Obszar III– Funkcjonowanie przedszkola w środowisku lokalnym
Wymagania
Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju
Cel ewaluacji
wymagania
Szczegółowy obszar ewaluacji
Forma ewaluacji
Narzędzia
Termin
Osoba odpowiedzialna
Pozyskanie informacji o formach i efektywności współpracy ze środowiskiem lokalnym, w tym rodzinnym
Nauczyciele realizują plany współpracy ze środowiskiem rodzinnym i lokalnym
Analiza dokumentacji nauczycieli
Karta monitoringu, dziennik zajęć, kronika, plan pracy wychowawczo -dydaktycznej
Wg harmonogramu kontroli dokumentacji
Nauczyciele współpracują z różnymi instytucjami, placówkami oświatowymi, działającymi w środowisku
Wg harmonogramu kontroli
dokumentacji
Wartości edukacyjne są promowane i kształtowany jest wizerunek przedszkola
Nauczyciele prezentują i promują działania przedszkola na stronie www przedszkola i w lokalnych mediach
Analiza działań nauczyciela
Karta monitoringu
I 2012
VI 2012
Nauczyciele prezentują rodzicom różne formy pracy z dzieckiem przedszkolnym
Analiza opinii rodziców
Arkusz analizy dokumentacji
Kwestionariusz ankiety dla rodziców
II 2012
Rodzice są partnerami przedszkola
Pozyskanie informacji o formach i efektywności współpracy z rodzicami
Rodzice wspomagają działania przedszkola w zakresie wzbogacania i modyfikacji bazy materialnej i dydaktycznej przedszkola
Analiza dokumentacji sponsoringu
Rodzice opiniują działalność przedszkola
Analiza sprawozdań z zebrań grupowych z rodzicami
Analiza ankiet
Ankieta dla rodziców
V 2012
joan631