Złącza odbiorników fabrycznych (OEM).PDF
(
588 KB
)
Pobierz
Złącza odbiorników fabrycznych (OEM)
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
Nie wszystkie modele maj¹ identyczne z³¹cza, tak¿e nie wszystkie styki s¹ wykorzystywane w niektórych
modelach. Numeracja styków fabryczna lub (te z jednakow¹ tabel¹) umowna. W przypadku tych z jednakow¹
tabel¹ o ile nie jest to pod ni¹ zaznaczone to nie mia³em mo¿liwoœci sprawdzenia tego z³¹cza w praktyce a
podaje je za pewn¹ w³osk¹ firm¹ produkuj¹c¹ przelotki.
Acura i Honda do 1998 roku
model auta: wszystkie od 1994
styk Sygna³
1 g³oœnik RF+
2 g³oœnik LF+
3 podœwietlenie
4 +12V podtrzymanie
5 +12V zasilanie
6 sterowanie anteny automat.
7 g³oœnik LR+
8 g³oœnik RR+
9 g³oœnik RF-
10 g³oœnik LF-
11 mute
12 pilot
13 pilot
14 masa zasilania
15 g³oœnik LR-
16 g³oœnik RR-
Opis z³¹cza zmieniacza w dziale
zmieniacze OEM
. Z³¹cze pilota nie zawsze jest wykorzystywane (na
pewno jest w Acura 2000 Bose)
Acura/Honda
model: nowe
styk
z³¹cze g³ówne (MAIN)
z³¹cze zmieniacza (CHANGER)
1
TU +B (ster. ant. autom.)
ekran
2
+12V po stacyjce (ACC)
CHG-Rch
3
H-RC
-
4
GND
BUS
5
g³oœnik RR+
ACC
6
g³oœnik RL+
GND
7
g³oœnik FR+
ILM
8
g³oœnik FL+
SH-GND
9
podœwietlenie ILM
CHG-Lch
10
+12V podtrzymanie (BATT)
BUS SHILD
11
navi gnd
BUS GND
12
navi R
GND
1 z 17
2006-07-05 21:53
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
13
navi L
BATT
14
-
ILM CONT
15
g³oœnik RR-
16
g³oœnik RL-
17
g³oœnik FR-
18
g³oœnik FL-
19
ILM CONT
20
masa (GND)
S¹ jeszcze inne z³¹cza w Honda/Acura.
BMW
model radia: wiêkszoœæ
model auta: wiêkszoœæ
Opis po³¹czeñ.
styk Sygna³
1 g³oœnik LF+
2 g³oœnik RF+
3 g³oœnik LR+
4 telefon mute
5 zasilanie +12V
6 g³oœnik RR+
7 nie pod³¹czone/K-Line
8 g³oœnik LF-
9 podtrzymanie +12V
10 kontrola g³oœnoœci*
11 g³oœnik RF-
12 g³oœnik LR-
13 podœwietlenie
14 g³oœnik RR-
15 masa
16 ster.ant. automat.
* w zale¿noœci od prêdkoœci jazdy; niektóre modele BMW maj¹ w z³¹czu fabrycznym zwarte wszystkie masy
g³oœnikowe co przy pod³¹czaniu innego radia mo¿e spowodowaæ jego uszkodzenie. W wielu nowszych na
styku 7 jest sygna³ cyfrowy do komunikacji z samochodem, jak jest nie pod³¹czony to radio wyœwietla
DISABLED i nie gra.
BMW
modele nowsze
2 z 17
2006-07-05 21:53
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
styk z³¹cze g³ówne z³¹cze A z³¹cze B
1 g³oœnik FR+ - tape in L+
2 g³oœnik RR+ cd-changer line in gnd tape in L-
3 g³oœnik RL+ vcr line in R+ -
4 g³oœnik FL+ vcr line in L+ -
5 g³oœnik FR- vcr line in gnd navi/tv in +
6 g³oœnik RR- - telefon +
7 g³oœnik RL- - tape in R+
8 g³oœnik FL- cd changer line in L+ tape in R-
9 bus on cd changer line in R+ navi bus
10 tel mute tv line in R+ -
11 tel in tv line in L+ navi/tv in -
12 gnd tv line in gnd telefon -
13 amplifier remote x x
14 podœwietlenie x x
15 +12V x x
16 ? x x
Na podstawie informacji z Dietz. Poniewa¿ opis by³ bardzo niewyraŸny to nie wszystko mo¿e byæ poprawnie
opisane. Jakiœ lepiej wyposa¿ony model, bo ma tyle wejœæ na zewnêtrzne urz¹dzenia.
Chrysler-Jeep do roku 2001
model auta: Voyager, Saratoga, Le Baron, Jeep Grand Cherokee, Neon, Stratus, Vision, Grand Voyager
styk sygna³
1 +12 V zasilanie
3 +12 V podtrzymanie
4 podœwietlenie
5 ster. ant. automat.
9 g³oœnik RR+
10 g³oœnik RR-
11 g³oœnik RF+
12 g³oœnik RF-
13 g³oœnik LF+
14 g³oœnik LF-
15 g³oœnik LR+
16 g³oœnik LR-
Masa na obudowê. Sprawdzone dla Voyagera.
Chrysler-Jeep
model auta: wszystkie z silnikami diesla Renault
3 z 17
2006-07-05 21:53
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
styk
sygna³
1
+12 V zasilanie
3
+12 V podtrzymanie
4
podœwietlenie
5
ster. ant. automat.
9
g³oœnik RR+
10
g³oœnik RR-
11
g³oœnik RF+
12
g³oœnik RF-
13
g³oœnik LF+
14
g³oœnik LF-
15
g³oœnik LR+
16
g³oœnik LR-
Masa na obudowie.
Chrysler po 2002 roku
styk z³¹cze g³ówne (MAIN)
1 +12V podtrzymanie (BATT)
2 +12V po stacyjce (ACC)
3 podœwietlenie
4 -
5 -
6 -
7 g³oœnik FR+
8 g³oœnik FR-
9 g³oœnik FL+
10 g³oœnik FL-
11 masa
12 +12 podtrzymanie (BATT)
13 remote out
14 data
15 wyciszenie
16 -
17 -
18 g³oœnik RL+
19 g³oœnik RL-
20 g³oœnik RR+
21 g³oœnik RR-
22 masa
Wed³ug informacji, które ostatnio dosta³em z³¹cze jest faktycznie lustrzanym odbiciem. Radzê wiêc
4 z 17
2006-07-05 21:53
Z³¹cza odbiorników fabrycznych (OEM)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
sprawdziæ miernikiem gdzie jest masa.
Daewoo
model radia:
AKF-9625WG-E (TANK)
model auta:
Espero, Nexia
(do 6/97)
styk sygna³
1 +12 V zasilanie
2 masa
3 +12 V podtrzymanie
4 podœwietlenie
5 ster. ant. automat.
9 g³oœnik RR+
10 g³oœnik RR-
11 g³oœnik RF+
12 g³oœnik RF-
13 g³oœnik LF+
14 g³oœnik LF-
15 g³oœnik LR+
16 g³oœnik LR-
Sprawdzi³em to dla modelu radia podanego na pocz¹tku. Bardzo istotne aby w tym modelu w odpowiedniej
kolejnoœci po³¹czaæ zasilanie (najpierw masa i podtrzymanie, a dopiero potem +12V zasilanie),
niezachowanie kolejnoœci mo¿e uszkodziæ radio. Nie wiem dlaczego ale w tym modelu tak jest.
Daewoo
mode: AKF4235/9595/
0827R
styk
sygna³
Kolor przewodu
1
g³oœnik FL+
bia³y
2
g³oœnik RL+
zielony
3
tel mute
4
+12V podtrzymanie (BATT)
¿ó³ty
5
+12V zasilanie (ACC)
czerwony
6
podœwietlanie (ILL)
pomarañczowy
7
g³oœnik RR+
fioletowy
8
g³oœnik FR+
szary
9
g³oœnik FL-
bia³y z czarnym paskiem
10
g³oœnik RL-
zielony z czarnym paskiem
11
REM CON (+)
12
-
-
13
masa zasilania (GND)
czarny
14
REM CONT (-)
5 z 17
2006-07-05 21:53
Plik z chomika:
woooojtek
Inne pliki z tego folderu:
TB montaż paska w silnikach GM.pdf
(437 KB)
Radio samochodowe Daewoo AKF 9595(1).pdf
(587 KB)
DAEWOOO NUBIRA III NAPRAWA RU.pdf
(72859 KB)
SCHEMAT DAEWOO NUBIRA 1999.pdf
(924 KB)
SCHEMAT DAEWOO NUBIRA 2000.pdf
(1825 KB)
Inne foldery tego chomika:
LANOS
LEGANZA
Nexia
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin