Pięknie i ciekawie opowiada. Jej wypowiedzi są poprawne pod względem stylistycznym i gramatycznym. Umie ładnie redagować swobodny tekst i ma ciekawe pomysły. Potrafi dobrze zaprezentować swoją wiedzę z różnych dziedzin. Czyta biegle i wyraziście, we właściwym tempie. Rozumie cicho czytany tekst. Potrafi pisać płynnie, jej litery są kształtne. Na ogół nie robi błędów, zarówno przepisując z tablicy, jak i pisząc ze słuchu i z pamięci. Umie samodzielnie napisać list, zaproszenie i życzenia.
Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 1000. Dzieli i mnoży w zakresie 100.Rozwiązuje złożone zadania tekstowe. Umie dzielić z resztą, stosuje kolejność wykonywania działań. Zna się na zegarze i kalendarzu. Kreśli i mierzy odcinki. Zna i stosuje jednostki długości, masy, pojemności i czasu. Zna znaki rzymskie.
Bacznie obserwuje przyrodę i zna jej elementy. Chętnie uczestniczy w zajęciach ruchowych, przestrzega zasad bezpieczeństwa. Lubi zajęcia muzyczne i plastyczno – techniczne. Potrafi grać na flecie.
Pracuje samodzielnie, chętnie współdziała w grupie. Zna i stosuje zwroty grzecznościowe, przestrzega przyjęte normy i zasady.
Niechętnie bierze udział w zajęciach. Nadal wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Jego słownictwo jest dość ubogie. Czyta wolno, popełniając wiele pomyłek, połyka początek wyrazu, nie zwraca uwagi na znaki przestankowe. Nie zawsze rozumie cicho czytany tekst. Dba o to, aby zeszyty były czyste, ale pisze niestarannie. Robi dużo błędów przy przepisywaniu tekstów. Ma spore kłopoty z ortografią. Z pomocą potrafi napisać dłuższą wypowiedź.
Radzi sobie z dodawaniem i odejmowaniem sposobem pisemnym w zakresie 1000.Stara się mnożyć i dzielić w zakresie 100.Zna jednostki długości, masy, pojemności i czasu. Umie posługiwać się zegarkiem i kalendarzem. Umie posługiwać się linijką. Posiada znajomość prostopadłości i równoległości.
Interesuje się przyrodą i najchętniej wypowiada się na jej temat. Chętnie uczestniczy w zajęciach ruchowych, przestrzegając zasad bezpieczeństwa. Lubi zajęcia- plastyczno techniczne, ale swoje prace nie zawsze doprowadza do końca. Stara się grać na flecie.
Stara się być samodzielny, pracuje indywidualnie. Zna i stosuje zwroty grzecznościowe oraz przestrzega przyjęte normy i zasady.
Jasia545