zal_2_program plac.(1).doc

(27 KB) Pobierz

                            Załącznik nr2

                            do Instrukcji organizacyjnej

                            Harcerskiej Akcji Letniej i Zimowej

 

 

 

Jednym z dokumentów przekazywanych przez organizatora  placówki HAL/HAZ  za pośrednictwem macierzystej komendy chorągwi ZHP (Instrukcja organizacyjna HAL i Z pkt 4.4. B. ppkt 2a) do Kuratora oświaty właściwego dla miejsca lokalizacji placówki jest program pracy z dziećmi i młodzieżą (§ 6 ust.1, pkt 4 Rozporządzenia MEN), sporządzany według załączonego wzoru.

Ponadto na każdej placówce (w trakcie jej trwania) znajduje się szczegółowy harmonogram.

 

 

 

 

PROGRAM

placówki HAL/HAZ

 

 

I. Założenia organizacyjne:

1. Organizator;

2. Rodzaj;

3. Termin;

4. Miejsce lokalizacji placówki (krótki opis, w tym warunki bytowe);

5. Ogólna charakterystyka uczestników i kadry.

 

II. Założenia programowe:

1. Cele i zamierzenia wychowawcze;

2. Zamierzenia programowe, w tym ramowy plan pracy placówki i ramowy plan dnia.

 

 

Uwaga:

W przypadku obozów wędrownych w programie (planie pracy) należy uwzględnić przebieg trasy (z podaną odległością pomiędzy miejscami  noclegowymi) - (§ 6 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia MEN).

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin