Hipnotyczny telemarketing(1).pdf

(919 KB) Pobierz
135966299 UNPDF
135966299.003.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym Nexto.pl .
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 12.02.2007
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Autor: Dariusz Skraskowski
Wydanie II
ISBN: 978-83-7521-124-5
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
135966299.004.png
 
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA .......................................................................................................4
2. WPROWADZENIE ..............................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH ....................................................22
3.1. Umawianie spotkań ..............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna ...........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży ........................................................................................62
3.4. Windykacja należności ........................................................................................66
3.5. Załatwianie reklamacji .........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami .......................................................................................89
3.7. Rozmowy z pracownikami ...................................................................................97
3.8. Rozmowy rekrutacyjne ......................................................................................102
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA ...........................................................111
4.1. Wybór celów ........................................................................................................111
4.2. Odkrywanie motywów ........................................................................................113
4.3. Trening mentalny ...............................................................................................114
4.4. Szukanie sposobów .............................................................................................115
4.5. Ustalanie terminów ............................................................................................116
4.6. Ocena postępów ..................................................................................................117
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA .............................................................119
5.1. Budowanie bazy ...................................................................................................119
5.2. Tworzenie listy ...................................................................................................122
5.3. Nawiązanie kontaktu ..........................................................................................122
5.4. Wstępna kwalifikacja .........................................................................................124
5.5. Ustalenie decydenta ...........................................................................................124
5.6. Pozyskiwanie zaufania ........................................................................................125
5.7. Rozpoznanie potrzeby ........................................................................................125
5.8. Prezentacja rozwiązań ........................................................................................129
5.9. Finalizowanie rozmowy ......................................................................................135
5.10. Rozwiewanie wątpliwości .................................................................................136
5.11. Kończenie rozmowy ...........................................................................................141
5.12. Śledzenie realizacji ............................................................................................142
5.13. Pilnowanie płatności .........................................................................................143
5.14. Rozpatrywanie reklamacji ................................................................................148
5.15. Pozyskiwanie referencji .....................................................................................151
5.16. Dalsza obsługa ..................................................................................................152
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI .....................................................154
6.1. Stan emocjonalny ...............................................................................................154
6.2. Głos .....................................................................................................................155
6.3. Słowa ...................................................................................................................157
6.4. Wzorzec potwierdzania ......................................................................................158
6.5. Uzasadnienie ......................................................................................................158
6.6. Założenia ............................................................................................................159
6.7. Wizualizacja ........................................................................................................159
6.8. Pytania ...............................................................................................................160
6.9. Style myślenia ....................................................................................................160
7. DODATEK – STUDIUM PRZYPADKÓW ..........................................................163
7.1. Umawianie spotkań ............................................................................................163
7.2. Sprzedaż telefoniczna .........................................................................................168
7.3. Rozmowy po sprzedaży .......................................................................................177
7.4. Windykacja należności .......................................................................................179
7.5. Załatwianie reklamacji .......................................................................................183
7.6. Rozmowy z dostawcami .....................................................................................186
7.7. Rozmowy z pracownikami ..................................................................................189
7.8. Rozmowy rekrutacyjne .......................................................................................192
8. PODSUMOWANIE ..........................................................................................195
9. BIBLIOGRAFIA ...............................................................................................197
135966299.005.png 135966299.001.png
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – Dariusz Skraskowski
1. Dedykacja
● str. 4
1. Dedykacja
Dedykuję to opracowanie osobom, których zarobki zależą od
skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
135966299.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin