klimatyzator postojowy do tirów SW1000_instr_obs.pdf
(
262 KB
)
Pobierz
SLEEPING WELL – klimatyzator postojowy
KLIMATYZATOR POSTOJOWY
INSTRUKCJA OBSŁUGI
1
Działanie:
Wskazówki dla użytkowników
Klimatyzator Sleeping Well 1000 pozwala utrzymać optymalne warunki termiczne w pojeździe w
przedziale sypialnym kabiny. Urządzenie może pracować podczas postoju w dzień i w nocy.
Zalecane jest użytkowanie SW 1000 tylko na postoju.
Urządzenie posiada zabezpieczenie podnapięciowe.
Zawsze wyłączać urządzenie przed podniesieniem kabiny.
Nie myć modułu zewnętrznego myjką wysokociśnieniową.
Aby zwiększyć skuteczność systemu podczas pracy w ciągu dnia, kabinę samochodu należy chronić
przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych, zaparkować w miejscu zacienionym (pod
drzewem, zadaszeniem, mostem, etc.) oraz zasuwać zasłony przeciwsłoneczne. Ponadto można zostawić
lekko uchylone okna, aby zmniejszyć „efekt szklarni”.
Aby zwiększyć wydajność urządzenia zaleca się schłodzić wnętrze kabiny za pomocą klimatyzacji
zasadniczej pojazdu, następnie wyłączyć silnik i załączyć SW1000.
Podczas użytkowania SW 1000 w nocy należy pozamykać okna aby zredukować straty chłodnego
powietrza i zapobiec wnikaniu ciepłego powietrza do wnętrza.
Pomimo niskiego poboru energii, podczas pracy systemu należ ograniczyć korzystanie z innych
urządzeń elektrycznych (takich jak oświetlenie, telewizor etc.).
Włączać urządzenie na kilka minut przynajmniej raz w miesiącu, nawet w okresie zimowym.
Pomoże to we właściwym smarowaniu ruchomych części urządzenia.
Okresowo sprawdzać zewnętrzny moduł skraplacza ( liście i różnego rodzaju zanieczyszczenia mogą
blokować wentylator i utrudniać przepływ powietrza). Do czyszczenia obudowy zewnętrznej nie używać
ostrych detergentów. Najlepiej czyścić miękką wilgotną szmatką.
WSZELKIE NAPRAWY I PRZEGLĄDY NALEŻY WYKONYWAĆ TYLKO W AUTORYZOWANYCH
SERWISACH EBERSPAECHER SP. Z O.O.
2
Sleeping Well 1000 może pracować jako klimatyzator postojowy lub tylko funkcję wentylatora.
T
0
: Temperatura ustawiana przez użytkownika
T
amb
: Temperatura otoczenia odczytana przez czujnik temperatury.
V
1
: Prędkość obrotowa sprężarki (2500 obr./min.)
V
2
: Prędkość obrotowa sprężarki (4000 obr./min.)
Po włączeniu urządzenia dmuchawa
startuje automatycznie
po około 30 sekundach.
SW 1000 może pracować maksymalnie
6 godzin
.
Wyświetlacz zawsze pokazuje
temperaturę ustawioną przez użytkownika. (T
0
)
.
Temperatura
można ustawiać w zakresie od 17°C do 28°C
.
ON / OFF – TIMER
Funkcja ON / OFF
Aby włączyć, lub wyłaczyć urządzenie należy przytrzymać przez ponad 2 sekundy przycisk ON / OFF –
Timer.
Funkcja TIMER
Funkcja ta jest uruchamiana przyciskiem . Umożliwia zaprogramowanie czasu, po którym
urządzenie wyłączy się automatycznie. Jedno przyciśnięcie – 6h pracy, 2 przyciśnięcia – 5h pracy, 3
przyciśnięcia – 4h pracy, 4 przyciśnięcia – 3h pracy, 5 przyciśnięć – 2h, 6 przyciśnięć – 1h.
Podczas pracy urządzenia szybkie wciskanie przycisku ON/OFF – Timer powoduje ustawienie czasu
pracy urządzenia.
MAX AC
Gdy urządzenie pracuje (prędkość obrotowa sprężarki V
1
) należy wcisnąć przycisk
MAX AC
aby włączyć
wyższą prędkość obrotową sprężarki V
2
. Urządzenie może pracować w tym trybie przez 4 godziny
(ustawia się to poprzez wciśnięcie przycisku TIMER)
Włączenie tego trybu sygnalizuje cały płatek śniegu na wyświetlaczu..
Aby wyłączyć tę funkcję należy ponownie wcisnąć przycisk MAX AC.
DMUCHAWA PAROWNIKA
Wciskając przyciski sterowania dmuchawą (
+,-
) przy wyłączonym urządzeniu możemy włączyć funkcję
wentylatora (6 prędkości).
Aby wyłączyć tę funkcję należy ustawić na wyświetlaczu prędkość dmuchawy 0 wciskając
-
.
3
ZABEZPIECZENIE PODNAPIĘCIOWE
Zabezpieczenie zadziała gdy napięcie akumulatorów spadnie poniżej
21,5V
.
Gdy system zadziała, urządzenie wyłącza się, a na wyświetlaczu pojawia się
E1
i symbol
baterii
.
W przypadku gdy zasilanie w ciągu 10 s. wróci do poziomu
25V
, system automatycznie się załączy,
wystartuje wentylator skraplacza, sprężarka i dmuchawa parownika.
KODY BŁĘDÓW
Opis
Kod
Symbol
Napięcie zasilania
(Zadziałało zabezpieczenie podnapięciowe. Napięcie spadło poniżej 21,5V)
E1
Wyłączenie wentylatora lub dmuchawy
(Dmuchawa parownika, lub wentylator skraplacza powoduje przepięcie w
module sterowania. Powód: zwarcie lub zablokowanie dmuchawy lub
wentylatora).
E2
Zablokowana sprężarka
(Zablokowana sprężarka, lub ciśnienie w układzie jest za wysokie)
E3
Minimalna prędkość sprężarki
(Układ chłodzenia jest przeładowany, sprężarka nie może osiągnąć
minimalnych obrotów).
E4
Wysoka temperatura
(Układ chłodzenia jest przeładowany, lub temperatura otoczenia jest za
wysoka).
E5
Błąd komunikacji
(Brak komunikacji pomiędzy wyświetlaczem, a jednostką sterującą).
E6
Czujnik temperatury
(Uszkodzony lub odłączony czujnik temperatury)
E7
Przechył
(Przechylona kabina pojazdu lub uszkodzony czujnik przechylu).
E8
4
PILOT ZDALNEGO STEROWANIA
Pilot umożliwia:
- włączenie lub wyłączenie urządzenia
- regulować temperaturę
- regulować prędkość dmuchawy
- załączać funkcję AC MAX
- ustawiać czas pracy urządzenia TIMER
ł./Wył.
MAX AC Ustaw czas
Temp. w górę
Temp. w dół
Prędkość dmuchawy
5
(max. wydajność) pracy
Plik z chomika:
mrozik85
Inne pliki z tego folderu:
SeriaM_PDF_MPL mitsubishi.pdf
(1363 KB)
Rhoss agregaty chłodnicze H50429_TCAE_THAE_230-4160_PL.pdf
(1073 KB)
MR_SLIM_2005_MP mitsubishiL.pdf
(3260 KB)
klimatyzator postojowy do tirów SW1000_instr_obs.pdf
(262 KB)
katalog2006_toshiba.pdf
(2644 KB)
Inne foldery tego chomika:
awarie
błedy montarzowe
czarne klimatyzatory
dokumenty
fotki,zasada działania
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin