Skraskowski Dariusz - Hipnotyczny Telemarketing.pdf
(
1542 KB
)
Pobierz
138487182 UNPDF
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Został zakupiony legalnie w serwisie
ZloteMysli.pl
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Autor: Dariusz Skraskowski
Wydanie I
ISBN: 83-7494-071-9
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Plebiscytowa 1
44-100 Gliwice
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA
.......................................................................................................4
2. WPROWADZENIE
..............................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
....................................................22
3.1. Umawianie spotkań
...............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna
............................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży
.........................................................................................62
3.4. Windykacja należności
.
.........................................................................................66
3.5. Załatwianie reklamacji
...........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami
.
.......................................................................................89
3.7. Rozmowy z pracownikami
.
....................................................................................97
3.8. Rozmowy rekrutacyjne
........................................................................................102
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA
.
..........................................................111
4.1. Wybór celów
..........................................................................................................111
4.2. Odkrywanie motywów
.
.........................................................................................113
4.3. Trening mentalny
.................................................................................................114
4.4. Szukanie sposobów
...............................................................................................115
4.5. Ustalanie terminów
.
.............................................................................................116
4.6. Ocena postępów
.
...................................................................................................117
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
.
............................................................119
5.1. Budowanie bazy
....................................................................................................119
5.2. Tworzenie listy
.....................................................................................................122
5.3. Nawiązanie kontaktu
...........................................................................................122
5.4. Wstępna kwalifikacja
...........................................................................................124
5.5. Ustalenie decydenta
.............................................................................................124
5.6. Pozyskiwanie zaufania
.........................................................................................125
5.7. Rozpoznanie potrzeby
.
.........................................................................................125
5.8. Prezentacja rozwiązań
.........................................................................................129
5.9. Finalizowanie rozmowy
.
......................................................................................135
5.10. Rozwiewanie wątpliwości
.
.................................................................................136
5.11. Kończenie rozmowy
............................................................................................141
5.12. Śledzenie realizacji
.
............................................................................................142
5.13. Pilnowanie płatności
..........................................................................................143
5.14. Rozpatrywanie reklamacji
.................................................................................148
5.15. Pozyskiwanie referencji
.
.....................................................................................151
5.16. Dalsza obsługa
.
...................................................................................................152
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
.....................................................154
6.1. Stan emocjonalny
.................................................................................................154
6.2. Głos
.......................................................................................................................155
6.3. Słowa
.....................................................................................................................157
6.4. Wzorzec potwierdzania
........................................................................................158
6.5. Uzasadnienie
........................................................................................................158
6.6. Założenia
..............................................................................................................159
6.7. Wizualizacja
.
.........................................................................................................159
6.8. Pytania
.................................................................................................................160
6.9. Style myślenia
......................................................................................................160
7. DODATEK – STUDIUM PRZYPADKÓW
.
.........................................................163
7.1. Umawianie spotkań
.
.............................................................................................163
7.2. Sprzedaż telefoniczna
.
.........................................................................................168
7.3. Rozmowy po sprzedaży
........................................................................................177
7.4. Windykacja należności
.........................................................................................179
7.5. Załatwianie reklamacji
.........................................................................................183
7.6. Rozmowy z dostawcami
.......................................................................................186
7.7. Rozmowy z pracownikami
...................................................................................189
7.8. Rozmowy rekrutacyjne
........................................................................................192
8. PODSUMOWANIE
..........................................................................................195
9. BIBLIOGRAFIA
.
..............................................................................................197
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
Dariusz Skraskowski
1. Dedykacja
● str.
4
1. Dedykacja
Dedykuję to opracowanie osobom,
których zarobki zależą od
skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
Dariusz Skraskowski
1. Dedykacja
● str.
5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów
w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
darek@cvtelemark.pl
www.cvtelemark.pl
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
Plik z chomika:
a-lisia
Inne pliki z tego folderu:
Potega_jednego_e-maila.pdf
(758 KB)
Ebooki - Sprzedaż bezpośrednia (Marketing, Telemarketing).rar
(5017 KB)
Hipnotyczny telemarketing(1).pdf
(919 KB)
Skraskowski Dariusz - Hipnotyczny Telemarketing.pdf
(1542 KB)
Hipnotyczny telemarketing.pdf
(539 KB)
Inne foldery tego chomika:
kobieta i mężczyzna
kursy tańca
mowa ciała
nlp nls
savoir vivre
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin