ZASADY OCENIANIA
Skala literowa poziomu zdobytych kompetencji:
A – maksymalny lub wykraczający poza program
B – zadowalający
C – niezadowalający
ZACHOWANIE
1. Kultura osobista podczas zajęć szkolnych.
2. Kultura osobista w kontaktach z dorosłymi.
3. Kultura osobista w miejscach publicznych.
4. Poprawne zachowanie w sytuacjach konfliktowych.
5. Pomoc koleżeńska.
6. Przynoszenie potrzebnych materiałów i przyborów szkolnych.
7. Wypełnianie powierzonych zadań.
8. Utrzymywanie porządku.
EDUKACJA POLONISTYCZNA
1. Czytanie głośne.
2. Swobodne wypowiedzi ustne.
3. Uporządkowane wypowiedzi ustne.
4. Słuchanie wypowiedzi innych rozmówców.
5. Recytacje.
6. Krótkie wypowiedzi pisemne.
7. Dłuższe wypowiedzi pisemne.
8. Przepisywanie.
9. Samodzielne pisanie.
10.Czytanie książek i czasopism.
11.Ćwiczenia gramatyczno-ortograficzne.
12.Prowadzenie zeszytu.
EDUKACJA MATEMATYCZNA
1. Dodawanie i odejmowanie.
2. Mnożenie i dzielenie.
3. Rozwiązywanie i układanie zadań.
4. Wiadomości praktyczne i geometria.
EDUKACJA SPOŁECZNO-PRZYRODNICZA
Określenie zaangażowania lub poziomu zdobytych kompetencji, w zakresie wybranej tematyki społeczno-przyrodniczej.
EDUKACJA ARTYSTYCZNA
Określenie stopnia zaangażowania w proces tworzenia prac plastycznych i technicznych oraz zdobycia kompetencji w zakresie: śpiewu, wiadomości muzycznych.
EDUKACJA RUCHOWA
Określenie zaangażowania lub poziomu zdobytych kompetencji w zakresie sprawności zdobywanych indywidualnie i zespołowo.
Udział i przygotowanie do zajęć ruchowych.
gd_78