Lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 8.3.doc

(180 KB) Pobierz
Lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 8

Lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 8.3

·         Główne zmiany

·         Czołgi francuskie

·         Czołgi niemieckie

·         Czołgi brytyjskie

·         Czołgi amerykańskie

·         Czołgi radzieckie

 

 

Główne zmiany:

·         Dodano nowe drzewo technologiczne z czołgami chińskimi (17 pojazdów obejmujących czołgi lekkie, średnie i ciężkie). 

·         Do garaży graczy dodano czołg lekki I poziomu Renault NC-31 wraz z dodatkowym, bezpłatnym miejscem w garażu. 

·         Poprawiono błędy w modelach następujących czołgów:

·          T57, T28, AMX 13 75, Grille, M10 Wolverine, T25/2, Valentine GB, AC Mle 1946, SU 100Y, AT-15A, IS, TOG-2, Churchill I, Obiekt 263, IS-2, T30, KV-5.

·         Poprawiono błędy w opancerzeniu następujących czołgów:

·          T82, Obiekt 261, M22 Locust, Pz III/IV, VK 4502 P, Т69, 

·         Poprawiono koszt kamuflażu czołgów Typ 62, SU100 Y.

·         Wprowadzono nowe ekrany ładowania z czołgami chińskimi. 

·         Poprawiono błąd skutkujący nieprawidłowym doborem poziomów pojazdów do walk w kompaniach czołgów na poziomie Junior i Średni. 

·         Poprawiono drobne błędy na ekranie wyników bitwy.

·         Naprawiono błąd skutkujący wyświetlaniem rozmytych czcionek w niektórych obszarach interfejsu. 

·         Poprawiono błąd skutkujący wyświetlaniem nazwy systemowej komunikatu o blokadzie gracza na ekranie logowania

·         Poprawiono błąd skutkujący podwójnym wyświetlaniem nazwisk francuskich załogantów.

·         Usunięto ze sklepu wieże czołgowe dla niszczycieli czołgów i dział samobieżnych o konstrukcjach bezwieżowych.

·         Poprawiono błędy w wyświetlaniu śladów po gąsienicach pojazdów.

·         Osiągnięcia:

o        Poprawiono opis osiągnięcia „Wsparcie”.

o        Kryteria przyznawania odznaczenia „Spartanin” są teraz bardziej zgodne z jego opisem.

o        Inżynier-mechanik, Chiny – Przebadaj wszystkie pojazdy w drzewku technologicznym Chin. Gdy do drzewka zostaną dodane nowe maszyny, nagroda zostaje anulowana.

o        Ekspert: Chiny – Przyznawane pancerniakowi, który zniszczył chociaż jeden egzemplarz każdego typu pojazdów z drzewka technologicznego Chin. Suma „ekspertów” może być równa liczbie nacji występujących w grze. Gdy do drzewka zostają dodane nowe pojazdy, nagroda zostaje anulowana.

 

Czołgi francuskie

RenaultBS:

·          Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia RenaultBS M17 na rozrzut działa o 4%

·          Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia RenaultBS M17 na rozrzut działa o 4%

·          Zmniejszono opór zawieszenia RenaultBS M17 na twardym gruncie o 9%

·          Zwiększono opór zawieszenia RenaultBS M17 na średnim gruncie o 7%

·          Zmniejszono opór zawieszenia RenaultBS M17 na miękkim gruncie o 56%

·          Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia RenaultBS M26/M27 na rozrzut działa o 5%

·          Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia RenaultBS M26/M27 na rozrzut działa o 5%

·          Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 6 km/h do 7 km/h

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 140 do 110

 

Lorraine39 L AM:

·          Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Lorraine39 L AM na rozrzut działa o 4%

·          Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Lorraine39 L AM na rozrzut działa o 4%

·          Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na twardym gruncie o 9%

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na średnim gruncie o 6%

·          Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine39 L AM na miękkim gruncie o 7%

·          Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Lorraine39 L AM Bis na rozrzut działa o 4%

·          Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Lorraine39 L AM Bis na rozrzut działa o 4%

·          Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 12 km/h do 10 km/h

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 350 m

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 160 do 140.

 

AMX 105AM:

·          Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia AMX 105a z 23 do 22

·          Zmniejszono opór zawieszenia AMX105AM na twardym gruncie o 9%

·          Zwiększono opór zawieszenia AMX105AM na średnim gruncie o 19%

·          Zmniejszono opór zawieszenia AMX105AM na miękkim gruncie o 15%

·          Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia AMX 105b z 25 do 24

·          Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 360 m

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 240 do 200

 

AMX 13 F3 AM:

·          Zmniejszono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na twardym gruncie o 9%

·          Zwiększono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na średnim gruncie o 12%

·          Zwiększono opór zawieszenia AMX 13 F3 AM na miękkim gruncie o 14%

·          Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 370 m

·          Zwiększono czas przeładowania armaty Canon 155 mm de calibres z 22 s do 22,8 s

·          Usunięto pocisk M 107

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 300 do 240

 

Lorraine155 50:

·          Zmniejszono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 50 z 25 do 24

·          Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 50 o 14 %

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na twardym gruncie o 9%

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na średnim gruncie o 18%

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 50 na miękkim gruncie o 7%

·          Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Lorraine155 60 Bis z 28 do 26

·          Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 50 bis o 15 %

·          Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 330 m do 370 m

·          Usunięto pocisk M 107

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 400 do 330

 

Lorraine155 51:

·          Zmniejszono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 51 z 24 do 22

·          Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 51 o 7%

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 na średnim gruncie o 12%

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 na miękkim gruncie o 4%

·          Zmieniono prędkość maksymalną obrotu zawieszenia Lorraine155 51 bis z 27 do 24

·          Zmniejszono rozrzut działa podczas ruchu lub obrotu zawieszenia Lorraine155 51 bis o 8%

·          Zmniejszono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na twardym gruncie o 11%

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na średnim gruncie o 8%

·          Zwiększono opór zawieszenia Lorraine155 51 bis na miękkim gruncie o 4%

·          Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 km/h do 14 km/h

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 350 m do 380 m

·          Zmniejszono czas celowania działa Canon de 155 mm L GPF z 5,3 s do 5,5 s

·          Zwiększono czas przeładowania działa Canon de 155 mm L GPF z 23,5 s do 24 s

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 540 do 400

 

Bat Chatillon 155:

·          Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na twardym gruncie o 9%

·          Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na średnim gruncie o 7%

·          Zwiększono opór zawieszenia Bat Chatillon 155 na średnim gruncie o 8%

·          Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia Bat Chatillon 155 Bis z 25 do 24

·          Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 29  km/h do 28 km/h

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 350 m do 390 m

·          Zwiększono szybkość celowania działa Canon de 155 mm z 4,6 s do 5 s

·          Zmniejszono szybkostrzelność mechanizmu ładującego działa Canon de 155 mm o 17%

·          Zwiększono rozrzut działa Canon de 155 mm po wystrzale o 29%

·          Zwiększono rozrzut działa Canon de 155 mm podczas ruchu o 25%

·          Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 12 stopni/s do 10 stopni/s

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 620 do 480

 

Czołgi niemieckie

Sturmpanzer I Bison:

·          Zmniejszono wpływ ruchu zawieszenia Sturmpanzerketten I na rozrzut działa o 3%

·          Zmniejszono wpływ obrotu zawieszenia Sturmpanzerketten I na rozrzut działa o 3%

·          Zmniejszono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na twardym gruncie o 9%

·          Zwiększono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na średnim gruncie o 12%

·          Zwiększono opór zawieszenia Sturmpanzerketten I na miękkim gruncie o 14%

·          Zwiększono wpływ ruchu zawieszenia Sturmpanzerketten II na rozrzut działa o 3%

·          Zwiększono wpływ obrotu zawieszenia Sturmpanzerketten II na rozrzut działa o 3%

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 320 m

·          Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -65 stopni do -73 stopni

·          Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 140 do 120

 

Sturmpanzer II:

·          Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A z 19 do 20

·          Zwiększono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na twardym gruncie o 9%

·          Zmniejszono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na średnio miękkim gruncie o 12%

·          Zmniejszono osiągi zawieszenia StPz-Ketten Ausf. A na miękkim gruncie o 14%

·          Zwiększono rozrzut działa podczas ruchu zawieszenia StPz-Ketten Ausf. B o 4%

·          Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu zawieszenia kadłuba StPz-Ketten Ausf. B o 4%

·          Zmniejszono zasięg widzenia z 400 m do 360 m

·          Zmieniono kąt wychyłu pionowego działa sIG 33 L/11 15 cm z -65 stopni do -73 stopni

 

Grille:

·          Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Grille-Ketten Ausf. A z 19 do 20

·...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin