Indywidualny program Edukacyjno - wzór IPET.doc

(57262 KB) Pobierz
Indywidualny program Edukacyjno-Terapeutyczny

Indywidualny program Edukacyjno-Terapeutyczny

 

I.                    Informacje o uczniu

1.      Nazwisko i imiona ucznia……………………………..

2.      Data i miejsce urodzenia ………..

3.      Szkoła, etap edukacyjny, klasa (rok szkolny lub program opracowano na jaki okres) ……………………………………..

4.      Podstawa prawna objęcia ucznia kształceniem specjalnym

Orzeczenie nr ……………………. Wydane przez ………………………………..

…………………………… z dnia …………………

II.                 Rozpoznanie poziomu wiedzy i umiejętności ucznia na podstawie analizy orzeczenia oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia

1.      Wyniki diagnozy/ rozpoznanie

Mocne strony

Trudności edukacyjno-rozwojowe

 

 

 

 

2.      Specjalne potrzeby edukacyjne (określić na podstawie trudności)

        doskonalić percepcję słuchową

        wyposażenie ucznia w wiedzę i umiejętności

III.              Zakres wymagań edukacyjnych

(dla uczniów w normie)

Warunki procesu edukacyjnego

Organizacja nauczania

Sprawdzenie poziomu wiedzy  i umiejętności

Środki formy zasady

Np. wydłużenie czasu pracy,

Częste przerwy,

wskazanie ławki…..

Tekst z lukami….

(dopasować do możliwości ucznia)

 

(dla uczniów niepełnosprawnych i upośledzonych umysłowo dodatkowa tabelka)

Cel ogólny

Cele szczegółowe

(mało np. po dwa cele)

Możliwe do opanowania umiejętności ucznia

(konkretne umiejętności)

Wyposażenie ucznia w wiedzę i umiejętności dostosowane do potrzeb i możliwości psychofizycznych ucznia

Polonista

Zna części mowy,

Stosuje wielką literę

Matematyk

Dodaje i odejmuje w zakresie..

Historyk

 

 

IV.              Rodzaj/forma i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów

Rodzaj/forma

Zakres działań o charakterze rewalidacyjnym

(ze specjalnych potrzeb edukacyjnych/celów szczegółowych)

Korekcyjno – kompensacyjne

Usprawnianie zaburzonych funkcji według programu terapii pedagogicznej

Dydaktyczno - wychowawcze

Wyrównywanie braków według programu zajęć wyrównawczych

 

V.                 Formy i metody

……………………………..np. indywidualna, grupowa, zespołowa

…………………………….np. Poranny krąg, Dobrego startu (2-3 metody)



Zgłoś jeśli naruszono regulamin