T. Urban = Programy Partnerskie w Praktyce (Full 175 str).pdf
(
2784 KB
)
Pobierz
702104036 UNPDF
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Został zakupiony legalnie w serwisie
ZloteMysli.pl
dnia 2007-09-11.
m
m
g
g
g
g
g
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 18.06.2007
Tytuł: Programy partnerskie w praktyce
Autor: Tomek Urban
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-321-8
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
........................................................................................6
1.1.
Skąd się wziąłem?
........................................................................................6
...........................................................................7
Po co jest ta książka?
......................................................................................7
1.3.
Jak korzystać z tej książki?
.........................................................................9
WYBRYKI UMYSŁU
...................................................................10
Mea culpa, mea culpa
................................................................................11
...............................................................12
Ja też nie umiałem... ale chciałem
.
..............................................................12
Dlaczego to takie ważne?
.............................................................................13
Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW…
...................................................13
2.3.
Gdybym miał...
..........................................................................................14
Zbyt dużo wiedzy... po co komu?
..............................................................16
..............................................................21
Jakie wnioski?
..............................................................................................22
Jak temu zaradzić?
......................................................................................22
2.6.
.........................................................................................................24
Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy. Czy chcesz mieć jakieś
efekty?
..........................................................................................................25
2.7.
.......................................................................................26
Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami?
...............................................26
Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami?
...................................................28
Mechanizm nagród i kar
..............................................................................30
MOTYWACJE
.............................................................................32
....................................................34
Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika?
..............................................34
Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury
...........................................................35
Słowo, którego nie ma
..................................................................................35
3.2.
.......................................................36
Oczekiwanie…
..............................................................................................37
Pierwsze prowizje
........................................................................................37
Po schodach… przesiadka na windę
............................................................38
A co dalej?
....................................................................................................39
3.3.
Dzielę się wiedzą...
...................................................................................39
Moje blogowanie a czas
............................................................................42
..........................................................................................44
Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło...
..............................................44
Kto na tym lepiej wyszedł?
..........................................................................45
3.6.
Żyła złota...
...............................................................................................49
Chwilowy zastój
.........................................................................................51
Niebo jest niebieskie, trawa jest zielona
..................................................52
Kto inny też na to wpadnie...
...................................................................53
1.
1.2.
Co więc jest w tej książce?
2.
2.1.
2.2.
Nie umiem robić stron WWW...
2.4.
2.5.
Jakikolwiek kalendarzyk proszę!
STOP
Będą Cię oceniać
3.
3.1.
Dopiero jak zasieję, to będę miał plony
Tajemnica Programów Partnerskich
3.4.
3.5.
Wykorzystaj ją
3.7.
3.8.
3.9.
INSPIRACJE
...............................................................................55
......56
Przykładowe dodatkowe czynności
.............................................................56
Dlaczego to takie ważne?
.............................................................................58
4.2.
................................................................................59
Chyba każdemu się zdarza...
........................................................................59
Tego wcale nie musi być dużo...
.................................................................60
Kto wie więcej?
.............................................................................................61
4.3.
Inspiracje do tekstów, czyli
śmiali
się,
gdy...
...........................................65
.....................................................................................68
Po co tego słuchałem?
..................................................................................69
4.5.
Macham skrzydełkami – Efekt Motyla
....................................................70
........................72
Co to ta nisza?
..............................................................................................72
Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy...
.....................................73
Jak wykorzystać cechy niszy do każdego produktu w Internecie?
..............74
Jak to działa?
................................................................................................75
Niezbędne zasoby!
.......................................................................................76
4.7.
szę
w Internecie?
Spadły mi dochody z reklam...
.................................................................76
.............................................77
Efekty są za to gdzie indziej
.........................................................................78
Z ebookami podobnie jak z lodami
..............................................................79
czyli
kiedy
na
co
pora
O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
...........................81
...........................................................................................84
Dlaczego ja kupiłem domenę?
.....................................................................84
Skazałem się na e-biznes… bo kupiłem domenę
.........................................85
Tania domena – jaką wybrać?
.....................................................................85
5.2.
..............................................................................86
Jaki CMS wybrać?
........................................................................................87
O czym pamiętać wybierając?
.....................................................................88
Popularne CMS-y (po polsku)
.....................................................................89
Na koniec mała uwaga...
.
.............................................................................92
5.3.
....................................................92
Skąd się wzięło pozycjonowanie?
................................................................92
Wyświetlanie wyników wyszukiwania
.........................................................93
Czym jest w końcu to pozycjonowanie?
......................................................94
Pozycjonowanie to głosowanie
....................................................................95
Przykładowe techniki pozycjonowania
........................................................96
Przykładowa obrona Google przed
................................97
Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu?
..............................................98
Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi
..............................................98
Prywatne blogi pozycjonerów
......................................................................98
5.4.
pozycjonowaniem
Pozycjonowanie a konstrukcja strony
......................................................99
Jak zdobywać linki?
................................................................................104
Jak zdobywać maile?
...............................................................................114
4.
4.1.
Nie czytaj, jeśli nie masz zamiaru tego przedsiębiorczo wykorzystać
Inspiracje z zewnątrz
4.4.
Po co to robiłem?
4.6.
Jak wykreować z każdego produktu ni
4.8.
Teraz czas na stres –
5.
5.1.
Tania domena
O CMS-ach słów kilka
Pozycjonowanie – całkowite podstawy
5.5.
5.6.
Gdzie taką listę założyć?
.............................................................................114
A co po zapisie na mailing?
........................................................................119
Na koniec...
.................................................................................................119
MARKETING ZACHCIANKOWY
...............................................120
6.1.
Strona dla Cioci
.......................................................................................121
6.2.
Ministrona pod wybraną książkę
...........................................................122
.........................................................................124
Mininisza – ach, te szczególiki
...................................................................125
Wyszukiwarki to nie ludzie
........................................................................125
6.4.
Wykorzystać szczególiki
.............................................................126
I tu chwyciłem się za głowę…
.....................................................................127
Manipulant.pl – krok po kroku
..................................................................127
6.5.
Ile dni trzeba, by zrobić stronę?
Popełniłem artykuł
..................................................................................131
6.6.
Kurs internetowy w godzinę
...................................................................132
6.7.
Zamiast strony o ebookach
.....................................................................134
6.8.
...................................135
Temat mojej strony?
..................................................................................136
Dużo tego!
...................................................................................................137
Zakładam stronę
.........................................................................................137
Zamiana na PHP
........................................................................................138
Czas na zawartość strony
...........................................................................140
Podstrona: Wystrój wnętrz domu
..............................................................141
Podstrona: Dom porady
.............................................................................142
Podstrona: Hipoteka
..................................................................................143
Strona Główna: Plany Domów
...................................................................144
Boczne menu
..............................................................................................145
Czy coś na tej stronie zarobię?
...................................................................145
na
sukces!
MARKETING PRZETRWALNIKOWY
........................................147
7.1.
Tęsknota do ludzi
....................................................................................148
................................................................................150
Dajemy ludziom zajęcie
..............................................................................152
Pomagamy określić jakieś cele
...................................................................154
7.3.
Nie znamy spokoju!
Kim to ja nie jestem
................................................................................157
7.4.
Co zrobiłem z przeczytaną książką?
........................................................159
7.5.
Kilka uwag na temat forum...
.................................................................160
7.6.
Nauczyć ludzi klikać
...............................................................................164
7.7.
Radosna Twórczość – zaangażowanie
....................................................165
7.8.
.......................................166
Jak wywołać taki efekt?
..............................................................................167
wirusowe
zapalenie
Internetu...
NA ZAKOŃCZENIE...
.................................................................171
8.1.
Dbaj o oczy :)
..........................................................................................171
8.2.
Ile to się trzeba napracować?
..................................................................173
8.3.
Powalcz o swoje
......................................................................................173
8.4.
Oderwij się czasem na dłużej od
swojego
zajęcia...
...............................174
6.
6.4.
Strona o budowaniu domów skazana
7.
7.2.
Loteria, czyli
8.
Plik z chomika:
gucio344
Inne pliki z tego folderu:
Artur Affek - Dzwonisz, Sprzedajesz! (143 str).pdf
(1536 KB)
Anna Jarczyk - Moja Firma (full 134 str).pdf
(763 KB)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.pdf
(128460 KB)
Pozyskiwanie kapitału - Podstawowe formy i możliwości zdobycia kapitału - T. Nędzi, B. Cegłowski.pdf
(15396 KB)
Skuteczny wniosek - czyli jak wydoić unijną krowę (full 251 str).pdf
(3242 KB)
Inne foldery tego chomika:
Erotyka i Podryw
Finanse
gratisy
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin