Driver Poradnik PL 120x180.pdf
(
2312 KB
)
Pobierz
91687204 UNPDF
Spis treÊci
WST¢P ...................................................................................... 2
PORADY OGÓLNE ....................................................................... 2
G¸ÓWNY WÑTEK FABULARNY ...................................................... 3
1978 .................................................................................... 3
1. Piàtak i dyszka ................................................................. 3
2. Kierowca .......................................................................... 4
3. Strzelec ........................................................................... 6
4. Sp∏aciç Raya .................................................................... 6
5. Superjazda ....................................................................... 7
6. Ostatnia szansa ............................................................... 8
7. Z∏odziej samochodów ....................................................... 10
8. Objazdówka ..................................................................... 12
9. Wi´êniarka ...................................................................... 12
10. WyÊcig o Rosalit´ ........................................................... 13
11. Przykr´canie Êruby ......................................................... 15
12. Poczta lotnicza .............................................................. 15
13. Mistrz wyÊcigów ............................................................. 18
14. Ucieczka ........................................................................ 18
15. Prezencik ...................................................................... 21
16. Porwanie ...................................................................... 23
17. Okup ............................................................................ 25
2006 ................................................................................. 26
18. Meksykanin .................................................................. 26
19. Ogon ............................................................................ 27
20. Anio∏ Stró˝ ................................................................... 27
21. Godzina szczytu ............................................................ 28
22. Destruktor ................................................................... 28
23. Broƒ ............................................................................ 30
24. Ochrona ....................................................................... 31
25. Slink ............................................................................ 33
26. R´kawica ..................................................................... 34
27. Bramo∏amacz ............................................................... 35
28. Bishop ......................................................................... 36
29. Candy .......................................................................... 37
30. Rozwalacz domów ........................................................ 37
31. Niedêwiedê w klatce ...................................................... 39
32. Corrigan ....................................................................... 43
MISJE POBOCZNE ..................................................................... 47
Kradzie˝ na zamówienie ..................................................... 47
Agencja kredytowa ............................................................. 47
WyÊcig uliczny ................................................................... 47
WyÊcig na torze ................................................................. 48
Zabójca .............................................................................. 48
1
WST¢P
Witamy w poradniku do gry
Driver®: Parallel Lines
. Poniżej przedstawiamy opis
przejścia głównego wątku fabularnego gry, misje poboczne oraz porady ogólne.
W przypadku dotarcia w grze do „sytuacji bez wyjścia” wystarczy sięgnąć po nasz
poradnik. Zapraszamy do lektury!
PORADY OGÓLNE
• Gdyniegonicięczasaniżadenprzeciwnik,zwalniajnawidokpolicji.Pococizbędne
kłopoty?
• Już na samym początku głównego wątku fabularnego wykonuj misje poboczne
– przyniosą ci one dużo pieniędzy, za które będziesz mógł tuningować auta
i kupować broń (oraz amunicję do niej).
• W miarę możliwości, zabieraj pozostawioną przez przeciwników broń – amunicji
nigdy za wiele.
• Gdy uciekasz od policji, jechanie pod prąd tudzież wykonywanie pomiędzy samo-
chodami slalomu nie jest dobrym rozwiązaniem. Lepiej jechać prawym pasem,
równo i szybko, a od czasu do czasu wykonać nagły manewr skrętu w którąś stronę,
najlepiejzajakimśsamochodem.
• Uciekając przed pościgiem unikaj potrącania pieszych – twój samochód będzie na
nichznaczniewytracałprędkość.
• Pamiętaj,żenajszybszysamochódniezawszeoznaczanajlepszy.
• Rozsądnie dobieraj rodzaj broni do przeciwnika. Przecież nie będziesz marnował
pół magazynku Kałasznikowa na jednego przeciwnika, prawda? Lepiej sięgnąć
po pistolet.
• Korzystajzeskrótówibocznychuliczekrozsądnie.NowyJorkjestnatylezagracony,
iż potencjalny skrót może okazać się nie lada problemem.
• Nie używaj klaksonu, pozostali kierowcy to straszni egoiści i rzadko kiedy ustąpią
ci miejsca – nawet gdy będziesz trąbił pół minuty, to nic to nie da.
• Zanimukradnieszauto,rozejrzyjsiętrzyrazy,czywpobliżuniemapatrolu.
• Gdy uda ci się uciec tymczasowo policji, jak najszybciej zmień auto, zaś gdy bę-
dziesz podróżował w zmienionym samochodzie, nie zbliżaj się do policjantów
– mogą cię rozpoznać i pościg rozpocznie się na nowo.
• Nitro to zbędny wydatek w przypadku poruszania się między misjami – instaluj je
waucietylkowtedy,gdymaszwplanachwzięcieudziałuwwyścigunatorze.
2
GŁÓWNY WÑTEK FABULARNY
1978
1. Piątak i dyszka
Sampoczątekgryjestbardzoemocjo-
nujący – znajdujesz się za kierownicą
czarnego auta, a na twoim ogonie sie-
dzi policyjny radiowóz. Twoim zada-
niem jest go zgubić i dotrzeć do miej-
sca przeznaczenia (krzyżyk na mapie).
Linią na poniższej mapie zaznaczyli-
śmy trasę, po której jadąc można naj-
łatwiej uciec przed wzrokiem policji.
Pamiętaj, że do miejsca przeznaczenia
nie możesz dotrzeć z poszukującą cię
policją!
3
Gdy dojedziesz do miejsca przezna-
czenia, zatrzymaj się w świecącym żół-
tym znaczniku.
2. Kierowca
Udaj się pod warsztat i wejdź w żół-
ty krąg, aby zacząć misję. Spójrz na
poniższą mapę: twój cel to krzyżyk.
Znajduje się tam auto, które musisz
zabrać. Jadąc do celu unikaj łamania
przepisów, gdy na radarze widoczny
jest patrolujący radiowóz, kłopoty są
tu teraz niepotrzebne.
4
Obrazek obok prezentuje auto, które
musisz zabrać. Zabierz je z powrotem
do warsztatu korzystając z poniższej
mapki. Ponownie unikaj łamania
przepisówdrogowych,gdywpobliżu
kręcisiępolicja.Gdybyzainteresowali
się tobą, musiałbyś najpierw zgubić
pościg,bydopieropóźniejwrócićdo
warsztatu.
Po przejściu przez tuning auta czas na
główne założenie misji. Musisz prze-
jechaćprzeztrzy„bramki”(stworzone
zżółtychsłupówświetlnych)zodpo-
wiednią prędkością. Przy bramce wi-
docznej na obrazku obok musisz osią-
gnąć prędkość 50 mil na godzinę.
5
Plik z chomika:
krejzii23
Inne pliki z tego folderu:
Poradnik Komputerowy-Odzyskiwanie i naprawa danych.pdf
(484 KB)
Rozbudowa komputera - karta graficzna.pdf
(4776 KB)
Test dysków twardych 2,5 cala oraz 3,5 cala.pdf
(9431 KB)
Test notebooków.pdf
(14789 KB)
Dostęp do internetu na laptopie przez sieci GSM.pdf
(2569 KB)
Inne foldery tego chomika:
►Gry PC
Bajki dla dzieci
dzwonki sms na tele
Filmy
Galeria
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin