samogloski.pdf
(
86 KB
)
Pobierz
samogloski.cdr
Polecenie:
Nauczyciel rozpoczyna nauk! czytania od wprowadzenia samogłosek. Post!puje
według zasady: powtarzanie, rozumienie, nazywanie, któr# stosuje do ka$dego
nowo poznanego materiału. Najpierw nauczyciel czyta uczniowi samogłosk!
i prosi go o jej powtórzenie (1), nast!pnie sprawdza rozumienie i prosi dziecko
o wskazanie przeczytanej samogłoski (2). Na koniec dziecko samodzielnie czyta
samogłoski (3).
1. Powtarzanie.
Nauczycielmówi:
– (dziecko powtarza), (dziecko powtarza), (dziecko powtarza).
2. Rozumienie.
Nauczycielmówi:
–
U
I
Gdzie jest A?
(dziecko pokazuje).
Gdzie jest I?
(dziecko pokazuje).
3. Nazywanie.
Nauczyciel mówi:
–
Przeczytaj
(nauczyciel pokazuj! samogłosk!).
Strony pochodz# z zestawu
Moje sylabki
cz. 1, Wydawnictwo WIR 2008.
A
A
U
I
©
MOJE SYLABKI
1
1
O
E
Y
©
MOJE SYLABKI
1
2
Plik z chomika:
tyna221
Inne pliki z tego folderu:
CCI20100108_00010.JPG
(602 KB)
CCI20100108_00011.JPG
(605 KB)
CCI20100108_00012.JPG
(693 KB)
CCI20100108_00013.JPG
(626 KB)
CCI20100108_00014.JPG
(575 KB)
Inne foldery tego chomika:
Czytanie - metoda sylabowa J. Cieszyńskiej
czytanie - metoda sylabowa J.Cieszyńskiej
czytanie sylabowe
JUŻ CZYTAM - MOJE SYLABKI
KALIGRAFIA WIELKICH LITER
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin