jak-zdobyc-popularnosc-i-zjednac-sobie-wyszukiwarki.pdf

(789 KB) Pobierz
325571746 UNPDF
325571746.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj :
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Emilia Jedamska
rok 2009
Data: 21.08.2009
Tytuł: Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki – fragment utworu
Autor: Emilia Jedamska
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
325571746.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP . ...............................................................5
CZĘŚĆ I . ..............................................................8
Pozycjonowanie pod wyszukiwarki . ......................................9
Pozycjonowanie językowe . ..................................................10
KROK 1.
Wybór słów kluczowych . .................................................10
KROK 2.
Słowa kluczowe w nazwie domeny ..................................15
KROK 3.
Słowa kluczowe w znaczniku <title> . .............................16
KROK 4.
Słowa kluczowe w <description metatag> . .....................19
KROK 5.
Słowa kluczowe w <keyword metatag> . .........................21
KROK 6.
Słowa kluczowe w treści . ................................................23
KROK 7.
Słowa kluczowe w nagłówkach . ......................................24
KROK 8.
Tekst alternatywny dla obrazka . .....................................25
Pozycjonowanie architektoniczne . ......................................27
KROK 9.
Mapa strony . ...................................................................27
KROK 10.
Przyjazne adresy URL . ...................................................30
KROK 11.
Inteligentne linki wewnętrzne ........................................32
KROK 12.
Graficzne linki wewnętrzne . ...........................................34
Pozycjonowanie reputacyjne . ..............................................36
KROK 13.
Linki przychodzące . ........................................................36
KROK 14.
Po co są linki wychodzące? . ............................................39
KROK 15.
Pozwól się polubić . .........................................................40
KROK 16.
Dodaj się do katalogów . ..................................................41
KROK 17.
Czy jesteś świeży? . ..........................................................42
KROK 18.
Serwis jak wino… . ...........................................................43
KROK 19.
Obserwuj, analizuj, testuj . ..............................................43
CZĘŚĆ II . ...........................................................49
Popularność wśród ludzi . ....................................................50
KROK 20.
............................................................51
............................................................55
KROK 22.
Ostatni sekret e
- sukcesu: optin box
...............................57
KROK 23.
Broń automatyczna = autoresponder . ............................62
KROK 24.
Poleć znajomemu . ..........................................................64
KROK 25.
Fora . ................................................................................65
KROK 26.
Blogi . ...............................................................................66
KROK 27.
Serwisy społecznościowe . ...............................................69
CZĘŚĆ III . ..........................................................71
PRESS RELATIONS – relacje z prasą . ................................72
KROK 28.
Lista list . .........................................................................72
KROK 29.
Centrum prasowe . ..........................................................74
KROK 30.
Press Release, czyli informacja prasowa . .......................75
KROK 31.
Ty, czyli ekspert ..............................................................77
DODATEK . ........................................................79
Wzór informacji prasowej . ..................................................80
JAK ZDOBYĆ POPULARNOŚĆ… — darmowy fragment — kliknij po więcej
Pozycjonowanie językowe
Pozycjonowanie językowe
KROK 1.
Wybór słów kluczowych
Warto, abyś na chwilę zatrzymał się i skrupulatnie przemyślał
ten krok. Wybrane w tym kroku słowa kluczowe umieścisz
w 10 strategicznych miejscach w celu skutecznego spozycjono-
wania Twojego serwisu internetowego. Dlatego też nie warto
się spieszyć. Od tego kroku zależy 10 następnych.
Jak wybrać słowa kluczowe, które przyciągną tłumy do Twojej
strony?
Wybierz je zgodnie z następującymi zasadami:
Wypisz wszystkie słowa, jakie kojarzą Ci się z propozycją
prezentowaną na Twojej stronie.
Posłużę się przykładem serwisu oferującego rezerwację
stolika w najlepszych restauracjach w Warszawie.
Słowa kojarzące się z treścią serwisu to np.:
restauracje, kuchnia, luksusowy, Warszawa, kuchnia fran-
cuska, kuchnia międzynarodowa, sushi, kuchnia włoska,
5
325571746.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin