Arkusz analizy zgodności programu z podstawą programową – nauczyciel Strona 1 z 1
Arkusz analizy zgodności programu z podstawą programową
Imię i nazwisko nauczyciela: ……………………………………………………………………………………….………………………………
Nazwa wybranego programu/Wydawnictwo: ………………………………………………………………………………….……………………………………
Autor programu: ……………………………………………...……………………………………………………
1. Uzasadnienie wyboru programu przez nauczyciela w kontekście potrzeb i możliwości wychowanków, dla których program jest przeznaczony:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Zgodność treści programu z treściami zawartymi w podstawie programowej
Treści kształcenia określone w podstawie programowej
Czy treści z podstawy programowej zawarte są
w programie?
Tak
Nie
W tym miejscu należy wypisać treści kształcenia z podstawy programowej wychowania przedszkolnego z załącznika do rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2008 r.
3. Program zawiera wykaz szczegółowych celów kształcenia i wychowania
Tak Nie
4. Program zawiera opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań określonych w podstawie programowej
5. Program jest poprawny pod względem metodycznym
6. Program jest poprawny pod względem merytorycznym
7. Program zawiera opinie rzeczoznawców – w przypadku programu innego autora opublikowanego
………………………..……………………….
(data, podpis dyrektora)
flek