Arkusz analizy zgodności programu z podstawą programową – autor programu Strona 2 z 2
Arkusz analizy zgodności programu z podstawa programową
Imię i nazwisko nauczyciela – autora programu: …………………………….…………………………………..………………………………………………….…
Nazwa programu autorskiego: …………………….……………………………………………………………………………………..…………
1. Uzasadnienie opracowania programu przez nauczyciela w kontekście potrzeb i możliwości wychowanków, dla których program jest przeznaczony:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Zgodność treści programu z treściami zawartymi w podstawie programowej
Treści kształcenia określone w podstawie programowej
Czy treści z podstawy programowej zawarte są
w programie?
Tak
Nie
W tym miejscu należy wypisać treści kształcenia z podstawy programowej wychowania przedszkolnego z załącznika do rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2008 r.
3. Program zawiera wykaz szczegółowych celów kształcenia i wychowania
Tak Nie
4. Program zawiera opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań określonych w podstawie programowej
5. Program jest poprawny pod względem metodycznym
6. Program jest poprawny pod względem merytorycznym
7. Program zawiera opinię innego nauczyciela
……………………………………………….
(data, podpis dyrektora )
flek