Linda Sparks efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań cała książka.pdf

(4883 KB) Pobierz
709929767 UNPDF
IDŹ DO:
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ.
151 BŁYSKOTLIWYCH
ROZWIĄZAŃ
KATALOG KSIĄŻEK:
Autor: Linda Sparks
T‡umaczenie: Bartosz Sa‡but
ISBN: 978-83-246-1696-1
Format: A5, stron: 200
Katalog online
Zamw drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
Zamw informacje
o nowościach
Zamw cennik
Twj osobisty regulamin pracy
Przede wszystkim poznaj efektywne techniki sprzeda¿y
NastŒpnie wykorzystaj w praktyce zdobyt„ wiedzŒ
I wreszcie osi„gaj sukces za sukcesem
ReguĀy Ð strona po stronie
Wiķcej, szybciej, z fantazjĴ
Doskona‡e wyniki sprzeda¿y, b‡yskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientw bŒd„c
ambitnym i niestroni„cym od nowych wyzwaæ handlowcem czy te¿ w‡acicielem firmy, chcesz
nieustannie poprawia swoje osi„gniŒcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwi„zaæ,
ktre poprowadz„ CiŒ jak po nitce wprost do sukcesu oraz pieniŒdzy! Mo¿e rozwa¿asz rwnie¿
zastosowanie niekonwencjonalnych pomys‡w, dziŒki ktrym zaskoczysz wszystkich swoim
kreatywnym podejciem do rozwi„zywania napotykanych problemw?
Jak twierdzi Brian Tracy, zawd handlowca jest najstarszym zawodem wiata. Nic zatem
dziwnego, ¿e w ci„gu kilku ostatnich tysi„cleci cz‡owiek zdo‡a‡ doprowadzi techniki sprzeda¿y
niemal do perfekcji. Dobr narzŒdzi zale¿y tylko od Twojej fantazji. Chcesz u¿y technik ukrytej
perswazji, nowoczesnego marketingu, zbudowa w‡asn„ markŒ albo skorzysta z bezp‡atnej
reklamy? Ta ksi„¿ka oferuje Ci w‡anie 151 kapitalnych, przetestowanych sposobw na naprawdŒ
skuteczn„ sprzeda¿!
Metody dzia‡ania w sytuacji, gdy:
chcesz zbudowa zaufanie i trwa‡e relacje ze swoimi klientami;
planujesz wykorzysta wszystkie mo¿liwoci oferowane przez internet;
musisz znale dodatkowe rd‡a dochodu;
masz zamiar wprowadzi programy lojalnociowe i partnerskie;
rozwa¿asz zorganizowanie akcji promocyjnych i reklamowych.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c,
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
e-mail: onepress@onepress.pl
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
709929767.005.png 709929767.006.png 709929767.007.png 709929767.008.png 709929767.001.png 709929767.002.png 709929767.003.png
Jak korzystać z tej książki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Wprowadzenie. Spójrz na sprzedaż
z nowej perspektywy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1. Najważniejsze jest pozyskiwanie
nowych źródeł przychodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
2. Podstawy marketingu — mnóstwo sposobów
na zwiększenie sprzedaży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
3. Trzyetapowy proces pozyskiwania
nowych źródeł przychodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
4. Budowanie zaufania i relacji z klientem
— to również działania sprzedażowe . . . . . . . . . . . . . . . . 17
5. Cykl zawierania transakcji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
6. Może zdobyłeś już klienta — ale sprzedaż trwa . . . . . . . . 20
7. Precyzyjnie określ, co naprawdę sprzedajesz. . . . . . . . . . 21
8. Poznaj ogólną wartość swoich klientów . . . . . . . . . . . . . . 22
9. Wpływ celów biznesowych na pozyskiwanie
nowych klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
10. Na czym polega Twoja wartość dodana? . . . . . . . . . . . . . 24
11. Sporządź listę zasobów pomocnych
w pozyskiwaniu nowych źródeł przychodu . . . . . . . . . . . 25
12. Zbierz wszystkie możliwe materiały . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
13. Zdobądź więcej klientów — tych dobrych. . . . . . . . . . . . 28
14. Zwiększaj swoje szanse na sukces . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
15. Pozbądź się balastu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
16. Czy masz swoją markę? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
17. Dziel się z innymi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
18. Wszystkie drogi prowadzą do sprzedaży . . . . . . . . . . . . . 33
19. Reklama też się przydaje. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
20. PR się opłaca . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
709929767.004.png
Efektywna sprzedaż
21. Na opinię w mediach trzeba ponoć zapracować . . . . . . . 36
22. Znalazłeś się w mediach? Obwieść to całemu światu . . . 37
23. Media są Twoim przyjacielem, a nie Twoją matką . . . . . 38
24. Lokalna społeczność chce Cię poznać i polubić . . . . . . . 39
25. Strona internetowa to coś więcej
niż ulotka promocyjna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
26. Obniżki cen to nie tylko strategia cenowa . . . . . . . . . . . . 41
27. Wspólne działania promocyjne pomogą Ci
nawiązać nowe przyjaźnie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
28. Imprezy wystawiennicze — warto czy nie? . . . . . . . . . . . 43
29. Sprzedaż bezpośrednia nie zawsze jest bezpośrednia . . 45
30. Niezapowiedziany kontakt ze sprzedawcą
nie musi być nieprzyjemny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
31. Ograniczenie terenu sprzedaży pozwala zyskać
właściwą perspektywę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
32. Akcje wysyłkowe nadal są skuteczne . . . . . . . . . . . . . . . . 48
33. Dziel się swoimi pomysłami i przemyśleniami . . . . . . . . 49
34. Marketing społecznie zaangażowany zbliża Cię
do Twoich klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
35. Przemawiaj, a pozyskasz nowych klientów
i poprawisz wyniki sprzedaży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
36. Klient z polecenia nie zdarza się co dzień . . . . . . . . . . . . 53
37. Marketing wydarzeń to strzał w dziesiątkę . . . . . . . . . . . 55
38. Staraj się osiągać synergię działań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
39. Wyznacz sobie ambitne cele sprzedażowe . . . . . . . . . . . . 57
40. Wskaż najskuteczniejsze strategie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
41. Sprzedawaj więcej swoim obecnym klientom . . . . . . . . . 59
42. Sama transakcja to nie wszystko . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
43. Szybsze sinalizowanie transakcji
to więcej czasu dla kolejnych klientów . . . . . . . . . . . . . . . 62
44. Współpraca w miejscu pracy jest bardzo ważna. . . . . . . 64
45. Innowacje przyciągają uwagę. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
46. Twoja irma potrzebuje dobrej organizacji czasu . . . . . . 66
47. Impulsy do działania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Spis treści
48. Sprzedaż — tu nie chodzi o Ciebie . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
49. Strategiczny proil klienta. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
50. Zarządzaj kluczowymi danymi kontaktowymi . . . . . . . . 70
51. Okaż wsparcie, a na pewno na tym nie stracisz . . . . . . . 71
52. Pozycja rynkowa ma znaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
53. Zawładnij budżetem swoich klientów . . . . . . . . . . . . . . . 74
54. Czy mówisz ich językiem? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
55. Wszystkich nas łączy zadowolenie klienta. . . . . . . . . . . . 76
56. Informacje o konkurentach
to podstawowe źródło pewności siebie . . . . . . . . . . . . . . 77
57. Wiedza o branży to prawdziwy skarb . . . . . . . . . . . . . . . . 78
58. Czy potraisz wykorzystać okazję? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
59. Przychody i rozchody —
w ten sposób kręci się biznes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
60. Brak pracowników to poważny problem . . . . . . . . . . . . . 82
61. Klienci to ciekawi ludzie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
62. O celach krótkoterminowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
63. Pędząca ciężarówka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
64. Daj się porwać ruchowi wszechświata . . . . . . . . . . . . . . . 87
65. Świętowanie powoduje, że klienci
chętniej będą Cię polecać . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
66. Wykorzystaj regulacje prawne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
67. Patriotyzm jest również sposobem na promocję . . . . . . 90
68. Święto, festyn, karnawał . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
69. Wspomaganie szlachetnych celów pomaga
nawiązywać nowe znajomości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
70. Dzień Matki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
71. Z dużą ilością informacji trzeba umieć się obchodzić . . 95
72. Nie bój się bronić wartości, w które wierzysz . . . . . . . . . 96
73. Bądź sobą — opowiadaj o sobie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
74. Okazuj innym ludziom zainteresowanie i troskę . . . . . . 99
75. O pieniądzach też można rozmawiać — ceny . . . . . . . . 100
76. O pieniądzach też można rozmawiać
— dodatkowa praca. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
Efektywna sprzedaż
77. O pieniądzach też można rozmawiać — faktury . . . . . 102
78. Nieudana próba sprzedaży
również ma swoją wartość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
79. Tradycyjne sklepy mogą być dobrą wizytówką . . . . . . . 105
80. Strategia „lidera strat” i jej sens . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
81. Małe lokalne sklepiki dają Ci benzynę . . . . . . . . . . . . . . 107
82. Znane marki wzmacniają wiarygodność
dzięki znanym osobistościom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
83. Tak wiele możliwości, tak mało czasu . . . . . . . . . . . . . . 109
84. Skomplikowany przekaz?
Wykorzystaj możliwości, jakie dają telezakupy . . . . . . . 110
85. Za dużą rzecz duże podziękowanie. . . . . . . . . . . . . . . . . 111
86. Czekolada na poduszce. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
87. Bierz przykład z niezależnych konsultantów . . . . . . . . . 113
88. Konsultanci żyją swoją pracą . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
89. Deweloperzy po prostu „robią swoją robotę” . . . . . . . . 116
90. Największe irmy przyczyniają się do tworzenia
najlepszych pomysłów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
91. Wydatki na marketing to pewna
stała wartość procentowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
92. Kawiarniom zależy na tym,
żebyśmy miło spędzali czas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
93. Telefony komórkowe za złotówkę tak naprawdę
kosztują znacznie więcej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
94. Firmy internetowe rozwijają się dzięki
dużej liczbie odwiedzin. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
95. Konwersja z usług darmowych do usług płatnych . . . . 123
96. Dzięki programom partnerskim zwiększysz
swoje wysiłki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
97. Marketing oddolny to przepis na sukces
dla organizatorów imprez. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
98. Imprezy, wydarzenia i wsparcie świata korporacyjnego. . 127
99. Organizacje typu non proit skutecznie
znajdują sobie ludzi do pomocy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128
Zgłoś jeśli naruszono regulamin