jak kupowac nieruchomosci ponizej ich wartosci rynkowej.pdf
(
544 KB
)
Pobierz
410045293 UNPDF
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
&
Marcin Marczak
rok 2009
Data: 29.09.2009
Tytuł: Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej – fragment utworu
Autor: Marcin Marczak
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
KAŻDEGO
.
.................................................................6
2. KRYZYS – SZANSA CZY ZAGROŻENIE?
..............13
6 Powodów, dla których warto inwestować
..................................................................14
3. CZEGO SIĘ DOWIESZ Z TEJ KSIĄŻKI?
...............18
4. ZMOTYWOWANI SPRZEDAWCY: KIM ONI SĄ?
.20
Sytuacja osobista
.
................................................................21
Nieruchomość
.
.....................................................................21
Sytuacja finansowa
.
.............................................................22
Poważne problemy finansowe
.
............................................22
Zmiana miejsca zamieszkania
.
............................................23
Odziedziczenie posiadłości
.
.................................................24
Rozwód
.
...............................................................................25
Stan nieruchomości
.
............................................................25
Brak przepływu pieniężnego
.
..............................................26
Deweloperzy
.
.......................................................................27
5. PRZYGOTOWANIE DO PROCESU ZAKUPU
........29
Perspektywa makroekonomiczna
.
......................................30
Produkt krajowy brutto oraz napływ kapitału
zagranicznego
.................................................................32
Zatrudnienie
.
..................................................................32
Efekt Unii Europejskie
j
.
.................................................34
Perspektywa lokalna
.
..........................................................36
6. RODZAJE NIERUCHOMOŚCI
..............................38
.
..............................................................................38
Nieruchomości ukończone
.
.................................................39
Odsprzedaż
.
.........................................................................40
Proces kupowania nieruchomości poniżej wartości rynkowej
.
..41
Sposoby znalezienia zmotywowanych sprzedawców
.
.....41
Gdzie szukać zmotywowanych sprzedawców
.
................43
Ocena ofert – czy okazja jest prawdziwą okazją?
.
..............48
Faza 1. – Internet
.
...............................................................49
Faza 2. – Kalkulacje Matematyczne
.
...................................51
plan
1. PRZEDMOWA – KRYZYS – SZANSA DLA
w nieruchomości
Off
-
Procent zniżki
.................................................................52
Procent kredytu – LTV (Loan To Value)
.
.......................52
Cashflow – Przepływ Gotówki
.
.......................................52
Procentowy zysk z czynszu (PZC)
.
..................................54
Zwrot z inwestycji
.
..........................................................54
Faza 3. – Fizyczne Sprawdzenie
.
.........................................55
Negocjacje
.
..........................................................................56
Przygotowanie
.
....................................................................58
Zbieranie informacji podczas negocjacji
.
............................59
Składanie oferty
.
.................................................................60
Techniki Negocjowania
.
......................................................61
Przypieczętowanie decyzji
.
..................................................63
Dodatkowe wskazówki
...................................................64
Kierowca
.
...................................................................64
Towarzyski
.
................................................................65
Analityk
.
.....................................................................65
Uprzejmy
.
..................................................................66
7. BUDOWANIE SWOJEGO ZESPOŁU DORADCÓW
...........79
Strategia wyjścia
.
................................................................82
KRYZYSU
.
...............................................................84
PODZIĘKOWANIA
..................................................87
............................................................88
UŻYTECZNE LINKI
.................................................90
....67
Broker finansowy
.
...............................................................69
Prawnik
.
..............................................................................72
Agent nieruchomości
.
..........................................................74
Agent najmu
.
.......................................................................76
Wykonawcy, firmy budowlane
.
...........................................77
Inni inwestorzy
.
...................................................................78
8. PLANOWANIE SKUTECZNEJ STRATEGII
9. KRYTERIA WYBORU INWESTYCJI W CZASIE
O AUTORZE
JAK KUPOWAĆ NIERUCHOMOŚCI… — darmowy fragment —
kliknij po więcej
Marcin Marczak
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
Trudno jest negocjować cenę ze sprzedawcą, który nie ma ta-
kiej potrzeby, aby szybko sprzedać swoją nieruchomość. Aby
odpowiednio wykorzystać sytuację, jaką mamy obecnie na ryn-
ku, należy najpierw zrozumieć, kim jest zmotywowany sprze-
dawca i kto sprzedaje w sytuacji, w której jego rynek już się
skończył i w której wyraźnie widać, że jest on rynkiem kupują-
cego. Musimy zrozumieć dokładnie, przed jakiego rodzaju
trudnościami stoi potencjalny sprzedawca i jakie rozwiązania
mogą być dla niego pomocne.
Kim zatem są zmotywowani sprzedawcy?
Zmotywowani sprzedawcy to właściciele nieruchomości, którzy
pilnie muszą sprzedać z różnych powodów, takich jak sytuacja
osobista, ekonomiczna, a także z powodów związanych ze sta-
nem nieruchomości.
Już podczas rozmowy telefonicznej lub w trakcie spotkania
z potencjalnym sprzedawcą spróbuj ustalić prawdziwy powód
5
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
Plik z chomika:
hazelleyes86
Inne pliki z tego folderu:
sprzedawaj w sieci.pdf
(513 KB)
Jak wygrac w biznesie.pdf
(2435 KB)
ebiznesplanowanie.pdf
(598 KB)
e-biznes jako sposob na sukces.pdf
(592 KB)
czas na- e-biznes.pdf
(1678 KB)
Inne foldery tego chomika:
- Najnowsza Automapa 2013 Maj - zawsze najnowsza ! Wersja PL i Europa 1304(1)
♦ Rysuj po śladzie
2014
7 NAUKA GRY NA SKRZYPCACH(1)
A. PSD dodatki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin