KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB DZIECK.docx

(16 KB) Pobierz

KARTA  INDYWIDUALNYCH  POTRZEB  DZIECKA

 

 

1. Imię i nazwisko dziecka: ………………………………….. data urodzenia: …………………

2. Nazwa placówki: ………………………………………………………..

3. Rok szkolny: ……………………………… grupa: …………………….

4. Data założenia karty: ………………………………...

5. Podstawa założenia karty:

·         orzeczenie o potrzebie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego:

numer …………………………………         data wydania …………………...........

·         orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania:

numer …………………………………….. data wydania ………………………….

·         opinia poradni psychologiczno – pedagogicznej:

numer …………………………………….  data wydania …………………………..

·         rozpoznanie pedagogiczne dokonane przez zespół w przedszkolu: ………………………………..............................................................................................................................................................................................................................................................

 

6. Rozpoznanie (kategoria specjalnych potrzeb - informacje z orzeczenia, opinii poradni lub pochodzące z rozpoznania pedagogicznego w przedszkolu): ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

7. Zakres, w którym dziecko wymaga pomocy psychologiczno – pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

8. Zalecane przez zespół formy, sposoby i okresy udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej:

 

Forma pomocy

Sposób udzielania

Okres trwania

Wymiar godzin

 

Zajęcia specjalistyczne

 

korekcyjno - kompensacyjne

 

 

 

 

 

 

logopedyczne

 

 

 

 

 

 

socjoterapeutyczne

 

 

 

 

 

 

inne zajęcia o charakterze terapeutycznym

 

 

 

 

 

 

Porady i konsultacje dla:

- dziecka;

- rodziców;

- nauczycieli;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inne formy pomocy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okresy udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wymiar godzin, w których poszczególne formy będą realizowane:

 

Forma pomocy

Sposób udzielania

Okres trwania

Wymiar godzin

 

Zajęcia specjalistyczne

 

korekcyjno - kompensacyjne

 

 

 

 

 

 

logopedyczne

 

 

 

 

 

 

socjoterapeutyczne

 

 

 

 

 

 

inne zajęcia o charakterze terapeutycznym

 

 

 

 

 

 

Porady i konsultacje dla:

- dziecka;

- rodziców;

- nauczycieli;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inne formy pomocy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data: ………………………                                           Podpis dyrektora: ……………………………

 

 

 

 

 

 

 

10. Ocena efektywności pomocy psychologiczno – pedagogicznej:

Data: ………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin