Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.3.pdf

(319 KB) Pobierz
Lista zmian wprowadzanych przez
aktualizację 0.8.3
Główne zmiany:
• Dodano nowe drzewo technologiczne z czołgami chińskimi (17 pojazdów obejmujących
czołgi lekkie, średnie i ciężkie).
• Do garaży graczy dodano czołg lekki I poziomu Renault NC-31 wraz z dodatkowym,
bezpłatnym miejscem w garażu.
• Poprawiono błędy w modelach następujących czołgów: T57, T28, AMX 13 75, Grille, M10
Wolverine, T25/2, Valentine GB, AC Mle 1946, SU 100Y, AT-15A, IS, TOG-2, Churchill I,
Obiekt 263, IS-2, T30, KV-5.
• Poprawiono błędy w opancerzeniu następujących czołgów: T82, Obiekt 261, M22 Locust,
Pz III/IV, VK 4502 P, Т69,
• Poprawiono koszt kamuflażu czołgów Typ 62, SU100 Y.
• Wprowadzono nowe ekrany ładowania z czołgami chińskimi.
• Poprawiono błąd skutkujący nieprawidłowym doborem poziomów pojazdów do walk w
kompaniach czołgów na poziomie Junior i Średni.
• Poprawiono drobne błędy na ekranie wyników bitwy.
• Naprawiono błąd skutkujący wyświetlaniem rozmytych czcionek w niektórych obszarach
interfejsu.
• Poprawiono błąd skutkujący wyświetlaniem nazwy systemowej komunikatu o blokadzie
gracza na ekranie logowania
• Poprawiono błąd skutkujący podwójnym wyświetlaniem nazwisk francuskich załogantów.
• Usunięto ze sklepu wieże czołgowe dla niszczycieli czołgów i dział samobieżnych o
konstrukcjach bezwieżowych.
• Poprawiono błędy w wyświetlaniu śladów po gąsienicach pojazdów.
994317577.001.png
Osiągnięcia:
• Poprawiono opis osiągnięcia „Wsparcie”.
• Kryteria przyznawania odznaczenia „Spartanin” są teraz bardziej zgodne z jego
opisem.
• Inżynier-mechanik, Chiny – Przebadaj wszystkie pojazdy w drzewku
technologicznym Chin. Gdy do drzewka zostaną dodane nowe maszyny, nagroda
zostaje anulowana.
• Ekspert: Chiny – Przyznawane pancerniakowi, który zniszczył chociaż jeden
egzemplarz każdego typu pojazdów z drzewka technologicznego Chin. Suma
„ekspertów” może być równa liczbie nacji występujących w grze. Gdy do drzewka
zostają dodane nowe pojazdy, nagroda zostaje anulowana.
Czołgi francuskie
RenaultBS:
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia RenaultBS M17 na rozrzut działa o 4%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia RenaultBS M17 na rozrzut działa o 4%
• Zmniejszono opór zawieszenia RenaultBS M17 na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia RenaultBS M17 na średnim gruncie o 7%
• Zmniejszono opór zawieszenia RenaultBS M17 na miękkim gruncie o 56%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia RenaultBS M26/M27 na rozrzut działa o 5%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia RenaultBS M26/M27 na rozrzut działa o 5%
• Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 6 km/h do 7 km/h
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 140 do 110
Lorraine39 L AM:
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Lorraine39 L AM na rozrzut działa o 4%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Lorraine39 L AM na rozrzut działa o 4%
• Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na średnim gruncie o 6%
• Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na miękkim gruncie o 7%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Lorraine39 L AM Bis na rozrzut działa o 4%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Lorraine39 L AM Bis na rozrzut działa o 4%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 12 km/h do 10 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 350 m
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 160 do 140.
AMX 105AM:
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia AMX 105a z 23 do 22
• Zmniejszono opór zawieszenia AMX105AM na twardym gruncie o 9%
994317577.002.png 994317577.003.png
• Zwiększono opór zawieszenia AMX105AM na średnim gruncie o 19%
• Zmniejszono opór zawieszenia AMX105AM na miękkim gruncie o 15%
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia AMX 105b z 25 do 24
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 360 m
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 240 do 200
AMX 13 F3 AM:
• Zmniejszono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na miękkim gruncie o 14%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 370 m
• Zwiększono czas przeładowania armaty Canon 155 mm de calibres z 22 s do 22,8 s
• Usunięto pocisk M 107
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 300 do 240
Lorraine155 50:
• Zmniejszono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 50 z 25 do 24
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 50 o 14 %
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na średnim gruncie o 18%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na miękkim gruncie o 7%
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Lorraine155 60 Bis z 28 do 26
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 50 bis o 15 %
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 330 m do 370 m
• Usunięto pocisk M 107
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 400 do 330
Lorraine155 51:
• Zmniejszono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 51 z 24 do 22
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 51 o 7%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 na miękkim gruncie o 4%
• Zmieniono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 51 bis z 27 do 24
• Zmniejszono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 51 bis o 8%
• Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na twardym gruncie o 11%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na średnim gruncie o 8%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na miękkim gruncie o 4%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 350 m do 380 m
• Zmniejszono czas celowania działa Canon de 155 mm L GPF z 5,3 s do 5,5 s
• Zwiększono czas przeładowania działa Canon de 155 mm L GPF z 23,5 s do 24 s
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 540 do 400
Bat Chatillon 155:
• Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na średnim gruncie o 7%
• Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na średnim gruncie o 8%
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Bat Chatillon 155 Bis z 25 do 24
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 29 km/h do 28 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 350 m do 390 m
• Zwiększono szybkość celowania działa Canon de 155 mm z 4,6 s do 5 s
• Zmniejszono szybkostrzelność mechanizmu ładującego działa Canon de 155 mm o 17%
• Zwiększono rozrzut działa Canon de 155 mm po wystrzale o 29%
• Zwiększono rozrzut działa Canon de 155 mm podczas ruchu o 25%
• Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 12 stopni/s do 10 stopni/s
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 620 do 480
Czołgi niemieckie
Sturmpanzer I Bison:
• Zmniejszono wpływ ruchu zawieszenia Sturmpanzerketten I na rozrzut działa o 3%
• Zmniejszono wpływ obrotu zawieszenia Sturmpanzerketten I na rozrzut działa o 3%
• Zmniejszono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Sturmpanzerketten II na rozrzut działa o 3%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Sturmpanzerketten II na rozrzut działa o 3%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 320 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -65 stopni do -73 stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 140 do 120
Sturmpanzer II:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A z 19 do 20
• Zwiększono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 9%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 12%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. B o 4%
• Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia kadłuba StPz-Ketten Ausf. B o 4%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 360 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -65 stopni do -73 stopni
Grille:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A z 19 do 20
• Zmniejszono opór zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 18%
• Zwiększono opór zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia Grille-Ketten Ausf. B o 4%
• Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia Grille-Ketten Ausf. B o 4%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Grille-Ketten Ausf. B na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 8 km/h do 10 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 360 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 13 L/17 15 cm z -72 stopni do -73 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sFH 13 L/17 15 cm z 5 stopni do 0 stopni
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -72 stopni do -73 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sIG 33 L/11 15 cm z 5 stopni do 0 stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 240 do 220
Hummel:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Hummel Ausf. A z 29 do 30
• Zwiększono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. A na twardym gruncie o 18%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 12%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. A na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia Hummel Ausf. B o 4%
• Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia Hummel Ausf. B o 4%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. B na twardym gruncie o 9%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 370 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 13 L/17 15 cm z -45 stopni do -42 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sFH 13 L/17 15 cm z 4 stopni do 3 stopni
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 18 L/30 15 cm z -45 stopni do -42 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sFH 18 L/30 15 cm z 4 stopni do 3 stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 320 do 280
Wespe
• Zmniejszono osiągi zawieszenia Wespe-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Wespe-Ketten Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 17%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Wespe-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 19%
• Zmniejszono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. B o 4%
• Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia kadłuba Wespe-Ketten Ausf. B o
4%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 360 m
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 160 do 170
GW Panther:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A z 25 do 26
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 18%
• Zwiększono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 26%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Gw-Panther-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 8%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Gw-Panther-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 8%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. B na twardym gruncie o 9%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. B na średnim gruncie o 8%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 14 km/h do 12 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 330 m do 350 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 18 L/30 15 cm z 4 stopni do 3 stopni
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 36 L/30 Ausf. 1943 15 cm z 4 stopni do 3
stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 410 do 350
GW Tiger:
• Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. A z 11 do 12
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 36%
• Zwiększono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 9%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Gw-Tiger-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 9%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Gw-Tiger-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 9%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. B na twardym gruncie o 27%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. B na średnim gruncie o 7%
Zgłoś jeśli naruszono regulamin