BEZPIECZNIE PORUSZAMY SIĘ PO ULICACH.doc

(35 KB) Pobierz

 

BEZPIECZNIE PORUSZAMY SIĘ PO ULICACH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Słuchanie opowiadań „ Drogowskaz”, „Na prawo na lewo”, „Uważaj, uważaj”

 

 

 

 

 

 

- Rozwiązywanie zagadek rysunkowych, słownych utrwalających zasady bezpieczeństwa, poruszania się po ulicach, wprowadzenie napisów do globalnego czytania

 

 

 

- Słucha wiersza „ Przepisy drogowe”B.Formy

 

 

- Wycieczka na najbliższe skrzyżowanie

 

- Poznanie schematu własnego ciała

- określanie kierunków na prawo, na lewo, zakresie przód zakresie tył

- Praca zakresie książką „ Ja i liczby” str.13

 

- Przejście dla pieszych – zaprojektowanie i wykonanie pracy zakresie zespołach

- Moja droga do przedszkola- rysowanie drogi kredkami, mazakami

 

 

-Ćwiczenia graficzne – kreślenie linii pionowych, poziomych

- Ćwiczenia grafomotoryczne – kolorowanie obrazka

 

-Ćwiczenia gimnastyczne wg

zestawu

- Ćwiczenia poranne wg zestawu

-Gry i zabawy ruchowe  ze śpiewem

- Zabawy zakresie el. Pedagogiki zabawy

- zabawy zakresie el. relaksacyjnym

- Zabawy manipulacyjno – konstrukcyjne

- Zabawy organizowane zakresie inicjatywy dzieci

- Słuchanie piosenki „ Uwaga czerwone światło” – rozpoznawanie dźwięków zakresie ulicy

- Ćwiczenia ortofoniczne

- Zagadki słuchowo- muzyczne

-Gry i zabawy zakresie ogrodzie przedszkolnym

- Praca zakresie książka „ Poznajemy rysujemy” cz.1.s. 15,17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ob.ed. w zakresie roz. mowy i myślenia

 

 

 

 

 

 

Ob.ed. w zakresie przyg. do nauki czytania i pisania

 

 

 

 

 

 

Ob.ed.w zakresie roz. mowy i myślenia

 

Ob.ed. społecznej

 

 

Ob.ed. matematycznej

 

 

 

 

 

 

Ob.ed. plastyczno- technicznej

 

 

 

 

 

 

 

Ob.ed. w zakresie przyg.do nauki pisania i czytania

 

 

 

 

Ob.ed. ruchowej

 

 

 

 

 

 

Ob.ed. moralnej

 

 

 

 

 

 

 

 

Ob. ed. muzycznej

 

 

 

 

 

- ob.ed. zdrowotnej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- podejmuje próby budowania dłuższych wypowiedzi

- układa zdania do obrazka

- dzieli zdania na wyrazy, wyrazy na sylaby, wyodrębnia głoski na początku wyrazu

 

- potrafi kojarzyć fakty( rozwiązania)

- swobodnie wypowiada się na określony temat, kojarzy obrazek z podpisem, czyta globalnie

 

 

 

- wie co to znaki drogowe, zna ich znaczenie

-potrafi inscenizować scenki dramowe

- zna zasady ruchu drogowego

 

- ma świadomość schematu własnego ciała

- posiada zdolności rozpatrywania otoczenia z własnego punktu widzenia

- prawidłowo określa kierunki

 

- projektuje, uzgadnia formę pracy, dobiera odpowiednio materiały i przybory plastyczno – techniczne

- poprawnie posługuje się kredką, mazakiem, doprowadza pracę do końca

- potrafi ocenić swoją pracę i innych

- wykonuje pracę zgodnie z poleceniem

- łączy punkty bez odrywania ręki, rysuje po śladzie, wypełnia kredką kontury

 

-reaguje na polecenia

- wyraża potrzebę ruchu

- uczestniczy w zabawach ruchowych

- przestrzega norm i reguł zabawy

 

 

 

 

- wykazuje się życzliwością, koleżeństwem, szanuje wspólną własność, dba o ład i porządek

 

 

- słucha śpiewu n., nagrań z płytoteki, odtwarza ruchem treść piosenki, reaguje na zmiane tempa, powtarza usłyszane rytmy, posiada słuch muzyczny

- zna zasady bezpiecznego korzystania z urządzeń ogrodowych

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin