Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.3.pdf
(
319 KB
)
Pobierz
Lista zmian wprowadzanych przez
aktualizację 0.8.3
Główne zmiany:
• Dodano nowe drzewo technologiczne z czołgami chińskimi (17 pojazdów obejmujących
czołgi lekkie, średnie i ciężkie).
• Do garaży graczy dodano czołg lekki I poziomu Renault NC-31 wraz z dodatkowym,
bezpłatnym miejscem w garażu.
• Poprawiono błędy w modelach następujących czołgów: T57, T28, AMX 13 75, Grille, M10
Wolverine, T25/2, Valentine GB, AC Mle 1946, SU 100Y, AT-15A, IS, TOG-2, Churchill I,
Obiekt 263, IS-2, T30, KV-5.
• Poprawiono błędy w opancerzeniu następujących czołgów: T82, Obiekt 261, M22 Locust,
Pz III/IV, VK 4502 P, Т69,
• Poprawiono koszt kamuflażu czołgów Typ 62, SU100 Y.
• Wprowadzono nowe ekrany ładowania z czołgami chińskimi.
• Poprawiono błąd skutkujący nieprawidłowym doborem poziomów pojazdów do walk w
kompaniach czołgów na poziomie Junior i Średni.
• Poprawiono drobne błędy na ekranie wyników bitwy.
• Naprawiono błąd skutkujący wyświetlaniem rozmytych czcionek w niektórych obszarach
interfejsu.
• Poprawiono błąd skutkujący wyświetlaniem nazwy systemowej komunikatu o blokadzie
gracza na ekranie logowania
• Poprawiono błąd skutkujący podwójnym wyświetlaniem nazwisk francuskich załogantów.
• Usunięto ze sklepu wieże czołgowe dla niszczycieli czołgów i dział samobieżnych o
konstrukcjach bezwieżowych.
• Poprawiono błędy w wyświetlaniu śladów po gąsienicach pojazdów.
•
Osiągnięcia:
• Poprawiono opis osiągnięcia „Wsparcie”.
• Kryteria przyznawania odznaczenia „Spartanin” są teraz bardziej zgodne z jego
opisem.
• Inżynier-mechanik, Chiny – Przebadaj wszystkie pojazdy w drzewku
technologicznym Chin. Gdy do drzewka zostaną dodane nowe maszyny, nagroda
zostaje anulowana.
• Ekspert: Chiny – Przyznawane pancerniakowi, który zniszczył chociaż jeden
egzemplarz każdego typu pojazdów z drzewka technologicznego Chin. Suma
„ekspertów” może być równa liczbie nacji występujących w grze. Gdy do drzewka
zostają dodane nowe pojazdy, nagroda zostaje anulowana.
Czołgi francuskie
RenaultBS:
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia RenaultBS M17 na rozrzut działa o 4%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia RenaultBS M17 na rozrzut działa o 4%
• Zmniejszono opór zawieszenia RenaultBS M17 na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia RenaultBS M17 na średnim gruncie o 7%
• Zmniejszono opór zawieszenia RenaultBS M17 na miękkim gruncie o 56%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia RenaultBS M26/M27 na rozrzut działa o 5%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia RenaultBS M26/M27 na rozrzut działa o 5%
• Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 6 km/h do 7 km/h
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 140 do 110
Lorraine39 L AM:
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Lorraine39 L AM na rozrzut działa o 4%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Lorraine39 L AM na rozrzut działa o 4%
• Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na średnim gruncie o 6%
• Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na miękkim gruncie o 7%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Lorraine39 L AM Bis na rozrzut działa o 4%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Lorraine39 L AM Bis na rozrzut działa o 4%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 12 km/h do 10 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 350 m
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 160 do 140.
AMX 105AM:
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia AMX 105a z 23 do 22
• Zmniejszono opór zawieszenia AMX105AM na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia AMX105AM na średnim gruncie o 19%
• Zmniejszono opór zawieszenia AMX105AM na miękkim gruncie o 15%
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia AMX 105b z 25 do 24
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 360 m
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 240 do 200
AMX 13 F3 AM:
• Zmniejszono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na miękkim gruncie o 14%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 370 m
• Zwiększono czas przeładowania armaty Canon 155 mm de calibres z 22 s do 22,8 s
• Usunięto pocisk M 107
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 300 do 240
Lorraine155 50:
• Zmniejszono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 50 z 25 do 24
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 50 o 14 %
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na średnim gruncie o 18%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na miękkim gruncie o 7%
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Lorraine155 60 Bis z 28 do 26
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 50 bis o 15 %
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 330 m do 370 m
• Usunięto pocisk M 107
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 400 do 330
Lorraine155 51:
• Zmniejszono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 51 z 24 do 22
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 51 o 7%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 na miękkim gruncie o 4%
• Zmieniono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 51 bis z 27 do 24
• Zmniejszono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 51 bis o 8%
• Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na twardym gruncie o 11%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na średnim gruncie o 8%
• Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na miękkim gruncie o 4%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 350 m do 380 m
• Zmniejszono czas celowania działa Canon de 155 mm L GPF z 5,3 s do 5,5 s
• Zwiększono czas przeładowania działa Canon de 155 mm L GPF z 23,5 s do 24 s
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 540 do 400
Bat Chatillon 155:
• Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na średnim gruncie o 7%
• Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na średnim gruncie o 8%
• Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Bat Chatillon 155 Bis z 25 do 24
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 29 km/h do 28 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 350 m do 390 m
• Zwiększono szybkość celowania działa Canon de 155 mm z 4,6 s do 5 s
• Zmniejszono szybkostrzelność mechanizmu ładującego działa Canon de 155 mm o 17%
• Zwiększono rozrzut działa Canon de 155 mm po wystrzale o 29%
• Zwiększono rozrzut działa Canon de 155 mm podczas ruchu o 25%
• Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 12 stopni/s do 10 stopni/s
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 620 do 480
Czołgi niemieckie
Sturmpanzer I Bison:
• Zmniejszono wpływ ruchu zawieszenia Sturmpanzerketten I na rozrzut działa o 3%
• Zmniejszono wpływ obrotu zawieszenia Sturmpanzerketten I na rozrzut działa o 3%
• Zmniejszono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Sturmpanzerketten II na rozrzut działa o 3%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Sturmpanzerketten II na rozrzut działa o 3%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 320 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -65 stopni do -73 stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 140 do 120
Sturmpanzer II:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A z 19 do 20
• Zwiększono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 9%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 12%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. B o 4%
• Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia kadłuba StPz-Ketten Ausf. B o 4%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 360 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -65 stopni do -73 stopni
Grille:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A z 19 do 20
• Zmniejszono opór zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 18%
• Zwiększono opór zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia Grille-Ketten Ausf. B o 4%
• Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia Grille-Ketten Ausf. B o 4%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Grille-Ketten Ausf. B na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 8 km/h do 10 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 360 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 13 L/17 15 cm z -72 stopni do -73 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sFH 13 L/17 15 cm z 5 stopni do 0 stopni
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -72 stopni do -73 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sIG 33 L/11 15 cm z 5 stopni do 0 stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 240 do 220
Hummel:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Hummel Ausf. A z 29 do 30
• Zwiększono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. A na twardym gruncie o 18%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 12%
• Zmniejszono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. A na miękkim gruncie o 14%
• Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia Hummel Ausf. B o 4%
• Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia Hummel Ausf. B o 4%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Hummel Ausf. B na twardym gruncie o 9%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 370 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 13 L/17 15 cm z -45 stopni do -42 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sFH 13 L/17 15 cm z 4 stopni do 3 stopni
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 18 L/30 15 cm z -45 stopni do -42 stopni
• Zmieniono kąt odchylenia działa sFH 18 L/30 15 cm z 4 stopni do 3 stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 320 do 280
Wespe
• Zmniejszono osiągi zawieszenia Wespe-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 9%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Wespe-Ketten Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 17%
• Zwiększono osiągi zawieszenia Wespe-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 19%
• Zmniejszono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. B o 4%
• Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia kadłuba Wespe-Ketten Ausf. B o
4%
• Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 360 m
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 160 do 170
GW Panther:
• Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A z 25 do 26
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 18%
• Zwiększono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A na średnim gruncie o 12%
• Zwiększono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 26%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Gw-Panther-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 8%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Gw-Panther-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 8%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. B na twardym gruncie o 9%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Panther-Ketten Ausf. B na średnim gruncie o 8%
• Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 14 km/h do 12 km/h
• Zmniejszono zasięg widzenia z 330 m do 350 m
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 18 L/30 15 cm z 4 stopni do 3 stopni
• Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sFH 36 L/30 Ausf. 1943 15 cm z 4 stopni do 3
stopni
• Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 410 do 350
GW Tiger:
• Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. A z 11 do 12
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 36%
• Zwiększono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 9%
• Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Gw-Tiger-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 9%
• Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Gw-Tiger-Ketten Ausf. B na rozrzut działa o 9%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. B na twardym gruncie o 27%
• Zmniejszono opór zawieszenia GW-Tiger-Ketten Ausf. B na średnim gruncie o 7%
Plik z chomika:
berni105
Inne pliki z tego folderu:
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.7.pdf
(305 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.6.pdf
(341 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.5.pdf
(4447 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.4.pdf
(295 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.3.pdf
(319 KB)
Inne foldery tego chomika:
- Polskie Marki -
Bronekorobochka (Pancerna Kapsuła)
Dokumenty
Filmy i seriale
Galeria
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin