Skraskowski Dariusz - Hipnotyczny Telemarketing.pdf

(1542 KB) Pobierz
138487182 UNPDF
138487182.003.png
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Został zakupiony legalnie w serwisie ZloteMysli.pl
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Autor: Dariusz Skraskowski
Wydanie I
ISBN: 83-7494-071-9
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Plebiscytowa 1
44-100 Gliwice
138487182.004.png
 
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA .......................................................................................................4
2. WPROWADZENIE ..............................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH ....................................................22
3.1. Umawianie spotkań ...............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna ............................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży .........................................................................................62
3.4. Windykacja należności . .........................................................................................66
3.5. Załatwianie reklamacji ...........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami . .......................................................................................89
3.7. Rozmowy z pracownikami . ....................................................................................97
3.8. Rozmowy rekrutacyjne ........................................................................................102
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA . ..........................................................111
4.1. Wybór celów ..........................................................................................................111
4.2. Odkrywanie motywów . .........................................................................................113
4.3. Trening mentalny .................................................................................................114
4.4. Szukanie sposobów ...............................................................................................115
4.5. Ustalanie terminów . .............................................................................................116
4.6. Ocena postępów . ...................................................................................................117
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA . ............................................................119
5.1. Budowanie bazy ....................................................................................................119
5.2. Tworzenie listy .....................................................................................................122
5.3. Nawiązanie kontaktu ...........................................................................................122
5.4. Wstępna kwalifikacja ...........................................................................................124
5.5. Ustalenie decydenta .............................................................................................124
5.6. Pozyskiwanie zaufania .........................................................................................125
5.7. Rozpoznanie potrzeby . .........................................................................................125
5.8. Prezentacja rozwiązań .........................................................................................129
5.9. Finalizowanie rozmowy . ......................................................................................135
5.10. Rozwiewanie wątpliwości . .................................................................................136
5.11. Kończenie rozmowy ............................................................................................141
5.12. Śledzenie realizacji . ............................................................................................142
5.13. Pilnowanie płatności ..........................................................................................143
5.14. Rozpatrywanie reklamacji .................................................................................148
5.15. Pozyskiwanie referencji . .....................................................................................151
5.16. Dalsza obsługa . ...................................................................................................152
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI .....................................................154
6.1. Stan emocjonalny .................................................................................................154
6.2. Głos .......................................................................................................................155
6.3. Słowa .....................................................................................................................157
6.4. Wzorzec potwierdzania ........................................................................................158
6.5. Uzasadnienie ........................................................................................................158
6.6. Założenia ..............................................................................................................159
6.7. Wizualizacja . .........................................................................................................159
6.8. Pytania .................................................................................................................160
6.9. Style myślenia ......................................................................................................160
7. DODATEK – STUDIUM PRZYPADKÓW . .........................................................163
7.1. Umawianie spotkań . .............................................................................................163
7.2. Sprzedaż telefoniczna . .........................................................................................168
7.3. Rozmowy po sprzedaży ........................................................................................177
7.4. Windykacja należności .........................................................................................179
7.5. Załatwianie reklamacji .........................................................................................183
7.6. Rozmowy z dostawcami .......................................................................................186
7.7. Rozmowy z pracownikami ...................................................................................189
7.8. Rozmowy rekrutacyjne ........................................................................................192
8. PODSUMOWANIE ..........................................................................................195
9. BIBLIOGRAFIA . ..............................................................................................197
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – Dariusz Skraskowski
1. Dedykacja
● str. 4
1. Dedykacja
Dedykuję to opracowanie osobom, których zarobki zależą od
skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
138487182.005.png
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – Dariusz Skraskowski
1. Dedykacja
● str. 5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
138487182.001.png 138487182.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin