Historia Marka PAGANI.docx

(13 KB) Pobierz

Historia Marka PAGANI

Dziełem włoskiego designera Horacio Pagani, Pagani Automibili znany jest co superszybkich samochodów i produkcji trochę z włókna węglowego na stronie. Roku, że Pagani stał się było 1992, ale Horacio do czynienia z samochodami i projektowanie dużo wcześniej. W rzeczywistości, według niektórych, jego miłość do samochodów przyszedł bardzo wcześnie bo w wieku 12 lat był już produkcję samochodów z gliny i drewna. 

Dlatego do czasu miał 20 miał już zaprojektował swój pierwszy bolid w barwach Renault. On doskonalił te umiejętności w zakresie projektowania w licznych projektach przemysłowych, aż został zauważony przez Juana Manuela Fangio, jego osobiste bohatera, który okazał się osobą, która wprowadzi go do domu z supersamochodów w czasie: Modena we Włoszech, gdzie Ferrari i Lamborghinis grał . 

Było na co Lamborghini gdzie Pagani znalazł pracę jako mechanik w pierwszej i później jako szef działu materiałów kompozytowych. Tam pomagał w projektowaniu i produkcji LMA Jeep, w Jalpa, The Countach Evoluzione i Golf Caddy. 

W 1988 roku miał już opracowany żywe zainteresowanie włókna węglowego i jej zastosowań w przemyśle motoryzacyjnym.Pagani Badania Composite została założona które przyczyniły się do powstania Diablo, Lamborghini P140, L30 i Diablo Anniversary. Wszystko to doświadczenie z egzotycznymi samochodami dał Horacio zaufanie do spełnienia swego marzenia o budowie własnego supersamochodu, projekt C8, jak go nazywano początkowo. 

Potem samochód będzie uzyskać nazwę Fangio F1, aby zamówić bohatera Pagani firmy, człowieka, który zdobył mistrzostwo F1 5 razy. Wraz z rosnącym popytem w projektowaniu samochodów, Pagani założona w 1991 roku. Zasadniczo pozycji własnego zespołu, Horacio zaprojektowany, skonstruowany, modelowane i formowane samochodów prototypowych. 

Dopiero w 1992 r. był on gotowy do rozpoczęcia prac nad jego prototypem Fangio F1 i pomóc mu osiągnąć swoje marzenie zaczął Pagani firmę Automobili. Roku na i samochód przeszedł już od deski kreślarskiej do rzeczywistości jak to było testowane w tunelu Dallara wiatru. Następnie Fangio wziął projektu ponad do Mercedesa, firmy, które dostarczyły samochody, aby pomóc mu osiągnąć swoje zwycięstwa. 

W 1994 roku sprawa wyszła i Mercedes Benz zgodził się na mocy Pagani z V12 silników. Niestety, Fangio zmarł w 1995 roku i właśnie wtedy Horacio zdecydował się zmienić nazwę z szacunkiem. Samochód następnie został Zonda C12, po prąd powietrza, który przepływa w Andach w Argentynie, gdzie Horacio urodził. Pagani Zonda został odsłonięty w 1999 r. na Geneva Motor Show. 

Na podstawie Mercedes Grupa C Srebrne Strzały i odrzutowego bojowników projektowania mądry, Zonda jest zasilany przez silnik DOHC V12 dokonanej przez Mercedes AMG podziału unikalna dla tego modelu. Jedną z unikalnych cech samochodu był okrągły cztery rura wydechowa z tyłu. Inne modele to Zonda F, F Roadster Zonda i Zonda R Clubsport. 

Nowy model został ogłoszony przez Pagani, C9 ma zostać uruchomiona w 2009 roku. Mówi się, że ten nowy samochód nie będzie się opierać na Zonda ale nadal będzie napędzany silnikami Mercedesa AMG. Wynika to z faktu, że nawet jeśli Pagani jest niezależną firmą, to działa w ścisłym związku z Daimler AG, szczególnie z in-house tuner Mercedesa, AMG.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin