Nowe ikony w Lark 35.0.txt

(1 KB) Pobierz
Wymieni�em oryginalne ikonki w Menu startowym Larka 35.0. co wsp�dzia�a z mo�liwi�ci� podmiany plik�w startowych w folderze "mesada"
UWAGA !!! Jest to spos�b bez odblokowywania urz�dzenia, nie pracuj� �adne nak�adki - modyfikujemy oryginalne pliki i ustawienia Larka - Pami�ta� nale�y o zrobieniu sobie kopii oryginalnych plik�w !
Metoda: - Wchodzimy przez Total Commandera (z pluginem wincefs) do pamieci Larka 35.0. W lokalizacji Otoczenie sieciowe\WinCeDevice\mesada\$MSD$\App\Skin - znajduj� sie pliki *.Skin kt�re zawieraj� w sobie obrazy (bitmapy) pulpitu startowego.Sa to pliki - ImageViewer_Black.Skin i ImageViewer_Green.Skin. Wypakowa� je mo�emy programem Nirsoft DotNetResourcesExtract. Zmieniamy nazw� pliku dodaj�c na ko�cu rozszerzenie .dll (aby extraktor go widzia�) - i wypakowywujemy obrazki do jakiego� folderu. Wypakowane bitmapy mozna wykorzysta� jako materia� wyj�ciowy do modyfikacji, wybieramy ikon� i edytujemy j� - przy zapisie nale�y pami�ta� o identycznych rozmiarach i g��bi kolor�w - (86x67px - 8bit/Channel - Indexed Color). Do zamiany bitmapy na now� w pliku .Skin u�ywamy programu Resource Hacker. Otwieramy plik, wybieramy ikon� do zmiany, wybieramy nasz� wyedytowan� i podmieniamy. Nast�pnie zapisujemy plik .Skin pod oryginaln� nazw�. Przy pomocy Total Commandera podmieniamy oryginalny plik na zmodyfikowany (pami�taj�c o wczesniejszym zrobieniu sobie kopii orygina��w).

Plik z napisami to jest "mesada/app/LauncherLang.msd"
Kopiujemy go na dysk, otwieramy (wystarczy notatnikiem). Jedziemy w d�, a� znajd� si� polskie nazwy, wtedy mo�na zmienia� ka�dy napis wg. potrzeb. Zapisujemy i wklejamy do "mesada/app" .
Po restarcie Larka napisy b�d� podmienione.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin