Besieger.pdf
(
7873 KB
)
Pobierz
INSTRUKCJA
WPROWADZENIE
Thark to stolica Cymerii, otoczona mocnymi
murami i opieką sprawiedliwych władców.
Obecnie rządzi w niej Konin – godny
spadkobierca wielkich królów z przeszłości.
Celem umocnienia swojej władzy poprowadził
najdzielniejszych wojowników do jaskiń,
ukrytych w dalekich górach, gdzie według
przepowiedni znajduje się starodawny artefakt
- Miecz Kroma, czekający od stuleci na nowego
właściciela. Przy jego pomocy król może
zapewnić Cymerii bezpieczeństwo po wsze
czasy. Problem w tym, że wybrał sobie kiepski
moment na poszukiwania. Jego siostra Mara od dawna marzyła o przejęciu władzy i wykorzystała
nieobecność brata dla realizacji swoich planów. Krwawe ofi ary składane złym bogom
zamieszkującym podziemia obdarowały ją niezwykłą, czarodziejską mocą. Korzystając z niej,
przekonała większość wojowników obecnych w kraju, że Konin i jego ludzie zginęli w jaskiniach.
Niewielka grupka poddanych lojalnych Koninowi, została zgnieciona. Wiadomość o zamachu
stanu dokonanym przez Marę szybko dotarła do stolicy Wikingów. Przewidując rychły atak
Cymeryjczyków, rada starszych postanowiła podjąć środki zapobiegawcze. Podciągnięto wojska
pod miasto i powierzono zaufanemu członkowi rady Jarlowi Barmaleyowi zadanie odnalezienia
innego, cennego artefaktu – Młotu Thora. Barmaley wyruszył do Boltor – miasta, którego
mieszkańcom bóg Thor miał rzekomo powierzyć swój młot dla ochrony przed złem. Podróż do
Boltor miała być długa, ale niezbyt trudna. Postanowiono wysłać tam Jarla i jego niewielki oddział
statkiem powietrznym i spodziewano się, że dotrze na miejsce w kilka dni. Rada starszych nie
doceniła jednak czarodziejskiej mocy Mary. Nie przypuszczali, że może uderzyć w samo serce
imperium Wikingów. Decyzja o koncentracji wojsk w pobliżu miasta była tragicznym błędem.
W ferworze walki, magiczny ogień Mary obrócił je w popiół wraz z mieszkańcami i radą starszych.
Cały kraj dotkliwie odczuł skutki tego wydarzenia. Tymczasem Barmaley utknął w lasach Cymerii.
Mimo braku widoków na jakąkolwiek pomoc, on i jego towarzysze muszą znaleźć jakiś sposób na
powstrzymanie Mary i przywrócenie pokoju.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Minimalne
System operacyjny: Windows 98/ME/XP/2000
Procesor: 1.0 GHz AMD/Intel lub porównywalny
RAM: 256 MB
2
Prędkość napędu DVD-ROM: 8 X
Karta grafi czna: kompatybilna z Direct3D, pamięć 32 MB (porównywalna z Geforce2 lub lepsza)
Wolne miejsce na dysku twardym: 1.5 GB
Zalecane
System operacyjny: Windows 98/ME/XP/2000
Procesor: 2.0 GHz AMD/Intel lub porównywalny
RAM: 384 MB
Prędkość napędu DVD-ROM: 8 X
Karta grafi czna: kompatybilna z Direct3D, pamięć 64 MB (porównywalna z Geforce4 lub lepsza)
Wolne miejsce na dysku twardym: 1.5 GB
INSTALACJA
W czasie instalacji wszystkie odnośne pliki są kopiowane na dysk twardy (nie ma możliwości
przeprowadzenia niepełnej instalacji). W pozycji menu Start - /Gry/Besieger pojawią się
następujące skróty:
• Besieger – uruchamianie gry
• Dodatkowe informacje – otwieranie pliku tekstowego z aktualnymi informacjami, niedostępnymi
w instrukcji
• Usunięcie gry – pełne usuwanie gry z dysku twardego
Instalacja gry
1. Włóż płytę z grą Besieger do swojego napędu DVD-ROM.
2. Instalator powinien uruchomić się automatycznie. Jeśli nie, otwórz zawartość płyty DVD i kliknij
setup.exe.
3.Podążaj za instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
M E N U G RY
MENU GŁÓWNE
WZNÓW
Pozycja „Wznów” pojawia się po przerwaniu gry za
pomocą klawisz „Esc”. Kliknięcie na nią powoduje
powrót do rozgrywki (to samo można uzyskać
ponownie naciskając „Esc”).
3
NOWA GRA
Inicjowanie nowej rozgrywki. Kliknięcie na tę opcję spowoduje wyświetlenie krótkiego fi lmu
POTYCZKA
Opcja pozwalająca na rozegranie potyczki.
Korzystając z niej, można prowadzić
rozgrywkę przeciw wirtualnemu przeciwnikowi
w oparciu o każdą z map dostępnych w trybie
wieloosobowym. Proszę zwrócić uwagę, że na
liście oponentów jest on oznaczony skrótem SI
(sztuczna inteligencja).
Pojawiają się tutaj następujące opcje:
Imię: Opcja pozwalająca na wybór imienia,
pod którym gracz stanie do potyczki. Można
tu wpisać dowolny wyraz. Następnie należy
nacisnąć „Enter”, a imię pojawi się w menu gracza.
Rasa: Masz dwie do wyboru: Wikingów i Cymeryjczyków.
Kolor: Wybrana barwa pomaga innym graczom w rozpoznaniu ciebie.
Gra: Możesz tu wybrać jeden z 4 trybów rozgrywki:
• Wyniszczenie – wygrywa się, niszcząc przeciwnika
• Artefakt – zwyciężasz, zdobywając artefakt przeciwnika
• Oblężenie – musisz zdobyć lub obronić miasto
• Bitwa – atakujesz wroga i niszczysz wszystkie jego jednostki.
Mapy: Opcje związane z mapą rozgrywki pokrywają się z tymi, w które zaopatrzono tryb
wieloosobowy. Proszę sięgnąć po dotyczące go informacje dostępne w dalszej części instrukcji.
Poziom trudności: Wybór stopnia trudności rozgrywki. Dostępne są następujące warianty: bardzo
łatwa, łatwa, normalna, trudna i bardzo trudna. Ustawienie domyślne - łatwa.
Szybkość gry: Opcja pozwalająca na zwalnianie i przyspieszanie rozgrywki. Domyślna wartość
tego parametru to 100%, ale gracz może ją zmieniać w skali od 0% do 200%.
Cel: Masz do wyboru 3, tj.:
- Domostwa – zniszczenie wszystkich domów przeciwnika
- Zniszczyć wszystko – unicestwienie wszystkiego, co należy do przeciwnika
- Budowle - zniszczenie budynków przeciwnika.
SAMOUCZEK
Opcja dla początkujących. Zaleca się skorzystanie z niej celem poznania zasad obsługi interfejsu
gry. Nauczy cię wszystkiego, co niezbędne do prowadzenia rozgrywki.
4
WCZYTAJ
Opcja wyświetlająca przesuwającą się listę wszystkich zapisanych rozgrywek.
GRA ZESPOŁOWA
Rozgrywka z udziałem wielu uczestników.
Możesz zmagać się z przyjaciółmi lub
wirtualnymi graczami. Liczba wszystkich
osób zaangażowanych w rozgrywkę nie może
przekroczyć 9. Na ekranie tego trybu pojawią się
dwie opcje: „Załóż” i „Dołącz”.
1. ZAKŁADANIE GRY
Opcja przeznaczona dla tych, którzy zamierzają
pełnić rolę hostów wieloosobowych rozgrywek.
Kliknięcie na nią przenosi do menu hosta.
Imię: Będziesz je nosić w wieloosobowej
rozgrywce. Po jego wpisaniu i naciśnięciu klawisza „Enter” pojawi się w menu gracza.
Rasa: Masz dwie do wyboru: Wikingów
i Cymeryjczyków.
Kolor: Wybrana barwa pomaga innym graczom
w rozpoznaniu ciebie.
Twój adres IP: Wpisz adres IP, którego będziesz
używał jako host. Podaj go pozostałym
uczestnikom gry, w przeciwnym razie nie będą
mogli do niej przystąpić.
Gra: Możesz tu wybrać jeden z 4 trybów rozgrywki:
• Wyniszczenie – wygrywa się, niszcząc przeciwnika
• Artefakt – zwycięża się, zdobywając artefakt przeciwnika
• Oblężenie – należy zdobyć lub obronić miasto
• Bitwa – trzeba zaatakować wroga i zniszczyć wszystkie jego jednostki.
5
Plik z chomika:
Zibiem
Inne pliki z tego folderu:
Cyberpunk Guidebook PL.pdf
(28309 KB)
Space Colony Manual - Polish.pdf
(1255 KB)
The Raven - Poradnik.doc
(131 KB)
Model Railroad.pdf
(2632 KB)
Soldiers- Ludzie honoru. Poradnik.pdf
(3219 KB)
Inne foldery tego chomika:
LEGO
Logiczne - zręcznościowe
Na Androida
Rajdowe
Różne, różniste
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin