Psychologia.doc

(21 KB) Pobierz
Wersja A:
Wersja A:
1. 5 cech dobrego menadżera klasy i opisać.
2. Problemy dyscyplinarne i ich właściciele ( wymienić i opisać).
3. Odpowiedzialność - Branden: 3 hasła wymienić.
4. Tabelka z cechami analityka, wodza, entuzjasty, przyjaciela i trzeba było wpisać w/w typy.
5. Tabelka: czego unika analityk ( 2 cechy) + ogólne potrzeby ( 2 cechy).
6. Tabelka: przyczyny stresu, oznaki, lekarstwo dla entuzjasty ( po 3 cechy).
7. Tabelka o problemach dyscyplinarnych dla młodszego wieku szkolnego
 
Wersja B:
1. 5 cech dobrego menedżera klasy + opisać
2. Przyjaciel - ogólne potrzeby i czego unika (podać po 2)
3. Zachowanie z stresie wodza - przyczyny, oznaki, lekarstwo (podać po 3)
4. Dopasować w tabelce typy osobowości do podanych cech
5. Feedback - struktura + opis
6. Specyfika problemów dyscyplinarnych uczniów w wieku gimnazjalnym- wymienić 3 + opisać
7. Czynniki kształtujące odpowiedzialność dziecka.
 
Wersja C:
1. cechy menadżera klasy i opisać
2. zasada Feedeback i opis
3.Tabelka: Potrzeby i czego unika wódz
4. Tabelka: komunikacja: zdecydowanie tak i dopasować do każdego typ
6. specyfika problemów dyscyplinarnych u starszych uczniów i opis
7. tabelka: Przyjaciel w sytuacjach stresowych: przyczyny,oznaki i leczenie

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin