IPE-T wzór 5 M.K.doc

(64 KB) Pobierz
PLAN DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH

INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY

dla ucznia z ………………………………………

(schemat)

 

1.      Imię (imiona) i nazwisko ucznia: ………………………

2.      Data urodzenia ucznia: …………………………………

3.      Nazwa szkoły: ………………………………………….

4.      Rok szkolny/oznaczenie oddziału:

……………………………………

……………………………………

5.      Data opracowania programu: ………………..

6.      Okres, na jaki program został opracowany: ……………………….

7.      Podstawa opracowania programu: …………………………………

·         orzeczenie poradni psychologiczno-pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego

na czas: …………………………………………………………………………………...

z uwagi na: ………………………………………………………………………………… numer: ……………………………… data wydania: ………………………………

8.      Skład zespołu nauczycieli i specjalistów powołanego dla ucznia:

 

Lp.

Imię i nazwisko

Stanowisko/funkcja/przedmiot

Podpis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lp.

Elementy programu

Charakterystyka

Uwagi

1.

Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia

Na podstawie diagnozy zawartej w orzeczeniu poradni psychologiczno-pedagogicznej

 

2.

Cele edukacyjne programu

 

 

3.

Cele terapeutyczne programu

 

 

4.

Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych, wynikających z programu nauczania, do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia (z uwzględnieniem zaleceń zawartych w orzeczeniu poradni psychologiczno-pedagogicznej)

Wskazanie szczegółowych dostosowań w ramach poszczególnych przedmiotów lekcyjnych oraz dostosowań dotyczących sprawdzianu zewnętrznego na koniec klasy VI, egzaminów gimnazjalnych i maturalnych

 

5.

Rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem

Dla ucznia niepełnosprawnego – zakres działań o charakterze rewalidacyjnym;

dla ucznia niedostosowanego społecznie – zakres działań o charakterze resocjalizacyjnym; dla ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym – zakres działań o charakterze socjoterapeutycznym

 

6.

Formy i metody pracy z uczniem

 

 

7.

Ustalone przez dyrektora szkoły formy, sposoby i okres udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin, w których poszczególne formy pomocy będą realizowane

 

 

8.

Działania wspierające rodziców ucznia oraz zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi oraz innymi placówkami, organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży

 

 

9.

Zajęcia rewalidacyjne i resocjalizacyjne oraz inne zajęcia odpowiednie ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne ucznia

 

 

10.

Zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami ucznia w:

·         realizacji zaleceń zawartych w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego,

·         przygotowaniu uczniów do samodzielności w życiu dorosłym

Działania ustalone z rodzicami ucznia

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin