krzysiek-praca.doc

(112 KB) Pobierz
SPIS TREŚCI:

 

                                                                                                                                                                                     
 

 

 

BIURO TURYSTYCZNE

 

    „CHICAGO”

 

 

Spółka jawna.

Planowane otwarcie na III kwartał 2004 roku.

 

 

 

Założyciele :

             

 

             

 

 

         SPIS TREŚCI:

 

1. Opis przedsięwzięcia
1.1. Podstawowe cele
1.2. Możliwości i szanse rynkowe
1.3. Podstawowe zagrożenia
 

 

2. Profil przedsiębiorstwa
2.1. Informacje o przedsiębiorstwie
2.1.1. nazwa, siedziba, status, bank
2.1.2. przedmiot działalności
2.1.3. udziałowcy
2.1.4. zarząd i pracownicy
 

3. Analiza marketingowa
3.1. Analiza konkurencji
3.1.1. badania rynkowe
3.2. Analiza rynku zbytu
3.2.1. potencjalni klienci i ich potrzeby
3.2.2. czynniki wpływające na rozwój rynku
3.3. Analiza rynku gwarantowanych usług
3.3.1. transport
3.3.2. kwatery
3.3.3. usługi dodatkowe
3.4. Plan marketingowy
3.4.1. sposoby dystrybucji
3.4.2. strategia reklamowa
3.4.3. strategia cenowa

 

4.Plan organizacji

4.1. plan remontów i działań modernizacyjnych

4.2. terminarz działań produkcyjnych

4.3. koszty produkcji

 

5. Analiza S.W.O.T.
 

6. Literatura

 

 

 

 

 

1.1               PODSTAWOWE CELE

 

Głównym celem biura turystycznego jest udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania.

Chcemy aby Nasza oferta była skierowana do ludzi na każdej płaszczyźnie wiekowej. Będą to zarówno ludzie młodzi jak i tzw. Bussines class.

Najwyższa jakość i szeroki asortyment naszych ofert będzie stanowił o renomie naszej działalności.

Niskie ceny naszych IMPREZ skuszą niejednego potencjalnego konsumenta.

Będziemy dążyć do tego aby w przyszłości posiadać własne pensjonaty hotele itp. , pragniemy zwiększyć swoje dochody przynajmniej o 15% rocznie oraz uzyskać potencjalny rynek swoją stałą agresywną strategią sprzedaży produktu wspomaganą wysoko jakościowymi usługami oraz z różnych form wspomagania sprzedaży np. reklamą.

 

W. w. warunki stanowią o konkurencyjności naszej spółki, co w przyszłości może zaowocować poprzez zaistnienie na  europejskim rynku.


 

 

 

 

 

 

 

     1.2. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE

 

 

Nasza oferta jest skierowana do całego społeczeństwa, zarówno zamożnego jak i ubogiego, co daje nam większe możliwości realizacji imprez. Wycieczki są w różnych cenach w zależności od sytuacji materialnej klienta. W odróżnieniu do innych spółek turystycznych prowadzimy badania marketingowe i rozmowy z klientami (na temat wycieczek i ich upodobań). Jako początkująca filia Nasi klienci mogą liczyć na wysoką jakość imprez, niskie ceny oraz promocje.

 

 

 

1.3.PODSTAWOWE ZAGROŻENIA

 

Największym dla Nas konkurentem są jedynie zagraniczne firmy. Konkurencja w branży turystycznej jest coraz większa. Wraz ze wzrostem zamożności polskiego społeczeństwa, krajowy rynek staje się bardziej atrakcyjny dla renomowanych zagranicznych producentów. Dysponują oni dużym zapleczem produkcyjnym oraz nieporównywalnie większymi od krajowych przedsiębiorstw środkami finansowymi przeznaczonymi na promocję i reklamę wyrobów. Firmy te jednak plasują swoje wyroby w segmencie średnich i wysokich cen. W Polsce nie ma my jako tako konkurencji, gdyż będziemy najtańszą firmą a zarazem najbardziej obleganą.
             

 

 

 

  2.1.INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORSTWIE

 

2.1.1.NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK

 

 

Nazwa: „CHICAGO”

 

                                                                                                         

Siedziba:   I ul. Ogrodowa 2

                 66-200 Świebodzin

                 

                       II hipermarket „TESCO”

                      66-100 Zielona Góra

 

                         III ul. Słoneczna 3

                        66-300 Zbąszynek

 

status prawny:                            spółka jawna

 

bank nr konta:             Bank PEKAO S.A.

              I Oddział w Świebodzinie

              ul. Wałowa

              nr konta 10701542-359875-3569-5666

 

 

Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT

584-00-00-277

 

 

 

 

2.1.2 PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI

 

 

Przedmiot:   biuro podróży

Wkład:         naszą działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z rodzinnych oszczędności, które pokryją nasze finansowe zapotrzebowanie na początku naszej działalności.

 

 

2.1.3 UDZIAŁOWCY

 

 

Imię i nazwisko udziałowca

Liczba akcji

Liczba głosów przypadająca na akcję

Maksimczyk Krzysztof

                6

               54,5%

Czekała Marcin

                3

               27,3% 

Kubiak Tomasz

                2

               18,2%

 

 

 

 

2.1.4. ZARZĄD I PRACOWNICY

 

 

Zarząd:

 

Funkcja

Imię i Nazwisko

Dyrektor naczelny

Krzysztof Maksimczyk

Dyrektor do s/p sprzedaży i marketingu

Czekała Marcin

Dyrektor finansowy

Tomasz Kubiak

 

 

 

 

 

 

WALNE ZEBRANIE

AKCJONARIUSZY

 

 

 

 

 

 

 

 



             

 

   RADA   NADZORCZA

 



             

                                                                       

 

 

    ZARZĄD

 




 

 

 

    PREZES    ZARZĄDU

-DYREKTOR

 









 

 

KIEROWNIK

DS. SPRZEDAŻY

I TRANSPORTU

 



 

KIEROWNIK DS. EKONOMICZNYCH

GŁÓWNY KSIĘGOWY



 

KIEROWNIK DS. MARKETINGU







 





KIEROWNIK DS. REKLAMY

 

SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH

 

DZIAŁ MARKETINGU

 

 

DZIAŁ  REKLAMY

 

 

OBSŁUGA

SPRZEDAŻY

 

DZIAŁ

TRANSPORTU

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin