arkusz analizy zgodności.docx

(14 KB) Pobierz
ARKUSZ ANALIZY ZGODNOŚCI PROGRAMU Z PODSTWĄ PROGRAMOWĄ

Arkusz analizy zgodności programu z podstawą programową – nauczyciel              Strona 1 z 1

Arkusz analizy zgodności programu z podstawą programową

 

Imię i nazwisko nauczyciela: ……………………………………………………………………………………….………………………………

Nazwa wybranego programu/Wydawnictwo: ………………………………………………………………………………….……………………………………

Autor programu: ……………………………………………...……………………………………………………

 

1. Uzasadnienie wyboru programu przez nauczyciela w kontekście potrzeb i możliwości wychowanków, dla których program jest przeznaczony:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2. Zgodność treści programu z treściami zawartymi w podstawie programowej

Treści kształcenia określone w podstawie programowej

Czy treści z podstawy programowej zawarte są

w programie?

Tak

Nie

W tym miejscu należy wypisać treści kształcenia z podstawy programowej wychowania przedszkolnego z załącznika do rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2008 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Program zawiera wykaz szczegółowych celów kształcenia i wychowania

Tak                            Nie

 

4. Program zawiera opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań określonych w podstawie programowej

Tak                            Nie

 

5. Program jest poprawny pod względem metodycznym

Tak                            Nie

 

6. Program jest poprawny pod względem merytorycznym

Tak                            Nie

 

7. Program zawiera opinie rzeczoznawców – w przypadku programu innego autora opublikowanego

Tak                            Nie

………………………..……………………….

(data, podpis dyrektora)

Zgłoś jeśli naruszono regulamin