ZASADA OCENIANIA.doc

(38 KB) Pobierz



pengrin

 

 

 

 

 

 

 

 

ZASADY  OCENIANIA

 

 

Skala literowa poziomu zdobytych kompetencji:

 

Amaksymalny lub wykraczający poza program

Bzadowalający

Cniezadowalający

 

 

ZACHOWANIE

 

1.     Kultura osobista podczas zajęć szkolnych.

2.     Kultura osobista w kontaktach z dorosłymi.

3.     Kultura osobista w miejscach publicznych.

4.     Poprawne zachowanie w sytuacjach konfliktowych.

5.     Pomoc koleżeńska.

6.     Przynoszenie potrzebnych materiałów i przyborów szkolnych.

7.     Wypełnianie powierzonych zadań.

8.     Utrzymywanie porządku.

 

 

 

 

 

 

 

pengrin



 

EDUKACJA  POLONISTYCZNA

 

1.     Czytanie głośne.

2.     Swobodne wypowiedzi ustne.

3.     Uporządkowane wypowiedzi ustne.

4.     Słuchanie wypowiedzi innych rozmówców.

5.     Recytacje.

6.     Krótkie wypowiedzi pisemne.

7.     Dłuższe wypowiedzi pisemne.

8.     Przepisywanie.

9.     Samodzielne pisanie.

10.Czytanie książek i czasopism.

11.Ćwiczenia gramatyczno-ortograficzne.

12.Prowadzenie zeszytu.

EDUKACJA  MATEMATYCZNA

 

1.     Dodawanie i odejmowanie.

2.     Mnożenie i dzielenie.

3.     Rozwiązywanie i układanie zadań.

4.     Wiadomości praktyczne i geometria.

 

EDUKACJA SPOŁECZNO-PRZYRODNICZA

 

Określenie zaangażowania lub poziomu zdobytych kompetencji, w zakresie wybranej tematyki społeczno-przyrodniczej.

 

EDUKACJA  ARTYSTYCZNA

 

Określenie stopnia zaangażowania w proces tworzenia prac plastycznych i technicznych oraz zdobycia kompetencji w zakresie: śpiewu, wiadomości muzycznych.

 

EDUKACJA  RUCHOWA

 

Określenie zaangażowania lub poziomu zdobytych kompetencji w zakresie sprawności zdobywanych indywidualnie i zespołowo.

Udział i przygotowanie do zajęć ruchowych.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin