KONCEPTUALIZACJA
1. Zgłaszane problemy, powód przyjścia
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....
2. Informacje ogólne – członkowie rodziny, sytuacja finansowa, sytuacja w szkole, aktualne wyzwania, plany, stan zdrowia
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
3. Wyniki badań psychologicznych, diagnoza lekarza psychiatry
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Lista problemów (w jak dużym stopniu są odczuwane 0-10)
a)…………………………………………………………………………………………
b)…………………………………………………………………………………………
c)…………………………………………………………………………………………
d)…………………………………………………………………………………………
e)…………………………………………………………………………………………
f)…………………………………………………………………………………………
g)…………………………………………………………………………………………
5. Pierwszy poziom konceptualizacji (model ABC)
Sytuacja 1:
Sytuacja 2:
Automatyczne myśli: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Emocje:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Reakcje fizjologiczne:
Zachowania:
6. Drugi poziom konceptualizacji
Przeszłość (ważne wydarzenia z przeszłości, zaburzenia psychiczne w rodzinie, relacje rodzinne w przeszłości):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Emocje
Strategie behawioralne
Przekonania pośredniczące (jeśli-to):
Przekonania kluczowe:
rosmam