Ramowy program terapeutyczny
Imię i nazwisko dziecka
wiek
klasa, szkoła
Rok szkolny
Założenia organizacyjno-programowe:
· Program dostosowany do indywidualnych możliwości i potrzeb ucznia
· Praca terapeutyczna będzie trwała ... lata
· Zajęcia będą prowadzone ... w tygodniu.
· Czas trwania zajęć: ... minut
· Zajęcia mają charakter indywidualny/grupowy
Cele:
·
Lp.
Zadania
Sposoby realizacji
Pomoce
Uwagi
1.
Usprawnianie analizatora słuchowego.
2.
Ćwiczenie koncentracji na bodźcach słuchowych.
3.
Wzbogacanie słownika
4.
Usprawnianie zdolności konstrukcyjnych,
5.
Ćwiczenie orientacji w przestrzeni.
6.
Utrwalenie znajomości schematu ciała.
7.
Ćwiczenie percepcji wzrokowej.
8.
Ćwiczenie koncentracji na bodźcach wzrokowych.
9.
Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej
10.
Utrwalanie zasad ortograficznych na wszystkich blokach
11.
Umiejętności arytmetyczne
12.
Usprawnianie obu półkul mózgowych
13.
Motywowanie i zachęta
Wykonał:
Iwa.4