Przeglad_70LS.pdf
(
5978 KB
)
Pobierz
MAGAZYN INFORMACYJNY AVON • KAtAlOG 2/2013 • WAleNtYNKI
Przegląd
DlA lIDeRÓW SPRZeDAŻY
WYDANIe 70
>
>>
SPIS
Katalog 1/2013 | WIelKA WYPrzedAŻ
Marketing prezentuje
Programy dla Konsultantek
Programy dla lS
Szkolenia
Centrum Obsługi Konsultantek
dOK informuje
Oferty dla lS i OMS
drodzy liderzy Sprzedaży,
iderzy Sprzedaży,
z
a nami szalony czas wyprzedaży i obniżek cen. Nie znaczy to jednak, że gorące oferty prze-
a nami szalony czas wyprzedaży i obniżek cen. Nie znaczy to jednak, że gorące oferty prze
szły do historii! Powoli zbliżamy się do Święta Miłości i zakochanych! W katalogu Avon na
pewno znajdziecie wiele pomysłów na prezenty dla swojej drugiej połówki! Przygotowali-
śmy dla Was również specjalne oferty, które pomogą Wam poczuć się jeszcze bardziej atrakcyjnie!
Wypróbujcie naszą nowość - Szminkę „Idealny Pocałunek”, która sprawi, że usta staną się kusząco
gładkie i pełne koloru. do wyboru aż 24 odcienie, by każda kobieta mogła dobrać ten idealny dla
siebie. W naszej walentynkowej ofercie nie mogło również zabraknąć nowości produktów, które
uwielbiacie w bardzo atrakcyjnych cenach. zwróćcie uwagę na nowy zapach Ininite Seduction w
niesamowitej cenie premierowej 35,99 PlN oraz na uwodzicielską kolekcję do makijażu Irresisti-
bly Sexy - już od 13,99 PlN. Nie przegapcie oferty na nasz bestseller: tylko w katalogu 2. Woda
toaletowa Spotlight za 49,00 PlN. Nie zwlekajcie, przedstawcie pełną gamę produktów Waszym
Konsultantkom i liderom Sprzedaży! zapraszamy na zakupy do katalogu i na www.avon.pl
Przegląd
- MAgAzYN INFOrMACYJNY AVON
Redaktor Naczelna:
Aleksandra
Telus-Milczarek
Katarzyna
Gębicka
Młodszy specjalista
ds. planowania
kampanii
Zespół Redakcyjny:
Agata Chojnacka
Anna Justyniarska
Anna Sztyk
Aneta Macuba
Dorota Ostrożańska
Joanna Gołębiewska
Joanna Ziółkowska
Joanna Zaremba
Justyna
Mościcka-Wieczorek
Kamila Kwapisiewicz
Karolina Szymula
Monika Okoń
Michał Jasnowski
Adres Redakcji:
ul. Słowicza 32,
02-170 Warszawa
Z-ca Redaktor
Naczelnej:
Anna Dzięciołowska
przeglad@avon.com
Powyższy materiał wykorzystywany jest do komunikacji wewnętrznej i nie podlega dalszej dystrybucji.
Walentynki | katalog 2/2013 | WyDanie 70 | PRZeglĄD 2
>>
>>
CO TO JEST?
HitBOX to pakiet zawierający hit katalogu, jego próbki oraz narzędzia
i produkty wspierające sprzedaż –
wszystko za 1 zł netto*
* jeśli osiągniesz wyznaczony cel sprzedaży.
CO TO JEST?
HitBOX to pakiet zawierający hit katalogu, jego próbki oraz narzędzia
HitBOX to pakiet zawierający hit katalogu, jego próbki oraz narzędzia
i produkty wspierające sprzedaż –
wszystko za 1 zł netto*
* jeśli osiągniesz wyznaczony cel sprzedaży.
DLACZEGO WARTO?
Korzystaj z hitBOXa jak z narzędzia promocji wśród swoich Konsultantek
i pozwól im się zainspirować!
DLACZEGO WARTO?
Korzystaj z hitBOXa jak z narzędzia promocji wśród swoich Konsultantek
i pozwól im się zainspirować!
JAK DZIAŁA?
Wybierz i zamów swój hitBOX za 1 zł, zrealizuj cel, promuj nowości
i zwiększaj swoją sprzedaż!
JAK DZIAŁA?
Wybierz i zamów swój hitBOX za 1 zł, zrealizuj cel, promuj nowości
i zwiększaj swoją sprzedaż!
3 POZIOMY HITBOXA
Do wyboru masz hitBOX podstawowy, podwójny oraz potrójny,
każdy za 1 zł. Różnią się one ilością produktów i przypisanym celem
sprzedaży.
3 POZIOMY HITBOXA
Do wyboru masz hitBOX podstawowy, podwójny oraz potrójny,
każdy za 1 zł. Różnią się one ilością produktów i przypisanym celem
sprzedaży.
JAK ZREALIZOWAĆ CEL?
Do realizacji celu wlicza się sprzedaż Twojego zespołu 1. generacji oraz
Twoja z trzech kolejnych kampanii (poprzedzającej wprowadzenie hitu,
kamapnii wprowadzenia hitu oraz kolejnej).
JAK ZREALIZOWAĆ CEL?
Do realizacji celu wlicza się sprzedaż Twojego zespołu 1. generacji oraz
Twoja z trzech kolejnych kampanii (poprzedzającej wprowadzenie hitu,
kamapnii wprowadzenia hitu oraz kolejnej).
CO, JEŚLI SPRZEDAM MNIEJ?
Twoje konto zostanie obciążone kwotą odpowiadającą 50% łącznej
wartości sumy wszystkich produktów wchodzących w skład danego
zestawu liczonej w cenach katalogowych z kampanii wprowadzenia
hitu. Kwota wliczy się do podstawy opustu.
CO, JEŚLI SPRZEDAM MNIEJ?
Twoje konto zostanie obciążone kwotą odpowiadającą 50% łącznej
wartości sumy wszystkich produktów wchodzących w skład danego
zestawu liczonej w cenach katalogowych z kampanii wprowadzenia
hitu. Kwota wliczy się do podstawy opustu.
Walentynki | katalog 2/2013 | WyDanie 70 | PRZeglĄD 3
>>
>>
T
OP
OF
ER
TY k
at
alo
g
U 2
T
OP
OF
ER
TY
Idealny pocalunek w 24 kolorach
Nowy, uwodzicielski
zapach dla zmysłowych
kobiet: Ininite Seduction
tylko
35
99
(oferta wiązana)
HIT KATLAOGU
szminka „Idealny pocałunek”
tylko teraz za ½ ceny
15
99
kubków dla zakochanych
24
99
(oferta wiązana)
Idealne połączenie- zestaw
Nowy wymiar
męskiej elegancji
49
99
Mieszaj i łącz!
Wybierz 2 dowolne
produkty ze stron:
186-191 i zapłać mniej
2
za
18
90
Supershock zestaw
15
99
(oferta wiązana do kazdego
produktu ze str.5,58-81)
Twoje ulubione zapach
w wersji do torebki
64
99
45
%
taniej
zestaw w specjalnej
cenie premierowej
zestaw w specjalnej
zestaw w specjalnej
cenie premierowej
664
99
45
%
taniej
9
99
cenie premierowej
taniej
zestaw na
romantyczny
nastrój
25
00
(oferta wiązana)
Obudź w sobe
namiętność
55
00
Walentynki | katalog 2/2013 | WyDanie 70 | PRZeglĄD 4
Walentynki | katalog 2/2013 | WyDanie 70 | PRZ
70 | PRZeglĄD 4
>>
>>
Idealny pocałunek
w
24
kolorach
z nawilżającymi olejkami
wypróbuj
m
nową szminkę
“Idealny Pocałunek” za
1/2
ceny
*
Nowy katalog co trzy tygodnie - zapraszamy do Świata Avon
*oferta obowiązuje od 17.01 do 27.02.2013
W kampanii 2 dodatkowo rusza specjalny pro-
gram na kosmetyki do makijażu. Przy zakupie
produktów z oznaczonych stron w K2 i 3/2013
możesz wybrać swój bonusowy produkt za 7,99
(szczegóły programu w katalogu 2 str. 6-7)
znajdziesz nas na www.avon.pl
Już w kampanii 2 wprowadzamy na rynek nową szminkę “Idealny Pocalunek.”
Po raz pierwszy w historii naszej irmy nowa szminka będzie dostępna aż w 24 kolorach. Z tej okazji przygotowali-
śmy specjalne wsparcie. Już od 10 stycznia w największych stacjach telewizyjnych ruszamy z
kampanią telewi-
zyjną,
w której bardzo mocno będziemy komunikowali najważniejsze beneity naszego produktu - rożnorodność
kolorów oraz wlaściwości nawilżające. Reklama telewizyjna będzie uzupełniona
reklamą prasową
w wybranych
magazynach, np. w Party, Flesz, Cosmopolitan.
Walentynki | katalog 2/2013 | WyDanie 70 | PRZeglĄD 5
>>
>>
Plik z chomika:
beata4731
Inne pliki z tego folderu:
Przeglad_72LS.pdf
(7188 KB)
Przeglad_71LS.pdf
(10530 KB)
Przeglad_70LS.pdf
(5978 KB)
Przeglad_69.pdf
(9334 KB)
Przeglad_68LS.pdf
(7220 KB)
Inne foldery tego chomika:
FOCUS
katalogi Avon
Programy i materiały dla Konsultantek
Solutions
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin