Najważniejsze klawisze: [F2] - otwarcie konsoli [F3] - gra w oknie lub w pełnym ekranie [F4] - włączenie tryb kamery [F5] - zatrzymanie kamery [F6] - uruchomienie kamery [F7] - przemieszczanie się kamery po głównych lokacjach [F8] - regeneracja punktów trafień i many H - częściowa redukcja punktów trafień K - teleportacja do przodu O - wcielamy się w wybraną postać Home - przełączanie między najbliższymi postaciami Kody do wpisywania: Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert": Amulety: Podczas gry wywowaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert": Amulet Dębowej Skóry - schutzamulett_geschosse Amulet Oświecenia - amulett_der_erleuchtung Amulet Magicznego Pancerza - schutzamulett_total Amulet Płomieni - schutzamulett_feuer Amulet Duchowej Siły - schutzamulett_magie Amulet Mocy - staerkeamulett Amulet Oczyszczenia - schutzamulett_magie_feuer Amulet Witalności - lebensamulett Amulet Potęgi - amulett_der_macht Amulet Magii - amulett_der_magie Amulet Siły - staerkeamulett2 Amulet Kamiennej Skóry - schutzamulett_waffen_geschosse Amulet martwego Strażnika - neks_amulett Amulet kuriera Magów Wody - kdw_amulett Amulet Ochrony - schutzamulett_waffen Talizman orków - itmi_orctalisman Znak Bractwa - itmi_amulett_psi_01 Inne: Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert": Amphore - itmi_stuff_amphore_01 Becher - itmi_stuff_cup_01 Besteck - itmi_stuff_silverware_01 brennende Fakel - itlstorchburning Bürste - itmibrush Dietrich - itkelockpic Fackel - itlstorch Fackel - itlstorchburned Erzbrocken - itminugget glühende Klinge - itmiswordbladehot glühender Stahl - itmiswordrawhot Hammer - itmihammer Kerzenständer - itmi_stuff_candel_01 Klinge - itmiswordblade Kochlöffel - itmiscoop Krautstampfer - itmistomper Krug - itmi_stuff_mug_01 Laborflasche - itmiflask Laute, +10XP beim ersten Spielen - itmilute Laute Molerat Fett - itmi_alchemy_moleratlubric_01 Münze - itmi_stuff_oldcoin_01 Münze - itmi_stuff_oldcoin_02 Palmwedel - itmiwedel Pfanne - itmi_stuff_pan_01 Pfeife - itmi_stuff_pipe_01 Pokal - itmi_stuff_cup_02 Quecksilber - itmi_alchemy_quicksilver_01 Rasiermesser - itmi_stuff_barbknife_01 Reiner Alkohol - itmi_alchemy_alcohol_01 Rohstahl - itmiswordraw Salz - itmi_alchemy_salt_01 Schüssel - itmi_stuff_plate_01 Schwefel - itmi_alchemy_sulphur_01 Syrianisches Öl - itmi_alchemy_syrianoil_01 Zauberwasser - specialwater Grüner Novize - itmijoint_1 präparierter Traumruf, für Baal Tyon - specialjoint Schwarzer Weiser - itmijoint_2 Sumpfkraut für Buddler - recruitjoint Traumruf - itmijoint_3 Kartki: Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert": 1.Pergamenthälfte - orkparchmentone 2.Pergamenthälfte - orkparchmenttwo Bedarfsliste - thelist Bedarfsliste (erweitert) - thelistnc Besitzurkunde - itwr_urkunde_01 Brief an Feuermagier (geöffnet) - itwr_fire_letter_02 Brief an Feuermagier (versiegelt) - itwr_fire_letter_01 Cronos’ Brief an die Feuermagier - cronos_brief Kaloms Rezept - kalomsrecipe Skizze - itwrpinup Tagebuchseite - itwr_troll_01 Klucze: Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert": Aarons Truhenschlüssel - itke_om_02 Albertos Truhenschlüssel - itke_om_04 Cavalorns Schlüssel - itkecavalorn01 einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey1 einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey2 einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey3 einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey4 Eisenschlüssel, öffnet die Tür des Schmiedelagers - itke_ob_smith_01 Gomez’ Schlüssel, öffnet seine Truhen und den Keller - itke_gomez_01 Kaloms Schlüssel, öffnet Kaloms Truhe - itke_psi_kalom_01 Kerkerschlüssel, öffnet den Kerker des Alten Lager - dungeonkey Lagerschlüssel, öffnet Haupttür der Lagerräume im Keller der Erzbarone - itke_storage_01 Santinos Truhenschlüssel - itke_om_01 Schlüssel vom Reislord - itkey_rb_01 Schlüssel, aus Höhle vor der Klosterruine zum Bonusraum in der Klosterruine - itke_fokus4 Schlüssel, aus der Gruft unter dem Steinkreis - itke_fokus5 Schlüssel zur freien Mine - itke_freemine Truhenschlüssel, für die Bergfestung - itke_berg_01 Ulberts Truhenschlüssel - itke_om_03 Xardas' Schlüssel, öffnet Truhen im versunkenen Turm - itke_sunkentower Księgi: Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert": Almanach - itwrfokusbuch Arkanum Golum - Band I - itwr_golembook1 Arkanum Golum - Band II - itwr_golembook2 Astronomie - astronomie Das magische Erz - das_magische_erz Chromanin - theriddle1 Chromanin2 - theriddle2 Chromanin3 - theriddle3 Chromanin4 - theriddle4 Chromanin5 - theriddle5 Chromanin6 - theriddle6 Die Blutfliegen - itwr_bloodfly_01 Die Gabe der Götter - goettergabe Der dritte Kreis der Magie - itwr_book_circle_03 Der erste Kreis der Magie - itwr_book_circle_01 Der fünfte Kreis der Magie - itwr_book_circle_05 Der vierte Kreis der Magie - itwr_book_circle_04 Der zweite Kreis der Magie - itwr_book_circle_02 Elementare Arcanei - elementare_arcanei Geheimnisse der Zauberei - geheimnisse_der_zauberei Jagd und...
marcinp11