Lekcja 4-Nakładanie materiału.doc
(
25 KB
)
Pobierz
Nakładanie materiału
Nakładanie materiału
W tym przykładzie nałożymy półprzezroczysty połyskujący materiał na bryłę.
Wstawiamy jakąś bryłę (ja wybrałem "Sphare").
Wybieramy z menu "Rendering" > "Material Editor" lub wciskamy M.
Zaznaczamy pustą próbkę (szara kulka).
W rolecie "Blinn Basic Parameters" ustawiamy kolejno wartości:
-"Ambient" na jakiś swój kolor (ja wybrałem czerwony).
-"Diffuse" na jakiś swój kolor (ja wybrałem czerwony).
-"Specular" na biały.
-"Opacity" jest to przezroczystość na 50.
-"Specular Level" jest to połysk na 50.
-Reszta bez zmian.
Przypisujemy materiał do bryły poprzez kliknięcie na "Assign Material Selection"
(pod próbkami).
Aby zobaczyć pełny efekt umieszczamy za kulą jakąś inną figurę.
Zamykamy "Material Editor" i Renderujemy scenę (F10)
...
Plik z chomika:
Norrinnn
Inne pliki z tego folderu:
ChromEd_3DA_Plugin_Tutorial.pdf
(3062 KB)
r13-02_popr.doc
(1670 KB)
12-09.tif
(591 KB)
12-07.tif
(684 KB)
05-01.tif
(158 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin