Ocena efektywności ppp-logopedia kl.4.docx

(11 KB) Pobierz

Imię i nazwisko ucznia: Ignasiak Szymon

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2012/2013 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2013/2014.

 

Imię i nazwisko ucznia: Spychalski Mateusz

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2012/2013 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2013/2014.

 

Imię i nazwisko ucznia: Zagozda Norbert

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2012/2013 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego, szumiącego i ciszącego, utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2013/2014.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin