TREŚCI EDUKACYJNE : Treści edukacyjne są tak dobrane, aby rozwijać uzdolnienia, zdolności i zainteresowania dziecka w obszarze edukacji:
1. mowy i myślenia
2. przygotowania do pisania i czytania
3. matematycznej
1. OBSZAR EDUKACJI W ZAKRESIE MOWY I MYŚLENIA
2.OBSZAR EDUKACJI W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA DO PISANIA I CZYTANIA
3.OBSZAR EDUKACJI MATEMATYCZNEJ
METODY I FORMY PRACY Program został opracowany z myślą o dziecku które nie boi się rozwiązywania problemów oraz cieszy się z każdego najmniejszego sukcesu. W realizacji powyższego programu metody pracy zależne będą od celów, treści i zdań dydaktycznych. Podzielę je następująco:
Przyjęte formy pracy:
EWALUACJA PROGRAMU Przedmiotem ewaluacji są wyniki końcowe, jakie dziecko osiągnie w wyniku realizacji programu w zakresie postaw, umiejętności i wiadomości. Dokonana ona zostanie po zakończeniu roku szkolnego. W tym celu wykorzystane zostaną wytwory prac dziecka, a także przeprowadzone testy, m.in. test kompetencji dziecka sześcioletniego. BIBLIOGRAFIA
zuzanik