Załącznik nr2
do Instrukcji organizacyjnej
Harcerskiej Akcji Letniej i Zimowej
Jednym z dokumentów przekazywanych przez organizatora placówki HAL/HAZ za pośrednictwem macierzystej komendy chorągwi ZHP (Instrukcja organizacyjna HAL i Z pkt 4.4. B. ppkt 2a) do Kuratora oświaty właściwego dla miejsca lokalizacji placówki jest program pracy z dziećmi i młodzieżą (§ 6 ust.1, pkt 4 Rozporządzenia MEN), sporządzany według załączonego wzoru.
Ponadto na każdej placówce (w trakcie jej trwania) znajduje się szczegółowy harmonogram.
PROGRAM
placówki HAL/HAZ
I. Założenia organizacyjne:
1. Organizator;
2. Rodzaj;
3. Termin;
4. Miejsce lokalizacji placówki (krótki opis, w tym warunki bytowe);
5. Ogólna charakterystyka uczestników i kadry.
II. Założenia programowe:
1. Cele i zamierzenia wychowawcze;
2. Zamierzenia programowe, w tym ramowy plan pracy placówki i ramowy plan dnia.
Uwaga:
W przypadku obozów wędrownych w programie (planie pracy) należy uwzględnić przebieg trasy (z podaną odległością pomiędzy miejscami noclegowymi) - (§ 6 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia MEN).
grzechu-73