web 2000 st.txt

(3 KB) Pobierz

Znalazłem kody ale sš po angielsku,czy kto pomoże mi je rozszyfrować. 

kod 11-Overheating sensor interrupt or overheating sensor short circuit 
kod 12-Heater lock-out. 
kod 13-Heater lock-out permanent. 
kod 14-Overheating sensor incorrectly installed. 
kod 15-Setpoint generator short circuit. 

Dalej szukam instrukcji serwisowej.


11 przerwa lub zwarcie obwodu czujnika przegrzania 
12 blokada agregatu 
13 trwała blokada agregatu 
14 czujnik ptrzegrzania błędnie zamontowany 
15 zwarcie obwodu regulatora temperatury


F 01 Brak rozruchu (po 2 próbach) 
F 02 Zanik Płomienia (powtórzone >5) 
F 03 Za niskie lub za wysokie napięcie 
F 04 Przedwczesne rozpoznanie płomienia 
F 05 Przerwa lub zwarcie czujnika płomienia 
F 06 Przerwa lub zwarcie czujnika temperatury 
F 07 Przerwa lub zwarcie pompy paliwa 
F 08 Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika dmuchawy 
lub niewłaciwa prędkoć obrotowa 
F 09 Przerwa lub zwarcie kołka żarowego 
F 10 Przegrzanie


Air Top 2000 ST 
Kategoria: Ogrzewania powietrzne 
Opis: 
Najpopularniejsze ogrzewanie postojowe firmy WEBASTO służšce do ogrzewania podczas postoju kabin kierowców samochodów dostawczych, ciężarowych, maszyn roboczych, łodzi itp.

Najnowsza generacja niezależnych powietrznych ogrzewań Webasto Air Top ST 

 

Agregaty Air Top ST majš wbudowany nowoczesny układ kontroli temperatur, który również spełnia wymagania nowej dyrektywy unijnej. Nowy czujnik temperatury umożliwia: obliczanie temperatury podgrzanego powietrza i odpowiednie jej regulowanie; wykrywanie sytuacji grożšcych przegrzaniu agregatu i automatyczne obniżanie mocy grzewczej; wykrywanie zbyt dużych oporów przepływu powietrza.

W agregacie AT 2000 ST zastosowano nowy zespół napędowy. Nowy, mocniejszy silnik pršdu stałego zamocowano w nowym korpusie o wyższej odpornoci na przebicia (tzw. IP class). Stała prędkoć 4.750 obr/min utrzymywana jest dzięki zastosowaniu czujnika Halla (tzw. Hall-Sensor). Nowa kaseta sterujšca otrzymała zmieniony kształt oraz wodoszczelnš zabudowę, za całoć informacji przesyłana jest za porednictwem magistrali cyfrowej W-Bus. W palniku zastosowano nowy wklejany kołek żarowy oraz wklejany detektor płomienia.

W wersji AT 3500 ST zastosowano ten sam silnik, pracujšcy ze stałš prędkociš obrotowš 3.600 lub 5.000 obr/min uzyskanš również poprzez zastosowanie czujnika Halla (Hall-Sensor). Także tu zastosowanie znalazła nowa kaseta sterujšca z magistralš cyfrowš W-Bus. Palnik w nowej wersji otrzymał kołek żarowy i czyjnik płomienia (wklejane). Dostępna będzie także wersja benzynowa z nowym palnikiem, oraz wersja przystosowana do biopaliwa.

Cicha bezstopniowa praca 
Wysoka moc grzewcza 
Niski pobór pršdu 
Małe zużycie paliwa 
Niezawodna praca 
Łatwa i szybka zabudowa 
Nowoczesna technologia ceramiczna 
Standardowe wyposażenie w termostat pomieszczeniowy 
Możliwoć podłšczenia zgodnie z przepisami ADR (Air Top) 
Wszystkie parametry podano z tolerancjš š 10%. 

Air Top 2000 ST 
Benzyna 
Diesel - także z funkcjš ADR 

 Tryb pracy Air Top 2000 ST-B Air Top 2000 ST-D 
Oznaczenie certyfikacyjne EC   e1*2001/56*0022*00 
Moc grzewcza Płynna regulacja 1,0 - 2,0 kW 0,9 - 2,0 kW 
Paliwo   Benzyna Diesel/PME 
Zużycie paliwa   0,14 - 0,27 l/h 0,12 - 0,24 l/h 
Napięcie znamionowe   12 V 12 V / 24 V 
Nominalny pobór mocy elektrycznej   14-29W 
Wydatek podgrzanego powietrza
przy 0.5 mbar Maksimum 78 m3/h 
Wymiary agregatu
(dł. x szer. x wys.)   311 x 120 x 121 mm 
Ciężar agregatu    2,6 kg 


Producent: Webasto
 
 1-czerwony (+30) zasilanie plus 
2-bršzowy (31) zasilanie masa 
3-zielony pompka paliwa (impulsy plusowe) 
4- 
5-niebiesko-biały diagnoza 
6-niebiesko-czerwony (+15) po stacyjce lub wyłšcznik temperaturowy 
7-niebiesko-czarny (D+) z alternatora

 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin