Golden Sun.txt

(21 KB) Pobierz
Pierwsze co musisz zrobi� to nadanie imienia g��wnemu bohaterowi. Jego standardowe imi� to Isaac, ale mo�esz je zmieni� na inne.

 

::::Vale::::

Dora, twoja matka, m�wi ci �eby� wsta� poniewa� rozp�ta� si� sztorm  i wielki g�az mo�e ci� zmia�d�y� je�li nie uciekniesz do pla�y. Po d�ugiej rozmowie mo�esz w ko�cu kierowa� postaci�. Kazano ci uciec przed spadaj�cymi kamieniami do pla�y. Powiniene� i�� ci�gle w d�, ale mniejsze g�azy spadaj� i blokuj� ci drog�. Wi�c musisz i�� na p�noc, aby znale�� nowego cz�onka dru�yny - Gareta. Po tym jak ka�emy mu zostawi� torby, Garet przy��cza si� do dru�yny i idziemy na zach�d. Przekraczamy zachodni most. Teraz jest ju� tylko jedna droga do pla�y wi�c �atwo trafisz. Po drodze spotkasz faceta, kt�ry b�dzie m�wi�, �e umiera i ostrze�e ci� przed potworami.

Zmierzaj�c do pla�y spotkasz prawdopodobnie kilka potwor�w. Id�c dalej zobaczysz jak Felix trzyma si� pala na �rodku rw�cej rzeki. Ludzie, kt�rzy to zauwa�yli wyczerpali ju� Psy Energi� I nie mog� mu pom�c. Dora ka�e ci i�� znale�� kogo� kogo Psy Energia jeszcze si� nie wyczerpa�a . Idziemy na po�udnie, pod mostem, a nast�pnie wchodzimy po schodach i idziemy po mo�cie, a potem prosto. Znajdziesz si� w g��wnej cz�ci miasta. Teraz id� na po�udnie, w stron� bramy miasta. B�dzie tam Jenna i burmistrz. Po d�ugiej rozmowie Jenna i go�ciu, kt�ry chce pom�c Felixowi id� z tob�. Teraz id� z powrotem t� drog�, kt�r� przyszed�e�. Rozegra si� kr�tka scenka, po kt�rej b�dziesz sterowa� tylko Isaackiem. Id� jeszcze raz przez most, a nast�pnie prosto. B�dzie tam kobieta I m�czyzna rozmawiaj�cy o pot�dze Alchemii, po chwili przybiega Garet i dwoje nieznajomych zauwa�a ci�. Po chwili atakuj�. Wynik jest z g�ry przes�dzony. Po przegranej walce pojawia si� rysunek s�o�ca.

Trzy lata p�niej miasto jest wci�� odbudowywane. W�a�nie �atasz dach. Jenna i Garet przychodz� i w��czaj� si� do rozmowy. Po tym jak Garet dziurawi dach i d�ugiej rozmowie idziemy do zachodniej cz�ci miasta. Po drodze spotkasz z�ych charakterk�w jeszcze raz, tym razem nie b�d� walczy�. Id� dalej na zach�d, potem po schodach, a� spotkasz Kradena. Opowie ci o Alchemii i o tym, �e Saturos i Menardi ju� byli w �wi�tyni. Po sko�czonej rozmowie cofamy si� I przechodzimy przez most. Idziemy na p�noc, a przy �wi�tyni w lewo, spotkasz stra�nika, kt�ry powie ci, �e nie mo�na tam chodzi�. Kiedy wejdzie do cienia po prawej stronie idziemy jeszcze raz w lewo, a potem do g�ry. Id�c ci�gle do g�ry dojdziesz do Sol Sanctum.

 

::::Sol Sanctum::::

Id� do g�ry i wejd� przez drzwi. Jeste� w Sol Sanctum. Musisz i�� prosto. Znajdziesz si� przed wod�, przeskocz po s�upkach do nast�pnego pokoju. Tu jest jedna droga, id� a� do drzwi. Znajdziesz si� w nast�pnym pokoju z wod�, s� tu 3 korytarze. Wejd� w �rodkowy i zabierz Small Jewel ze skrzyni. Teraz wejd� w prawy korytarz, na g�owie z jednym okiem u�yj Small Jewel. Teraz musisz wej�� w prawy korytarz. Znajdziesz si� w wi�kszej sali. Id� w prawo i przesu� pos�g. Id� prosto. W pomieszczeniu, w kt�rym si� znajdziesz id� w prawo i do g�ry, na pierwszym skrzy�owaniu w lewo, ze skrzyni zabierz kolejny Small Jewel. Wr�� si� do skrzy�owania. Teraz do g�ry i przy pierwszej okazji w lewo. W tym pomieszczeniu u�ywaj czaru Move do przesuwania pos�g�w. Przesu� pierwszy od lewej i u�yj Small Jewel na g�owie minotaura. Teraz przesu� pierwszy pos�g od prawej i wejd� w otw�r. Id� w prawo, do g�ry, w prawo i znowu do g�ry. To ju� koniec labiryntu. Id� w prawo, nast�pnie w d� i po schodach. Id� do g�ry, a nast�pnie do komnaty po lewej. Poprzesuwaj pos�gi po lewej i prawej na szare przyciski. Powstanie otw�r, w kt�ry wci�gnij wi�kszy pos�g czarem Move. Wr�� si� do pokoju obok i poprzesuwaj pos�gi na przyciski. Jak ju� to zrobisz id� do pokoju gdzie znajduje si� Kraden. Po rozmowie id� do pomieszczenia obok i �porozmawiaj� ze �cian�, w miejscu gdzie uderza promie�. Teraz b�dzie d�uga rozmowa. Po rozmowie musisz zdoby� 4 elementarne gwiazdy. Jako pierwsz� mo�esz zdoby� gwiazd� Venus, kt�ra jest w prawym-dolnym rogu, gdy j� zabierzesz odblokuje si� droga do gwiazdy w prawym-g�rnym rogu, gwiazdy Mercury. Teraz zdob�d� t� w lewym-dolnym, gwiazd� Jupiter. Gdy j� zabierzesz, to Isaac i Garet co� zauwa�aj�. Pojawi�y si� czarne charakterki, musisz im odda� zdobyte gwiazdy, �atwo przysz�o �atwiej posz�o J. Teraz id� po ostatni� gwiazd� Mars, jest w lewym-g�rnym rogu. Po jej zabraniu dzieje si� co� z�ego. Dot�d nieaktywny wulkan Alph, zaczyna now� tur� i wkr�tce wybuchnie! �li uciekaj� i zabieraj� ze sob� Jenn� i Kradena. Bohaterowie zostali sami. Gdy Wise One teleportuje ci� do bezpieczniejszego miejsca u�yj czaru Retreat i wr�� do Vale.

 

::::Vale::::

Zacznie si� animacja i do wyj�cia z Vale musisz tylko ci�gle klika� (A).

 

::::Mapa �wiata::::

Po wyj�ciu z Vale spotkasz Djinna o imieniu Flint, poka�e ci on jak pos�ugiwa� si� Djinnami. Po lekcji id� do Vault.

 

::::Vault::::

Kiedy wejdziesz do Vault zobaczysz jak Lord Hammet opuszcza Vault i kieruje si� w stron� Lunpa. Id� do domu burmistrza, jest w p�nocno-zachodniej cz�ci miasta. Porozmawiaj z Ivanem. Po rozmowie id� do gospody i wejd� na pi�terko. Bandyci b�d� ucieka� wi�c cofnij si� troch�, po rozmowie steruj Isaackiem tak �eby osaczy� przynajmniej jednego z bandyt�w. Wyjd� z gospody i wejd� po drabinie po lewej, przesu� skrzyni� i wejd� przez drzwi. Po rozmowie z pracownikiem gospody, spotkasz pierwszego bossa � Bandyt�w. Po pokonaniu ich id� do domu burmistrza i porozmawiaj z nim, da ci Water Of Life. Potem wyjd� w Vault i id� do Goma Cave.

 

::::Goma Cave::::

Zaczn� od miejsca z zaro�lami, bo doj�cie tu nie powinno sprawi� ci k�opotu. A wi�c, u�yj czaru Move na zaro�ni�tym g�azie, po tej nieudanej pr�bie przyjdzie Ivan i oczy�ci g�az z winoro�li. Jeszcze raz u�yj czaru Move i zepchnij g�az do wody. U�yj czaru Whirlwind na zaro�ni�tym wej�ciu. Wejd� do �rodka. Id� prosto po dru�ce. Przeskocz na drugi brzeg i id� na d�, a potem po schodach. Teraz id� w prawo, a potem w d�( je�li chcesz zdoby� Djinna to id� dalej w prawo). Przeskocz przez wod� i przejd� przez drzwi. Jest tu tylko jedna droga nie zgubisz si�, id� a� do schod�w i wejd� po nich. Przesu� filar i zrzu� g�az, jak to zrobisz zejd� z powrotem po schodach. Id� w prawo i wejd� po schodach, a potem po nast�pnych. Dojd� do kolejnego g�azu, str�� go do wody i id� do g�ry. T� drog� dojdziesz do wyj�cia. Teraz id� do Bilibin Barricade(mo�esz i�� do Bilibin, aby si� przespa� w gospodzie, ale nic tam nie ma do zrobienia poza zdobyciem kolejnego Djinna).

 

::::Bilibin Barricade::::

Aby przej�� barykad� musisz przesun�� drewnian� kolumn� po lewej w d�. Po przej�ciu barykady id� do Kolima Forest.

 

::::Kolima Forest::::

Id� prosto a� dojdziesz do mostu, nie przechod� po nim. Przesu� k�od� po prawej stronie, a nast�pnie przejd� po mo�cie powy�ej. Kiedy dojdziesz do nast�pnej k�ody, pchnij j�, a potem id� dalej. B�dzie kolejna k�oda, nic nie r�b, przejd� dru�k� poni�ej. Dojdziesz do kolejnej k�ody, pchnij j� w d� i id� dalej. Dojdziesz do miejsca z trzema k�odami, pchnij t� pionow�, potem id� od drugiej strony i pchnij j� z powrotem, teraz pchnij t� wy�sz� poziom�, a nast�pnie t� ni�sz�, pchnij w lewo pionow� k�od�. Id� dalej, kiedy dojdziesz do zalanego wod� terenu id� w prawo i przestaw d�wigni�. Zejd� po schodach na d� i przesu� najwy�sz� pionow� k�od�. Przestaw jeszcze raz d�wigni�, przeskocz po k�odach do centrum lasu, gdzie �yje Tret. Podejd� do Treta i wejd� do �rodka po pn�czu.

 

::::Tret Tree::::

Przejd� przez labiryncik i wejd� po pn�czach. Id� w d�, przeskocz po trzech listkach i id� prosto, potem po pn�czach, nast�pnie w lewo do �rodka drzewa. Id� dalej, nie wchod� do drzwi poni�ej. Przeskocz po prawym listku i wejd� na g�r� po pn�czach. Id� w lewo, przez drzwi. Przejd� po ga��ziach i wejd� do Treta. Id� do g�ry na pode�cik. Skacz: d�, d�, lewo, d�, g�ra. Spadniesz na sam d�, gdzie jest Tret, po pokonaniu go wyro�nie pn�cze, po kt�rym wyjdziesz.

 

::::Kolima Forest::::

U�yj czaru Retreat aby wyj�� z lasu. Id� po Bilibin Cave.

 

::::Bilibin Cave::::

Wejd� do jaskini, id� w lewo, potem do g�ry, w prawo, i do g�ry. Do wyj�cia prowadzi jeden tunel. Po wyj�ciu id� do Imil.

 

::::Imil::::

Po dotarciu do Imil wejd� do pierwszego domku jaki zobaczysz i zabierz ze znajduj�cej si� tam skrzyni Empty Bottle, przyda si� potem. Id� do Sanctum i porozmawiaj z ma�� dziewczynk�. Wr�� si� do domu, gdzie by�o Empty Bottle. Spotkasz tam Mi�, jeszcze do ciebie nie do��czy. Id� do Mercury Lighthouse.

 

::::Mercury Lighthouse::::

Id� do g�ry, porozmawiaj z Mi�. Przesu� pos�g. Id� za Mi�. Pokonaj blokuj�cego drog� potwora i id� dalej. Ca�y czas do g�ry, na ko�cu wejd� po schodkach i id� dalej. Zn�w spotkasz Mi�, drog� blokuje pos�g, przesu� go. Mia dochodzi do dru�yny. Id� dalej i przejd� przez drzwi. Id� w prawo i w  d�, przez drzwi. Przesu� rur� w prawo. Id� w d�, potem schodami. Potem w d�. Znowu przejd� schodami, a potem w g�r�. Przejd� schodami w lewo i przesu� rur� w lewo. Cofnij si� troch� i przejd� przez drzwi ni�ej. Ca�y czas w d�, nie schod� po drabinie, id� przy �cianie. Kiedy dojdziesz do kolumny przesu� j� na przycisk. Przejd� przez otwarte drzwi. Znajdziesz si� w ma�ym pokoiku, zsu� si� na d�. Wejd� na r�ce pos�gu i u�yj Ply. Skocz z powrotem na kolumn�, mo�esz teraz chodzi� po wodzie! Id� do g�ry, a� dojdziesz do schod�w. Sta� na kostce i skacz: prawo, prawo, prawo, d�, prawo, prawo, prawo, g�ra, g�ra, g�ra, g�ra, g�ra, g�ra, g�ra, lewo, prawo, g�ra, g�ra, g�ra, lewo, lewo, lewo, lewo, d�, lewo, lewo. Dojd� do nast�pnej kostki, wskocz na ni� i skocz 4 razy w d�. Przejd� przez drzwi, a potem nast�pne. Przejd� przez �rodkowy wodospad i id� w g�r�. Przesu� najwy�sz� rur�, potem doln�, a na ko�cu pionow�. Wr�� si� do poprzedniego pokoju i przeskocz na drug� stron�. Wejd� po schodkach, a potem nast�pnych i jeszcze nast�pnych J. W tym pomieszczeni...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin