V. Oferta usług podstawowych i uzupełniających
Lp.
WYMAGANIA
*****
****
***
**
*
33.
Zapewnienie sprzedaży gościom gorących napojów przez całą dobę
O
34.
Zapewnienie gościom sprzedaży gorących napojów przez całą dobę; dopuszcza się zamiennie sprzedaż z automatów i sprzedaż w recepcji lub dostępność kawy i herbaty w pokojach
35.
Budzenie
36.
Podawanie posiłków do j.m. - room-service czynny przez co najmniej 18 godz. na dobę
37.
Obsługa bagażowa przez całą dobę
38.
Przechowywanie bagażu gości, także przed zajęciem i po zwolnieniu pokoju, a także przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych gości - czynne całą dobę
39.
Kwiaciarnia, lub możliwość dostarczenia kwiatów
40.
Akceptacja kart płatniczych Dla hoteli/moteli * i ** obowiązek akceptacji kart płatniczych powstaje w obiektach posiadających powyżej 50 j.m
41.
Sprzedaż lub udostępnianie prasy codziennej
42.
Sprzedaż kosmetyków, środków higieny osobistej,
43.
Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, możliwość skorzystania z apteczki i przywołania pomocy medycznej; personel recepcji przeszkolony w pomocy przedlekarskiej,
44.
Usługi gastronomiczne:
Bella_Cullen9