Blogi od A do... sławy i pieniędzy(1).pdf

(515 KB) Pobierz
802733120.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Blogi od A do... sławy i pieniędzy"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Angus McLeod, rok 2008
Autor: Angus McLeod
Tytuł: Blogi od A do... sławy i pieniędzy
Data: 24.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
NOWY ŚRODEK PRZEKAZU . ............................................................6
CZYM JEST BLOG (I CZYM NIE JEST)? . ............................................9
BLOG JAKO BIZNES . .......................................................................12
CZĘŚCI SKŁADOWE BLOGOWEGO IMPERIUM . .............................14
CZĘŚĆ II: BUDOWANIE BLOGOWEGO IMPERIUM . ........................17
ZDECYDUJ, JAKI RODZAJ BLOGOWEGO IMPERIUM CHCESZ
STWORZYĆ . .....................................................................................18
TWORZENIE IMPERIUM:
WYBÓR WARTOŚCIOWEJ ZAWARTOŚCI . .....................................20
KONSTRUKCJA BLOGU:
NIKT NIE MUSI BLOGOWAĆ SAMOTNIE . .......................................25
NO DOBRA, WIĘC NA CZYM SIĘ ZNASZ? ........................................27
OKREŚL TEMATYKĘ SWOJEGO BLOGU ........................................34
BRANDING (BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI) ......................35
CZY NAZWA (TYTUŁ) MUSI MIEĆ ZWIĄZEK Z ZAWARTOŚCIĄ? ...36
GENERATOR POMYSŁÓW NA DOBRĄ NAZWĘ ..............................37
ZDOBYWANIE I UTRZYMYWANIE “MARKI” .................................40
PROJEKTOWANIE STRONY ODPOWIADAJĄCEJ ZAWARTOŚCI
TWOJEGO BLOGU ...........................................................................42
STRONA GRAFICZNA ......................................................................44
CZCIONKI I KOLORY .......................................................................47
NIECO NA TEMAT LINKÓW ............................................................49
UKŁAD - FORMAT ............................................................................51
OBIEKTY .........................................................................................53
WPISY DO BLOGU ...........................................................................55
WNIKLIWOŚĆ I UNIKALNA ZAWARTOŚĆ .....................................56
LINKI I KOMENTARZE ....................................................................57
KONSEKWENTNY WYGLĄD ...........................................................59
PRAWA AUTORSKIE .......................................................................62
CZY OBRAZKI SĄ KONIECZNE? ......................................................65
GDZIE UMIESZCZAĆ PLIKI OBRAZKÓW? ......................................68
ARCHIWA ........................................................................................71
CO ZROBIĆ, BY TWÓJ BLOG STAŁ SIĘ WAŻNYM PORTALEM .......73
HOSTING DLA TWOJEG BLOGU .....................................................75
HOSTING DARMOWY CZY PŁATNY? ..............................................76
GENEROWANIE RUCHU .................................................................81
SERWISY WYMIANY ODWIEDZIN .................................................82
KATALOGI BLOGÓW .......................................................................87
BLOG-RINGI ...................................................................................88
WYMIANA LINKÓW ........................................................................90
SPOTKAJ KONKURENTÓW, CZYLI ODWIEDZANIE INNYCH
BLOGÓW .........................................................................................93
LINKI TO CENNY KAPITAŁ .............................................................95
WYSZUKIWARKI I WYSZUKIWARKI NIUSÓW ..............................97
WYCHODZENIE W ŚWIAT, CZYLI BLOGOWANIE NA WIELU
WITRYNACH .................................................................................100
TWORZENIE ZAWARTOŚCI DLA INNYCH WITRYN .....................102
POZWÓL INNYM PROPAGOWAĆ TWÓJ BLOG .............................104
TO TWOJA KOMPETENCJA UTRZYMUJE CZYTELNIKÓW ..........105
PUBLIKUJ RZECZY ORYGINALNE I WARTOŚCIOWE ..................107
PUBLIKUJ RZECZY AKTUALNE ....................................................108
KOMENTARZE I GŁOSY CZYTELNIKÓW .......................................118
WYKLUCZANIE NIEKTÓRYCH CZYTELNIKÓW ............................112
CO Z WOLNOŚCIĄ SŁOWA? ...........................................................114
XML I KANAŁY RSS .......................................................................116
CZĘŚĆ III: ZARABIANIE NA WŁASNYM BLOGU ...........................118
GENEROWANIE ZYSKÓW .............................................................119
GOOGLE ADSENSE I PROGRAMY TYPU PŁAĆ-ZA-KLIKNIĘCIE ...123
SPRZEDAWANIE ODSŁON I BANNERÓW . ....................................127
NIECH TWOI CZYTELNICY SAMI CIĘ REKLAMUJĄ .....................129
PROŚCIE, A BĘDZIE WAM DANE! ..................................................131
SUBSKRYPCJE I SPECJALNE RAPORTY “DLA
WTAJEMNICZONYCH” ..................................................................133
TEN PIERWSZY WPIS (I DO CZEGO ON PROWADZI) ...................137
BLOGI OD A DO... - darmowy fragment - Złote Myśli
Angus McLeod
● str. 5
CZĘŚĆ I
WPROWADZENIE
DO BLOGÓW I BLOGOWANIA
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
802733120.002.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin