KODY DO GOTHIC 1.docx

(24 KB) Pobierz

Najważniejsze klawisze:

[F2] - otwarcie konsoli
[F3] - gra w oknie lub w pełnym ekranie
[F4] - włączenie tryb kamery
[F5] - zatrzymanie kamery
[F6] - uruchomienie kamery
[F7] - przemieszczanie się kamery po głównych lokacjach
[F8] - regeneracja punktów trafień i many
H - częściowa redukcja punktów trafień
K - teleportacja do przodu
O - wcielamy się w wybraną postać
Home - przełączanie między najbliższymi postaciami


Kody do wpisywania:

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":



Amulety:


Podczas gry wywowaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

Amulet Dębowej Skóry - schutzamulett_geschosse
Amulet Oświecenia - amulett_der_erleuchtung
Amulet Magicznego Pancerza - schutzamulett_total
Amulet Płomieni - schutzamulett_feuer
Amulet Duchowej Siły - schutzamulett_magie
Amulet Mocy - staerkeamulett
Amulet Oczyszczenia - schutzamulett_magie_feuer
Amulet Witalności - lebensamulett
Amulet Potęgi - amulett_der_macht
Amulet Magii - amulett_der_magie
Amulet Siły - staerkeamulett2
Amulet Kamiennej Skóry - schutzamulett_waffen_geschosse
Amulet martwego Strażnika - neks_amulett
Amulet kuriera Magów Wody - kdw_amulett
Amulet Ochrony - schutzamulett_waffen
Talizman orków - itmi_orctalisman
Znak Bractwa - itmi_amulett_psi_01

Inne:


Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

Amphore - itmi_stuff_amphore_01
Becher - itmi_stuff_cup_01
Besteck - itmi_stuff_silverware_01
brennende Fakel - itlstorchburning
Bürste - itmibrush
Dietrich - itkelockpic
Fackel - itlstorch
Fackel - itlstorchburned
Erzbrocken - itminugget
glühende Klinge - itmiswordbladehot
glühender Stahl - itmiswordrawhot
Hammer - itmihammer
Kerzenständer - itmi_stuff_candel_01
Klinge - itmiswordblade
Kochlöffel - itmiscoop
Krautstampfer - itmistomper
Krug - itmi_stuff_mug_01
Laborflasche - itmiflask
Laute, +10XP beim ersten Spielen - itmilute Laute
Molerat Fett - itmi_alchemy_moleratlubric_01
Münze - itmi_stuff_oldcoin_01
Münze - itmi_stuff_oldcoin_02
Palmwedel - itmiwedel
Pfanne - itmi_stuff_pan_01
Pfeife - itmi_stuff_pipe_01
Pokal - itmi_stuff_cup_02
Quecksilber - itmi_alchemy_quicksilver_01
Rasiermesser - itmi_stuff_barbknife_01
Reiner Alkohol - itmi_alchemy_alcohol_01
Rohstahl - itmiswordraw
Salz - itmi_alchemy_salt_01
Schüssel - itmi_stuff_plate_01
Schwefel - itmi_alchemy_sulphur_01
Syrianisches Öl - itmi_alchemy_syrianoil_01
Zauberwasser - specialwater
Grüner Novize - itmijoint_1
präparierter Traumruf, für Baal Tyon - specialjoint
Schwarzer Weiser - itmijoint_2
Sumpfkraut für Buddler - recruitjoint
Traumruf - itmijoint_3


Kartki:



Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

1.Pergamenthälfte - orkparchmentone
2.Pergamenthälfte - orkparchmenttwo
Bedarfsliste - thelist
Bedarfsliste (erweitert) - thelistnc
Besitzurkunde - itwr_urkunde_01
Brief an Feuermagier (geöffnet) - itwr_fire_letter_02
Brief an Feuermagier (versiegelt) - itwr_fire_letter_01
CronosBrief an die Feuermagier - cronos_brief
Kaloms Rezept - kalomsrecipe
Skizze - itwrpinup
Tagebuchseite - itwr_troll_01

Klucze:


Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

Aarons Truhenschlüssel - itke_om_02
Albertos Truhenschlüssel - itke_om_04
Cavalorns Schlüssel - itkecavalorn01
einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey1
einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey2
einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey3
einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey4
Eisenschlüssel, öffnet die Tür des Schmiedelagers - itke_ob_smith_01
Gomez’ Schlüssel, öffnet seine Truhen und den Keller - itke_gomez_01
Kaloms Schlüssel, öffnet Kaloms Truhe - itke_psi_kalom_01
Kerkerschlüssel, öffnet den Kerker des Alten Lager - dungeonkey
Lagerschlüssel, öffnet Haupttür der Lagerräume im Keller der Erzbarone - itke_storage_01
Santinos Truhenschlüssel - itke_om_01
Schlüssel vom Reislord - itkey_rb_01
Schlüssel, aus Höhle vor der Klosterruine zum Bonusraum in der Klosterruine - itke_fokus4
Schlüssel, aus der Gruft unter dem Steinkreis - itke_fokus5
Schlüssel zur freien Mine - itke_freemine
Truhenschlüssel, für die Bergfestung - itke_berg_01
Ulberts Truhenschlüssel - itke_om_03
Xardas' Schlüssel, öffnet Truhen im versunkenen Turm - itke_sunkentower


Księgi:


Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

Almanach - itwrfokusbuch
Arkanum Golum - Band I - itwr_golembook1
Arkanum Golum - Band II - itwr_golembook2
Astronomie - astronomie
Das magische Erz - das_magische_erz
Chromanin - theriddle1
Chromanin2 - theriddle2
Chromanin3 - theriddle3
Chromanin4 - theriddle4
Chromanin5 - theriddle5
Chromanin6 - theriddle6
Die Blutfliegen - itwr_bloodfly_01
Die Gabe der Götter - goettergabe
Der dritte Kreis der Magie - itwr_book_circle_03
Der erste Kreis der Magie - itwr_book_circle_01
Der fünfte Kreis der Magie - itwr_book_circle_05
Der vierte Kreis der Magie - itwr_book_circle_04
Der zweite Kreis der Magie - itwr_book_circle_02
Elementare Arcanei - elementare_arcanei
Geheimnisse der Zauberei - geheimnisse_der_zauberei
Jagd und...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin