BSG_Pegasus_Postacie(sirafin@o2.pl).pdf

(5739 KB) Pobierz
H
C
ELENA
AIN
Przywódca
wojskowy
Zero tolerancji - Gdy test umiejêtnoœci w
"Kajucie Admira³a" zostanie zdany na 10
lub wiêcej, mo¿esz zdecydowaæ, by straciæ
postaæ, zamiast wysy³aæ j¹ do "Aresztu".
Skok w ciemno - Akcja: Raz na grê, gdy
przebyty dystans wynosi 6 lub mniej, wylosuj
dwa statki cywilne i zniszcz je, by natychmiast
wykonaæ skok (nawet jeœli znacznik jest na
czerwonym polu) Admira³ losuje tylko 1 kartê
Punktu Docelowego.
2 Zdolnosci
´
przywódcze
¯¹dna zemsty - Nie mo¿esz aktywowaæ
“Kontroli FTL" ani "Maszynowni".
2 Taktyka
1 Taktyka Zdolnosci/Przywódcze
´
Obszar startowy: BCI Pegasusa LUB Dowództwo
E
T
LLEN
IGH
Przywódca
polityczny
Zrêczny polityk - Gdy zakoñczysz swoj¹ Fazê
Ruchu w tej samej lokacji co inny cz³owiek,
mo¿esz mu oddaæ 1 kartê umiejêtnoœci ze
swojej rêki aby dobraæ 2 karty umiejêtnoœci.
Manipulantka - Raz na grê, na pocz¹tku swojej
tury mo¿esz przej¹æ tytu³ Admira³a lub
Prezydenta. Zwróæ tytu³ poprzedniemu
w³aœcicielowi na koñcu swojej tury.
2 Polityka
Same k³opoty - Twój zestaw umiejêtnoœci
zawiera kartê Zdrady. (Ludzie nie mog¹ korzystaæ
ze zdolnoœci opisanych na kartach Zdrady)
2 Zdolnosci
´
przywódcze
1 Zdrada
Obszar startowy: Kajuta admira³a
1096109781.024.png 1096109781.025.png 1096109781.026.png 1096109781.027.png 1096109781.001.png 1096109781.002.png 1096109781.003.png 1096109781.004.png
L
“K
” K
OUANNE
AT
ATRAINE
Pilot
Zdolniacha - Gdy podczas swojej Fazy Akcji
masz wykonaæ rzut koœci¹, zamiast tego
mo¿esz odrzuciæ kartê umiejêtnoœci. U¿yj si³y
karty +2, zamiast rzucaæ kostk¹.
Poœwiêcenie - Akcja: Raz na grê, gdy pilotujesz
vipera, wyœlij swoj¹ postaæ do "Ambulatorium"
aby zniszczyæ 5 raiderów, 2 ciê¿kie raidery,
1 basestara lub 1 statek cywilny na twoim
polu przestrzeni.
1 Zdolnosci
´
przywódcze
Uzale¿niona - Jeœli na koniec swojego
kroku Akcji, znajdujesz siê w tej samej lokacji lub
na tym samym polu przestrzeni co na pocz¹tku
tury, przenosisz siê do "Ambulatorium".
Obszar startowy: Pok³ad hangarowy
2 Taktyka
2 Pilota .
A
“D ” D
NASTASIA
EE
UALLA
Wsparcie
Kompetentna - Gdy aktywujesz "£¹cznoœæ",
mo¿esz podejrzeæ wszystkie statki cywilne
na planszy i przesun¹æ dowoln¹ ich iloœæ.
Bystra - Raz na grê, przed wykonaniem testu
umiejêtnoœci, podejrzyj trzy wierzchnie karty
dowolnej talii umiejêtnoœci (nawet spoza
twojego zestawu umiejêtnoœci) i dodaj je testu
umiejêtnoœci b¹dŸ weŸ na rêkê.
1 Zdolnosci
´
przywódcze
Niestabilna emocjonalnie - Gdy poziom
morale spadnie do 2 lub mniej, zostajesz stracona.
Jeœli jesteœ cz³owiekiem, flota nie traci 1 morale.
3 Taktyka
1 Technika
Obszar startowy: £¹cznoœæ
1096109781.005.png 1096109781.006.png 1096109781.007.png 1096109781.008.png 1096109781.009.png 1096109781.010.png 1096109781.011.png 1096109781.012.png
C AVIL
Przywódca
Cylonów
Starszeñstwo - Akcja: Umieœæ 1 basestara
przed Galactic¹, lub jeœli wszystkie basestary
s¹ w grze, mo¿esz usun¹æ jednego z nich z
planszy. Nastêpnie mo¿esz umieœciæ 3 raidery
przed Galactic¹ i 1 statek cywilny za Galactic¹.
Agresywne metody - Ruch: Raz na grê, mo¿esz
wykonaæ 2 Akcje.
1
K³amstwa i sekrety - Gdy gracz ujawnia kartê
lojalnoœci "Jesteœ Cylonem", musisz odrzuciæ swoj¹
rêkê kart umiejêtnoœci.
Obszar startowy: Flota Cylonów
Taktyka
1
Zdrada/technika
L
C
EOBEN
ONOY
Przywódca
Cylonów
Wizja Oblicza Boga - Ruch: WeŸ 2 karty z
wierzchu talii przeznaczenia, nastêpnie umieœæ
na wierzchu talii przeznaczenia 2 karty z
twojej rêki.
Ukryte przes³anie - Akcja: Raz na grê, zamieñ
siê z innym graczem wszystkimi kartami
umiejêtnoœci w rêce.
1
Odludek - Nie mo¿esz dobrowolnie przemieœciæ
siê do lokacji w której przebywa ju¿ inna postaæ.
Polityka
1
Zdrada/technika
Obszar startowy: Flota ludzi
1096109781.013.png 1096109781.014.png 1096109781.015.png 1096109781.016.png 1096109781.017.png 1096109781.018.png
S Z Ó S T K A
Przywódca
Cylonów
Za¿y³oœæ - Ruch: Zabierz 1 losow¹ kartê
umiejêtnoœci z rêki innego gracza. Nastêpnie ten
gracz dobiera 1 kartê z wybranej przez ciebie
talii umiejêtnoœci (mo¿e pochodziæ spoza
jego zestawu umiejêtnoœci)
Ludzkie urojenia - Raz na grê, po odkryciu kart
do³o¿onych do testu umiejêtnoœci, mo¿esz zagraæ
dowoln¹ iloœæ kart z rêki i do³o¿yæ je do testu.
1
Zdolnosci
przywódcze
Zdrada/technika
Konflikt lojalnoœci - Musisz odrzuciæ 1 kartê
umiejêtnoœci aby aktywowaæ lokacjê “Flota Cylonów".
´
1
Obszar startowy: Caprica
Obszary Cylonów
Flota Cylonów
Flota ludzi
Okret
Caprica
Zmartwychwstania
Akcja: Aktywuj wszystkie statki
Cylonów jednego typu, albo
wystartuj 2 raidery i 1 ciê¿kiego
raidera z ka¿dego basestara.
Akcja: Zagraj 1 ze swoich
Superkryzysów wylosuj
2 karty Kryzysów, rozstrzygnij
jedn¹ z nich, a drug¹ umieœæ
na spodzie talii.*
Akcja: Podejrzyj wierzchni¹ kartê
z talii Kryzysów lub Punktów
docelowych i umieœæ j¹ z
powrotem na wierzchu, lub od³ó¿
na spód talii, nastêpnie dobierz
2 karty umiejêtnoœci ró¿nego
typu (mog¹ pochodziæ spoza
twojego zestawu umiejêtnoœci).
ALBO
Na pocz¹tku swojej tury
dobierasz tylko
1 kartê umiejêtnoœci.
Dobierz 1
kartê Superkryzysu
Akcja:
ALBO
*Nie wykonujesz fazy aktywowania
statków Cylonów
Rozpocznij Infiltracjê.
1096109781.019.png 1096109781.020.png 1096109781.021.png 1096109781.022.png 1096109781.023.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin