kody błędów opel.doc

(77 KB) Pobierz

Kody błędów opel

 

12 Rozpoczęcie diagnostyki
13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa
14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie
15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie
16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec)
17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)
18 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego - brak sygnału: uszkodzenie urządzenia sterującego (Bosch Motronic, GM Multec)
19 Sygnał obrotomierza
21 Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) - wysokie napięcie
22 Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) - niskie napięcie
23 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego (Bosch Motronic, Simtec)
24 Czujnik prędkości pojazdu
25 Wtryskiwacz 1. - wysokie napięcie
26 Wtryskiwacz 2. - wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
27 Wtryskiwacz 3. - wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
28 Wtryskiwacz 4. - wysokie napięcie (Bosch- Motronic, Simtec)
28 Zestyki przekaźnika pompy paliwa (GM Multec)
29 Przekaźnik pompy paliwa - niskie napięcie (GM Multec)
29 Wtryskiwacz 5. - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
31 Sygnał obrotomierza (brak sygnału)
32 Wtryskiwacz 6. - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
32 Przekaźnik pompy paliwa - wysokie napięcie (GM Multec)
33 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym - za wysokie napięcie (GM Multec, Bosch Motronic)
33 Zawór EGR -okablowanie EGR (Simtec)
34 Zawór EGR -okablowanie EGR- wysokie napięcie (Simtec, Bosch Motronic)
34 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym - niskie napięcie (GM Multec- Bosch Motronic)
35 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego) ; brak (lub zła) regulacji prędkości biegu jałowego (GM Multec, Bosch Motronic)
37 Samodiagnostyka silnika- niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
38 Sonda lambda (modele od 1990 roku)- niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
39 Sonda lambda (modele od 1990 roku)- wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
41 Czujnik prędkości pojazdu - niskie napięcie (Bosch Motronic)
41 Sygnał sterujący wzmacniacza- 2 i 3 cylinder (DIS) - wysokie napięcie (GM Multec)
41 Sygnał sterujący wzmacniacza- 1 i 4 cylinder (DIS) - wysokie napięcie (GM Multec)
42 Obwód pierwotny układu zapłonu z rozdzielaczem - wysokie napięcie (GM Multec)
42 Czujnik prędkości pojazdu - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
44 Sonda lambda - za uboga mieszanka paliwowo-powietrzna
45 Sonda lambda - za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna
46 Sygnał sterujący (A+B) wzmacniacza (DIS) - wysokie napięcie (GM Multec)
46 Przekaźnik pompy powietrza (Simtec)
47 Przekaźnik pompy powietrza - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
48 Napięcie akumulatora- niskie napięcie (Bosch Motronic- Simtec)
49 Napięcie akumulatora- wysokie napięcie
51 Błąd pamięci programowalnej (Bosch Motronic)
51 Niesprawne ECU; odłączyć i podłączyć urządzenie sterujące- po czym sprawdzić ponownie kody usterek (GM Muitec)
52 Lampka ostrzegawcza samodiagnostyki: ostatni stopień- wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
53 Przekaźnik pompy paliwa - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
54 Przekaźnik pompy paliwa - wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
55 Niesprawne elektroniczne urządzenie sterujące
56 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego - zwarcie do masy (Bosch Motronic, Simtec)
57 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego - odłączenie (Bosch Motronic, Simtec)
59 Zawór kolektora wlotowego - niskie napięcie (Bosch Motronic)
61 Zawór układu przewietrzania zbiornika paliwa - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
62 Zawór układu przewietrzania zbiornika paliwa - wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
63 Zawór kolektora wlotowego - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
63 Sygnał sterujący wzmacniacza- 2. i 3. cylinder (DIS)- niskie napięcie (GM Multec)
64 Sygnał sterujący wzmacniacza- 1.14. cylinder (DIS)- niskie napięcie (GM Multec)
64 Obwód pierwotny układu zapłonu z rozdzielaczem - wysokie napięcie (GM Multec)
65 Potencjometr CO - niskie napięcie (Bosch Motronic)
66 Potencjometr CO - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
67 Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)- zestyki biegu jałowego (Bosch Motronic)
67 Przepływomierz powietrza masowy (GM Multec)
69 Czujnik temperatury powietrza - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
69 Przepływomierz powietrza masowy (GM Multec)
71 Czujnik temperatury powietrza - wysokie napięcie
72 Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)- zestyki pełnego otwarcia przepustnicy (Bosch Motronic)
72 Sygnał sterujący (A+B) wzmacniacza (DIS) (GM Multec)
73 Przepływomierz powietrza - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
74 Przepływomierz powietrza - wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
75 Wyłącznik skrzyni biegów- niskie napięcie
76 Regulator momentu automatycznej skrzyni biegów
79 Urządzenie sterujące układu trakcji (Bosch Motronic)
81 Wtryskiwacz 1. - niskie napięcie
82 Wtryskiwacz 2. - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
83 Wtryskiwacz 3. - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
84 Wtryskiwacz 4. - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
85 Wtryskiwacz 5. - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
86 Wtryskiwacz 6. - niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
87 Przekaźnik wytaczający klimatyzację klimatyzacji- niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
88 Przekaźnik wytaczający klimatyzację klimatyzacji- wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
89 Sonda lambda - niskie napięcie (Bosch Motronic)
91 Sonda lambda - wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
92 Czujnik położenia watka rozrządu (Simtec)
93 Czujnik hallotronowy - niskie napięcie (Bosch Motronic)
93 Układ (w urządzeniu sterującym) sterowania napędu na 4 kota (GM Multec)
94 Czujnik hallotronowy - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
95 Zawór gorącego rozruchu - niskie napięcie (Bosch Motronic)
96 Zawór gorącego rozruchu - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
97 Urządzenie sterujące układu trakcji - nieprawidłowy sygnał (Bosch Motronic)
98 Sonda lambda lub przerwa w jej obwodzie (Bosch Motronic, Simtec)
99 Kod nieznany
113 Zawór elektromagnetyczny turbodoładowania (Bosch Motronic)
114 Ciśnienie doładowania biegu jałowego- przekroczona górna dopuszczalna wartość (Bosch Motronic)
115 Ciśnienie doładowania pełnego obciążenia- przekroczona dolna dopuszczalna wartość (Bosch Motronic)
116 Ciśnienie doładowania- przekroczona górna dopuszczalna wartość (Bosch Motronic)
117 Regulacyjny zawór upustowy - niskie napięcie (Bosch Motronic)
118 Regulacyjny zawór upustowy - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
121 Sonda lambda 2. - uboga mieszanka (Bosch Motronic)
122 Sonda lambda 2. - bogata mieszanka (Bosch Motronic)
123 Zawór kolektora wlotowego 1. (Bosch Motronic)
124 Zawór kolektora wlotowego 2. (Bosch Motronic)
132 Zawór EGR EGR (Bosch Motronic)
133 Zawór kolektora wlotowego 2. - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
133 Zawór kolektora wlotowego 2. - niskie napięcie (Bosch Motronic)
134 Zawór EGR 2. EGR- niskie napięcie (Bosch Motronic)
134 Zawór kolektora wlotowego 2 - wysokie napięcie (Bosch Motronic)
135 Lampka ostrzegawcza samodiagnostyki- niskie napięcie (Bosch Motronic)
136 Elektroniczne urządzenie sterujące (Bosch Motronic)
137 Skrzynka ECU- wysoka temperatura (Bosch Motronic)

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin