Książka obiektu budowlanego.pdf

(312 KB) Pobierz
Microsoft Word - KSIĄŻKA
KSIĄŻKA
OBIEKTU BUDOWLANEGO
tom…………
……………………………….
(data złożenia)
 
Spis treści
Lp.
Wyszczególnienie
Strona
I
Osoba upoważniona do dokonania wpisu
2
II Dane identyfikacyjne obiektu
3
III Spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu
4-5
IV Dane techniczne charakteryzujące obiekt
6
V Plan sytuacyjny obiektu
7
VI Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego obiektu
8-21
VII Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do
użytkowania obiektu
22-29
VIII.1 Wykazopracowań technicznych dotyczących obiektu
30-32
VIII.2 Danedotyczące opracowania technicznego
33-44
IX.1 Wykazprotokołów odbioru robót remontowych w obiekcie
45-60
IX.2 Danedotyczące dokumentacji technicznej
61-70
X Wykaz protokołów awarii i katastrof obiektu
71-73
XI Wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu
74
 
423303883.009.png 423303883.010.png
I.OSOBA UPOWAŻNIONA DO DOKONYWANIA WPISU
Tablica nr 1
Okres
Lp.
Nazwisko i imię
Podpis
od
do
 
423303883.011.png
II.DANE IDENTYFIKACYJNE OBIEKTU
Tablica nr 2
1.
Nazwa obiektu……………………………………………………………..…………………………………………………………………….
2.
Funkcja obiektu………………………………………………………………………………………………………………………………….
3.
Rok zakończenia budowy……………………………………………………………………………………………………………………….
Adres obiektu: …………………………. …………………………………………. ………………………………………………………
(kod) (miejscowość) (gmina)
……………………………………………………… …………………………………………
(ulica) (numer)
5. Właściciel obiektu: ………………………………………………………………… ………………………………………….……………
(nazwa/nazwisko) (kod i miejscowość)
…………………………………….. …………………………………………. …………………….. ……………………………………
(gmina) (ulica) (nr) (numer telefonu)
5.1. Zmiana właściciela obiektu: ……………………………………………………………. ……………………………………………………
(nazwa/nazwisko) (kod i miejscowość)
…………………………………….. …………………………………………. …………………….. ……………………………………
(gmina) (ulica) (nr) (numer telefonu)
6. Zarządca obiektu: ……………………………………………………………. ……………………………………………………
(nazwa/nazwisko) (kod i miejscowość)
…………………………………….. …………………………………………. …………………….. ……………………………………
(gmina) (ulica) (nr) (numer telefonu)
6.1. Zmiana zarządcy obiektu: ……………………………………………………………. ……………………………………………………
(nazwa/nazwisko) (kod i miejscowość)
…………………………………….. …………………………………………. …………………….. ……………………………………
(gmina)
(ulica)
(nr)
(numer telefonu)
7.
Księdza wieczysta numer……………………..........znajduje się w sądzie……………………………………………………………………..
8.
Numer ewidencyjny gruntów……………………………………………………………………………...…………………………………….
9.
Protokół odbioru obiektu z dnia …………………………………………………………….nr ……………………………………………...
10.
Pozwolenie na użytkowanie obiektu z dnia …………..…………………………………….nr ……………………………………………...
wydane przez …………………………………………………………………………………………………………………………………...
 
4.
423303883.012.png 423303883.001.png 423303883.002.png
III.SPIS DOKUMENTACJI DOŁĄCZONEJ DO KSIĄŻKI OBIEKTU
Tablica nr 3
Lp.
Nazwa dołączonego dokumentu
Ilość
stron
Data
dołączenia
Podpis
1.
Pozwolenie na budowę
2.
Dokumentacja budowy
3.
Dokumentacja powykonawcza
4.
Protokół odbioru obiektu
5.
Pozwolenie na użytkowanie obiektu
6.
Instrukcja eksploatacji obiektu (jeśli znajduje się w posiadaniu właściciela obiektu)
7.
Protokoły okresowych kontroli stanu technicznego obiektu (według wykazu w tablicy nr 4)
8.
Protokoły okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu (według
wykazu w tablicy nr 5)
9.
Opracowania techniczne dotyczące obiektu (według wykazu w tablicy nr 6)
10. Dokumentacja techniczna dotycząca remontów obiektu (według wykazu w tablicach nr 8 i 11)
11. Protokoły awarii i katastrof obiektu (według wykazu w tablicy nr 10)
12. Dokumenty pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania obiektu (według wykazu w tablicy nr 11)
 
423303883.003.png 423303883.004.png 423303883.005.png 423303883.006.png 423303883.007.png 423303883.008.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin