Znalazłem kody ale sš po angielsku,czy kto pomoże mi je rozszyfrować. kod 11-Overheating sensor interrupt or overheating sensor short circuit kod 12-Heater lock-out. kod 13-Heater lock-out permanent. kod 14-Overheating sensor incorrectly installed. kod 15-Setpoint generator short circuit. Dalej szukam instrukcji serwisowej. 11 przerwa lub zwarcie obwodu czujnika przegrzania 12 blokada agregatu 13 trwała blokada agregatu 14 czujnik ptrzegrzania błędnie zamontowany 15 zwarcie obwodu regulatora temperatury F 01 Brak rozruchu (po 2 próbach) F 02 Zanik Płomienia (powtórzone >5) F 03 Za niskie lub za wysokie napięcie F 04 Przedwczesne rozpoznanie płomienia F 05 Przerwa lub zwarcie czujnika płomienia F 06 Przerwa lub zwarcie czujnika temperatury F 07 Przerwa lub zwarcie pompy paliwa F 08 Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika dmuchawy lub niewłaciwa prędkoć obrotowa F 09 Przerwa lub zwarcie kołka żarowego F 10 Przegrzanie Air Top 2000 ST Kategoria: Ogrzewania powietrzne Opis: Najpopularniejsze ogrzewanie postojowe firmy WEBASTO służšce do ogrzewania podczas postoju kabin kierowców samochodów dostawczych, ciężarowych, maszyn roboczych, łodzi itp. Najnowsza generacja niezależnych powietrznych ogrzewań Webasto Air Top ST Agregaty Air Top ST majš wbudowany nowoczesny układ kontroli temperatur, który również spełnia wymagania nowej dyrektywy unijnej. Nowy czujnik temperatury umożliwia: obliczanie temperatury podgrzanego powietrza i odpowiednie jej regulowanie; wykrywanie sytuacji grożšcych przegrzaniu agregatu i automatyczne obniżanie mocy grzewczej; wykrywanie zbyt dużych oporów przepływu powietrza. W agregacie AT 2000 ST zastosowano nowy zespół napędowy. Nowy, mocniejszy silnik pršdu stałego zamocowano w nowym korpusie o wyższej odpornoci na przebicia (tzw. IP class). Stała prędkoć 4.750 obr/min utrzymywana jest dzięki zastosowaniu czujnika Halla (tzw. Hall-Sensor). Nowa kaseta sterujšca otrzymała zmieniony kształt oraz wodoszczelnš zabudowę, za całoć informacji przesyłana jest za porednictwem magistrali cyfrowej W-Bus. W palniku zastosowano nowy wklejany kołek żarowy oraz wklejany detektor płomienia. W wersji AT 3500 ST zastosowano ten sam silnik, pracujšcy ze stałš prędkociš obrotowš 3.600 lub 5.000 obr/min uzyskanš również poprzez zastosowanie czujnika Halla (Hall-Sensor). Także tu zastosowanie znalazła nowa kaseta sterujšca z magistralš cyfrowš W-Bus. Palnik w nowej wersji otrzymał kołek żarowy i czyjnik płomienia (wklejane). Dostępna będzie także wersja benzynowa z nowym palnikiem, oraz wersja przystosowana do biopaliwa. Cicha bezstopniowa praca Wysoka moc grzewcza Niski pobór pršdu Małe zużycie paliwa Niezawodna praca Łatwa i szybka zabudowa Nowoczesna technologia ceramiczna Standardowe wyposażenie w termostat pomieszczeniowy Możliwoć podłšczenia zgodnie z przepisami ADR (Air Top) Wszystkie parametry podano z tolerancjš š 10%. Air Top 2000 ST Benzyna Diesel - także z funkcjš ADR Tryb pracy Air Top 2000 ST-B Air Top 2000 ST-D Oznaczenie certyfikacyjne EC e1*2001/56*0022*00 Moc grzewcza Płynna regulacja 1,0 - 2,0 kW 0,9 - 2,0 kW Paliwo Benzyna Diesel/PME Zużycie paliwa 0,14 - 0,27 l/h 0,12 - 0,24 l/h Napięcie znamionowe 12 V 12 V / 24 V Nominalny pobór mocy elektrycznej 14-29W Wydatek podgrzanego powietrza przy 0.5 mbar Maksimum 78 m3/h Wymiary agregatu (dł. x szer. x wys.) 311 x 120 x 121 mm Ciężar agregatu 2,6 kg Producent: Webasto 1-czerwony (+30) zasilanie plus 2-bršzowy (31) zasilanie masa 3-zielony pompka paliwa (impulsy plusowe) 4- 5-niebiesko-biały diagnoza 6-niebiesko-czerwony (+15) po stacyjce lub wyłšcznik temperaturowy 7-niebiesko-czarny (D+) z alternatora
hen5