Ayrton Senna Beyond The Speed Of Sound 2010 READNFO BDRip XviD AC3-SANTi.[UsaBit.com].txt

(115 KB) Pobierz
{1}{1}23.976
{667}{762}www.NapiProjekt.pl - nowa jakoć napisów.|Napisy zostały specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.
{763}{783}TŁUMACZENIE : ch4m3k | Poprawki: CeleronD325
{1416}{1547}W 1978, przybyłem do Europy, aby rywalizować|w Mistrzostwach wiata,
{1556}{1606},po raz pierwszy, poza Brazyliš.
{1721}{1782}Jechałem najlepiej jak potrafię,|esencja cigania.
{1795}{1861}bez polityki.
{1870}{1948}W grę nie wchodziły też żadne pienišdze.|To było prawdziwe ciganie się.
{2201}{2243}Nie mylelimy że karting
{2247}{2292}mógł przerodzić się w karierę.
{2294}{2319}Trans Milton Silva|Ojciec Ayrtona
{2321}{2404}Jednak ta pasja przybiera na sile
{2409}{2501}i jestemy trochę zaniepokojeni
{2505}{2553}Ponieważ prawdopodobnie czeka go Formuła 1.
{2573}{2614}Niech Bóg ma go w swojej opiece.
{2616}{2641}Neyda Senna|Matka Ayrtona
{2643}{2708}uchroni od krzywdy,|o które tak się obawiamy.
{2712}{2782}Chciałabym podziękować|ponieważ jest dobrym synem
{2784}{2900}i w tym roku pracował|ciężko i uczciwie.
{2919}{2978}Dla mnie, to jest ważniejsze niż jakikolwiek tytuł.
{3130}{3185}Mało kto mnie tak naprawdę zna.
{3187}{3307}Ludzie nie rozumiejš jak cięzko być |kierowcš wycigowym.
{3318}{3375}Musiałem wyjechać,
{3377}{3441}tysišce mil od|rodziny i przyjaciół.
{3443}{3486}aby żyć w Europie.
{3502}{3584}Będšc tak młodym i zawsze walczšc.
{3591}{3631}Nic nie przychodziło mi łatwo.
{3754}{3792}Nadszedł czas.
{3794}{3886}Ayrton jest gotowy, by po raz pierwszy zasišć za sterami|bolidu Formuły I.
{3923}{4022}Wierzę, że to Bóg|dał mi tę szansę,
{4027}{4096}Czekałem na niš bardzo długo.
{4103}{4186}I teraz to on również pomaga|mi zachować spokój, ciszę.
{4545}{4654}Zawsze lubiłem|połšczenie człowieka z maszynš.
{4664}{4776}Mylę, że jest to wyjštkowa cecha|wycigów samochodowych. 
{4778}{4861}w szczególnoci w Formule 1.
{4863}{4917}Ludzie mówiš:|"Wszystko zależy od samochodu, prawda?"
{4919}{5042}To naprawdę nie jest tak, nawet jeli samochód|jest dobry na 50%, być może więcej.
{5060}{5148}Nawet, jeli na 75% lub 80%,
{5150}{5215}to 20%, zależy od kierowcy,
{5217}{5288}kierowca jest absolutnie decydujšcy.|Jest to czynnik, który powoduje różnicę.
{5321}{5421}Jednak sam samochód ... |Sš tacy, którzy wierzš oraz nie wierzš.
{5423}{5489}Samochody same w sobie sš pięknymi obiekatmi.
{5504}{5608}Trochę mniej kiedy sš pomalowane|na wzór paczek papierosów
{5610}{5668}Innymi słowy,|malowanie skrywa, być może,
{5670}{5832}piękno, które jest zawarte|w sylwetce bolidu, jego przeznaczeniu.
{5834}{5909}w sylwetce samej w sobie,|która niejako sama się wyraża.
{5911}{5987}W tempie , gdy zostaje|wprawione w ruch.
{5989}{6077}W technicznych szczegółach,
{6079}{6210}nawet dla laików, sš one bardzo piękne.
{6223}{6294}Dla jednych, mogš być postrzegane|jako rzeby.
{6303}{6456}Połšczenie tych maszyn,|pięknych i nieożywionych,
{6472}{6561}z bohaterskimi postaciami kierowców,
{6575}{6736}odwaga i romantycznoć,|to ten rodzaj rzeczy
{6775}{6885}które zafascynowały mnie|będšc dzieckiem.
{6903}{6947}Sšdzę, że lata 80te dla Formuły 1
{6949}{7021}były jednym z najwspanialszych okresów.
{7037}{7147}Samochody zawierały prostotę,|w porównaniu do obecnych.
{7149}{7279}Wymagały jedynie skręcania kierownicš.|przełożenia dršżka, by zmienić biegi.
{7281}{7371}To były czasy gdy kierowcy|wcišż jeszcze byli czynnikiem decydujšcym
{7373}{7491}a cała wiedza|w technice oraz elektronice
{7513}{7570}pochodziła z dowiadczenia kierowcy.
{7594}{7718}Alain Prost, " Profesor"
{7720}{7820}kierowca bardzo jednolity,|ludzki komputer.
{7822}{7907}Nelson Piquet, Brazylijczyk,
{7909}{8057}bardzo emocjonalny, inteligentny i przebiegły kierowca.
{8075}{8171}oraz Nigel Mansell, brytyjski lew
{8173}{8288}było to fascynujšce dla widza,|spektakl kierowców.
{8290}{8369}I w końcu Senna, debiutant.
{8390}{8481}Zobaczyć wszystkich tych kierowców w rywalizacji,
{8501}{8582}w praktycznie tym samym punkcie swojej kariery,
{8599}{8663}w pewnym sensie , prawie się nakładajšcych,
{8665}{8775}ale w rzeczywistoci wszystkich najlepszych, zjawiskowych.
{8827}{8914}1984
{9389}{9439}Ayrton, piękne miasto,
{9441}{9529}z cudownymi ulicami, by pójć na spacer,|jednak nieodpowienie do organizowania wycigu, prawda?
{9531}{9556}REGINALDO LEME
{9572}{9626}Faktycznie. Przybyłem w ostatniej minucie
{9631}{9690}i byłem zaskoczony.|Nigdy nie byłem w Monako.
{9698}{9769}Wykonałem parę jazd próbnych
{9771}{9866}I na szczęcie, potrafiłem|się przystosować się do toru jazdy.
{9876}{9983}Nie ma żadnego marginesu błędu,|każdy błšd powoduje wypadek.
{9991}{10031}Ale jak dotšd, jestem zadowolony.
{10104}{10182}Wiele podróżowałem,|jako kronikarz Formuły I
{10184}{10254}kiedy Ayrton zaczšł być zauważany|w zespole Toleman.
{10256}{10280}Podobnie Leme Reginaldo|Komentator Glob
{10330}{10405}Toleman|nie był zwycięskim zespołem.
{10413}{10470}Samochód był kiepski
{10472}{10551}i nigdy nie wygrał wycigu.
{10559}{10686}dlatego to czego Ayrton dokonał w Monako|było nieprawdopodobne.
{10749}{10843}Wielu kierowców postępuje podobnie.|zaczynajš w małym zespole
{10853}{10940}i znikajš bez ladu.|Dostosujš się do poziomu zespołu.
{10978}{11118}Ale jest też rzadka grupa kierowców,|Senna był na pewno jej częciš,
{11130}{11172}która może jedzić w małym zespole
{11174}{11281}i  przynieć korzyci które wykraczajš poza|postrzegany przez siebie poziom.
{11296}{11376}by zwrócić uwagę wszystkich, aby zawołali:|"Jak?"
{11378}{11497}Tego czego dokonał|miało uwiadomić każdemu na padoku,
{11499}{11604}co może osišgnšć,|kim on jest oraz jaki posiada potencjał.
{11606}{11699}Co mógł zrobić z tym samochodem|który niczego nie posiada,
{11701}{11756}i osišgnšć taki wynik,
{11758}{11837}w najgorszych możliwych warunkach|dla kierowcy.
{11864}{11975}To jest niemożliwe by przecenić|jak przerażajšce jest
{11978}{12034}jak trudno jest, prowadzić bolid w deszczu.
{12036}{12085}Kiedy pada, kierowcy nie widzš niczego.
{12087}{12168}szczególnie jadšc za innym bolidem.
{12172}{12244}Obecnie szerokie opony|wzbijajš strugi wody
{12246}{12323}które przypominajš jazdę w gęstej mgle.
{12334}{12452}Wyobracie sobie pędzenie autostradš|w gęstej mgle,
{12454}{12562}z widzialnociš 20 metrów,|z prędkociami bolidu wycigowego.
{12582}{12675}Taka umiejętnoć, oddziela
{12677}{12726}znakomitych kierowców od bardzo dobrych.
{12848}{12918}Alain Prost, który zaczšł dobrze,|jest na prowadzeniu z dużš przewagš.
{12920}{12945}Monako Grand Prix
{12947}{12971}3 czerwiec 1984|Ósmy wycig Senny w Formule I
{12973}{13026}Za nim, jest Nigel Mansell,|majšcy za sobš dwóch kierowców Ferrari.
{13029}{13094}Niki Lauda jest pišty.
{13096}{13129}Rosberg, szósty.
{13131}{13214}Manfred Winkelhock, siódmy.|Ayrton Senna, ósmy.
{13279}{13339}Jednak Senna powraca w wielkim tempie.
{13341}{13416}rozpoczšł z trzynastej pozycji|i jest teraz siódmy.
{13526}{13590}Nigel Mansell traci kontrolę!
{13639}{13762}Ayrton Senna wyprzedza Keke Rosberga|zdobywajšc trzeciš pozycję.
{13859}{13884}Bueno Galvao|Komentator Glob
{13886}{13963}Wyprzedza też Nikiego Laudę!
{13966}{14063}Ayrton Senna|zdobywa drugie miejsce.
{14069}{14145}najniebezpieczniejszy odcinek toru!
{14309}{14345}Głos Jamesa Hunta|Mistrza wiata z 1976
{14347}{14395}nadjeżdża Ayrton Senna,
{14397}{14430}naprawdę wyjštkowy talent.
{14432}{14456}FASTEST LAP|A. SENNA (BRA)
{14459}{14483}1 54.334 "|1 03,97 km / h = 64.60 mph
{14485}{14543}skraca dystans o 3 sekundy na okršżeniu|do Alaina Prosta.
{14545}{14570}7 A. PROST - 1 9 A. SENNA|POSTING: 5.369 "
{14572}{14627}Bardzo imponujšce.
{14675}{14758}Prost macha do sędziów.|chce, by wycig został wstrzymany.
{14760}{14796}Czy kto może go winić?
{14801}{14952}Faktycznie , z czystego punktu widzenia|i całkowicie beznamiętnie,
{14955}{14991}nie ma żadnego argumentu by przerwać wycig.
{15039}{15096}Widzę sędziego|z czerwonš flagš.
{15099}{15142}Przerywa wycig.
{15144}{15171}1 A. PROST - 2 NA A. SEN|POSTING: 5.31 2 "
{15173}{15205}Prost otrzymuje w końcu wyczekiwanš szachownicę.
{15209}{15253}Niewiarygodne!
{15255}{15346}Prost zatrzymuję się przed metš,|Senna go wyprzedza.
{15367}{15443}Ayrton podnosi ręce|i macha z entuzjazmem!
{15451}{15525}więtuje jak gdyby to on wygrał wycig!
{15532}{15580}Jeżeli miałby kilka okršżeń więcej,
{15595}{15684}z pewnociš wyszedłby na prowadzenie.
{15736}{15783}Miałem poważnš szansę wygrania.
{15790}{15864}Jednak dopóki nie przetniesz linii mety|na pierwszej pozycji,
{15867}{15896}nie wiesz czy wygrasz.
{15900}{15984}Formuła 1 to politykš, pienišdze
{15995}{16083}i gdy nie jeste jeszcze w czołówce,|musisz pogodzić się z tš kolejš rzeczy.
{16104}{16179}Alain Prost, mistrz wiata,
{16181}{16245}Lider Monako Grand Prix,
{16247}{16359}który przetrwał deszcz, wród wielu wypadków.
{16361}{16436}dajšc z siebie wszystko|dla tego zwycięstwa w Monako
{16438}{16515}wtedy pojawia się kierowca,|w swoim pierwszym roku w Formule I,
{16518}{16617}z jakiego miejsca w Brazylii,|Ayrton Senna.
{16619}{16689}To był jeden z najbardziej deszczowych wycigów|jakie kiedykolwiek widziałem
{16691}{16745}który musiał zostać przerwany.
{16747}{16822}Jednak czego Senna nie mógł zrozumieć,
{16853}{16973}że znajdował się we francuskiej strefie,|która odnosiła się do francuskiego wydarzenia
{16999}{17119}z centralš FIA w Paryżu
{17130}{17181}i prowadzone przez Francuzów.
{17207}{17323}Dla niego musiał być inny powód|niż deszcz,
{17331}{17392}który nie stanowił dla niego problemu,
{17418}{17465}dla którego odebrano mu zwycięstwo.
{17467}{17514}wiedział, że z kolejnymi trzema lub czterema okršżeniami
{17516}{17582}doszedłby Prosta,|znalazłby sposób na wyprzedzenie
{17584}{17622}oraz objšł prowadzenie w wycigu.
{17724}{17781}Tragiczny rezultat dla Senny. Jednakże,
{17784}{17828}...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin