Skarb.doc

(29 KB) Pobierz

Skarb

Gra jest prosta. Zastępy przed wyruszeniem dostają opis miejsca, gdzie ukryta jest informacja (info), np. we młynie nad drzwiami wejściowymi. Info mówi, że tam a tam jest mapa. A mapa pokazuje, gdzie jest skarb. Skarb trzeba odnieść do bazy. Info jest tyle, ile zastępów (mogą być w różnych miejscach), ale mapa tylko jedna.

wersja rozwojowa

przenosimy się w średniowiecze. Stroje, słownictwo, teksty, styl bycia. Chłopi po wsiach plują trzy razy za siebie. Można też innemu zastępowi odebrać mapę, albo wręcz skarb. Walka jest zażarta i - jeśli teren odpowiedni - długa. Może brać udział wiele zastępów. Można też wyznaczyć jeden zastęp na ?łapaczy?, nie mówiąc im jednak, gdzie info i skarb.

wersja dla drużyn łączności

zamiast info jest radiostacja. Przez radio dowiadują się gdzie jest mapa. zastępy wychodzą ze środkiem łączności. "Łapacze" - łącznościowcy namierzają ich częstotliwość i ze strzępów rozmów starają się wyłapać, gdzie jest info, skarb lub grupy.

wersja dla drużyn czerwonych beretów

zamiast skarbu jest broniony sztab nieprzyjaciela. Trzeba stamtąd wynieść teczkę z dokumentami. Zasada walki - opaski. Sztab powinno bronić o 2/3 mniej ludzi, niż atakuje.

wersja dla drużyn ratowniczo - medycznych

zamiast skarbu jest ranny, przesłuchiwany VIP. Trzeba go odbić, udzielić pomocy i odtransportować. Zasada walki i obrony - jak w wersji czerwonych beretów.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin