Natalia 2.doc

(22 KB) Pobierz
Zachowanie: Anna jest pogodna, ambitna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi

Zachowanie: Natalia jest grzeczna i sympatyczna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi. Łatwo dochodzi do porozumienia i na ogół zgodnie z nimi współdziała. Zachowuje odpowiedni dystans w kontaktach z dorosłymi. Właściwie reaguje na polecenia nauczyciela. Stosuje zwroty grzecznościowe i zachowuje się stosownie do sytuacji. Punktualnie uczęszcza na zajęcia. Na lekcji pracuje  wolno, oczekuje pomocy i wsparcia ze strony nauczyciela, nie zawsze jest aktywna.

             

Zajęcia edukacyjne: Uczennica wypowiada się chętnie, stosując odpowiednie do wieku słownictwo. Czyta bardzo wolno głoskami i sylabami. Nie zawsze porządkuje zdania w rozsypance zdaniowej zgodnie z kolejnością zdarzeń. Przepisuje tekst z nielicznymi błędami. Nie stosuje poznanych zasad ortograficznych. Potrafi samodzielnie ułożyć krótką wypowiedź. Bardzo słabo rozumie czytany tekst. Ma trudności ze sformułowaniem pytań i odpowiedzi. Z pomocą nauczyciela rozpoznaje czasowniki i rzeczowniki oraz tworzy ich liczbę pojedynczą i mnogą. Porównuje liczby; nie zawsze rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo; o tyle mniej, o tyle więcej. Z bardzo dużą pomocą nauczyciela rozwiązuje i układa zadania tekstowe. Nie odczytuje godzin na zegarze i myli się przy obliczeniach kalendarzowych. Myli dni tygodnia i nazwy miesięcy, zna pory roku. Potrafi dokonać pomiaru posługując się linijką. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku. Wskazuje jadalne części warzyw i zna sposoby ich wykorzystania w odżywianiu ludzi. Podejmuje się działań plastyczno-technicznych. Prawidłowo odtwarza słowa i melodie poznanych piosenek Jest sprawna ruchowo, prawidłowo wykonuje pokazane ćwiczenia. Na zajęciach ruchowych jest zdyscyplinowana.          

 

Język angielski: Uczennica opanowała materiał w stopniu dobrym. Na zajęciach pracuje z niewielką pomocą nauczyciela.

 

Wskazania: Utrwalenie poznanych zasad ortograficznych, rozwiązywanie zadań tekstowych, wskazywanie rzeczowników i czasowników, odczytywanie wskazań zegara, doskonalenie techniki czytania, formułowanie pytań i odpowiedzi, ćwiczenie rachunku pamięciowego (szczególnie tabliczki mnożenia).

 

Religia: bardzo dobry

 

 

 

.........................................

                                                                                        Wychowawca

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin