Złącza odbiorników fabrycznych (OEM).PDF

(588 KB) Pobierz
Złącza odbiorników fabrycznych (OEM)
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
Nie wszystkie modele maj¹ identyczne z³¹cza, tak¿e nie wszystkie styki s¹ wykorzystywane w niektórych
modelach. Numeracja styków fabryczna lub (te z jednakow¹ tabel¹) umowna. W przypadku tych z jednakow¹
tabel¹ o ile nie jest to pod ni¹ zaznaczone to nie mia³em mo¿liwoœci sprawdzenia tego z³¹cza w praktyce a
podaje je za pewn¹ w³osk¹ firm¹ produkuj¹c¹ przelotki.
Acura i Honda do 1998 roku
model auta: wszystkie od 1994
styk Sygna³
1 g³oœnik RF+
2 g³oœnik LF+
3 podœwietlenie
4 +12V podtrzymanie
5 +12V zasilanie
6 sterowanie anteny automat.
7 g³oœnik LR+
8 g³oœnik RR+
9 g³oœnik RF-
10 g³oœnik LF-
11 mute
12 pilot
13 pilot
14 masa zasilania
15 g³oœnik LR-
16 g³oœnik RR-
Opis z³¹cza zmieniacza w dziale zmieniacze OEM . Z³¹cze pilota nie zawsze jest wykorzystywane (na
pewno jest w Acura 2000 Bose)
Acura/Honda
model: nowe
styk
z³¹cze g³ówne (MAIN)
z³¹cze zmieniacza (CHANGER)
1
TU +B (ster. ant. autom.)
ekran
2
+12V po stacyjce (ACC)
CHG-Rch
3
H-RC
-
4
GND
BUS
5
g³oœnik RR+
ACC
6
g³oœnik RL+
GND
7
g³oœnik FR+
ILM
8
g³oœnik FL+
SH-GND
9
podœwietlenie ILM
CHG-Lch
10
+12V podtrzymanie (BATT)
BUS SHILD
11
navi gnd
BUS GND
12
navi R
GND
1 z 17
2006-07-05 21:53
33430156.022.png 33430156.023.png 33430156.024.png 33430156.025.png 33430156.001.png
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
13
navi L
BATT
14
-
ILM CONT
15
g³oœnik RR-
16
g³oœnik RL-
17
g³oœnik FR-
18
g³oœnik FL-
19
ILM CONT
20
masa (GND)
S¹ jeszcze inne z³¹cza w Honda/Acura.
BMW
model radia: wiêkszoœæ
model auta: wiêkszoœæ
Opis po³¹czeñ.
styk Sygna³
1 g³oœnik LF+
2 g³oœnik RF+
3 g³oœnik LR+
4 telefon mute
5 zasilanie +12V
6 g³oœnik RR+
7 nie pod³¹czone/K-Line
8 g³oœnik LF-
9 podtrzymanie +12V
10 kontrola g³oœnoœci*
11 g³oœnik RF-
12 g³oœnik LR-
13 podœwietlenie
14 g³oœnik RR-
15 masa
16 ster.ant. automat.
* w zale¿noœci od prêdkoœci jazdy; niektóre modele BMW maj¹ w z³¹czu fabrycznym zwarte wszystkie masy
g³oœnikowe co przy pod³¹czaniu innego radia mo¿e spowodowaæ jego uszkodzenie. W wielu nowszych na
styku 7 jest sygna³ cyfrowy do komunikacji z samochodem, jak jest nie pod³¹czony to radio wyœwietla
DISABLED i nie gra.
BMW
modele nowsze
2 z 17
2006-07-05 21:53
33430156.002.png 33430156.003.png 33430156.004.png 33430156.005.png 33430156.006.png 33430156.007.png
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
styk z³¹cze g³ówne z³¹cze A z³¹cze B
1 g³oœnik FR+ - tape in L+
2 g³oœnik RR+ cd-changer line in gnd tape in L-
3 g³oœnik RL+ vcr line in R+ -
4 g³oœnik FL+ vcr line in L+ -
5 g³oœnik FR- vcr line in gnd navi/tv in +
6 g³oœnik RR- - telefon +
7 g³oœnik RL- - tape in R+
8 g³oœnik FL- cd changer line in L+ tape in R-
9 bus on cd changer line in R+ navi bus
10 tel mute tv line in R+ -
11 tel in tv line in L+ navi/tv in -
12 gnd tv line in gnd telefon -
13 amplifier remote x x
14 podœwietlenie x x
15 +12V x x
16 ? x x
Na podstawie informacji z Dietz. Poniewa¿ opis by³ bardzo niewyraŸny to nie wszystko mo¿e byæ poprawnie
opisane. Jakiœ lepiej wyposa¿ony model, bo ma tyle wejœæ na zewnêtrzne urz¹dzenia.
Chrysler-Jeep do roku 2001
model auta: Voyager, Saratoga, Le Baron, Jeep Grand Cherokee, Neon, Stratus, Vision, Grand Voyager
styk sygna³
1 +12 V zasilanie
3 +12 V podtrzymanie
4 podœwietlenie
5 ster. ant. automat.
9 g³oœnik RR+
10 g³oœnik RR-
11 g³oœnik RF+
12 g³oœnik RF-
13 g³oœnik LF+
14 g³oœnik LF-
15 g³oœnik LR+
16 g³oœnik LR-
Masa na obudowê. Sprawdzone dla Voyagera.
Chrysler-Jeep
model auta: wszystkie z silnikami diesla Renault
3 z 17
2006-07-05 21:53
33430156.008.png 33430156.009.png 33430156.010.png 33430156.011.png 33430156.012.png
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
styk
sygna³
1
+12 V zasilanie
3
+12 V podtrzymanie
4
podœwietlenie
5
ster. ant. automat.
9
g³oœnik RR+
10
g³oœnik RR-
11
g³oœnik RF+
12
g³oœnik RF-
13
g³oœnik LF+
14
g³oœnik LF-
15
g³oœnik LR+
16
g³oœnik LR-
Masa na obudowie.
Chrysler po 2002 roku
styk z³¹cze g³ówne (MAIN)
1 +12V podtrzymanie (BATT)
2 +12V po stacyjce (ACC)
3 podœwietlenie
4 -
5 -
6 -
7 g³oœnik FR+
8 g³oœnik FR-
9 g³oœnik FL+
10 g³oœnik FL-
11 masa
12 +12 podtrzymanie (BATT)
13 remote out
14 data
15 wyciszenie
16 -
17 -
18 g³oœnik RL+
19 g³oœnik RL-
20 g³oœnik RR+
21 g³oœnik RR-
22 masa
Wed³ug informacji, które ostatnio dosta³em z³¹cze jest faktycznie lustrzanym odbiciem. Radzê wiêc
4 z 17
2006-07-05 21:53
33430156.013.png 33430156.014.png 33430156.015.png 33430156.016.png 33430156.017.png
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
sprawdziæ miernikiem gdzie jest masa.
Daewoo
model radia: AKF-9625WG-E (TANK)
model auta: Espero, Nexia (do 6/97)
styk sygna³
1 +12 V zasilanie
2 masa
3 +12 V podtrzymanie
4 podœwietlenie
5 ster. ant. automat.
9 g³oœnik RR+
10 g³oœnik RR-
11 g³oœnik RF+
12 g³oœnik RF-
13 g³oœnik LF+
14 g³oœnik LF-
15 g³oœnik LR+
16 g³oœnik LR-
Sprawdzi³em to dla modelu radia podanego na pocz¹tku. Bardzo istotne aby w tym modelu w odpowiedniej
kolejnoœci po³¹czaæ zasilanie (najpierw masa i podtrzymanie, a dopiero potem +12V zasilanie),
niezachowanie kolejnoœci mo¿e uszkodziæ radio. Nie wiem dlaczego ale w tym modelu tak jest.
Daewoo
mode: AKF4235/9595/ 0827R
styk
sygna³
Kolor przewodu
1
g³oœnik FL+
bia³y
2
g³oœnik RL+
zielony
3
tel mute
4
+12V podtrzymanie (BATT)
¿ó³ty
5
+12V zasilanie (ACC)
czerwony
6
podœwietlanie (ILL)
pomarañczowy
7
g³oœnik RR+
fioletowy
8
g³oœnik FR+
szary
9
g³oœnik FL-
bia³y z czarnym paskiem
10
g³oœnik RL-
zielony z czarnym paskiem
11
REM CON (+)
12
-
-
13
masa zasilania (GND)
czarny
14
REM CONT (-)
5 z 17
2006-07-05 21:53
33430156.018.png 33430156.019.png 33430156.020.png 33430156.021.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin